
































Predsjednik:
| < | siječanj, 2011 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 31 | ||||||
|
Poštovani, Komisija za procjenu kandidata za suorganizatore Državnog prvenstva 2011. obavit će inspektorske posjete slijedećih datuma: 13. siječnja 2011. Vukovar 14. siječnja 2011. Oroslavje Tijekom inspektorskog posjeta kandidati moraju Komisiji osigurati kontrolu uvjeta iz Upitnika za procjenu potencijalnog organizatora drzavnog prvenstva. Svi sastanci moraju biti odrađeni na području grada ili najviše 30 km od grada, tj. moraju se obaviti u jednom danu. Ukoliko neki od sastanaka ili dokumenata neće biti osiguran smatrat će se da kandidat isto ne može ispuniti. 1. Nesmetano mjerenje staze za paradni defile na licu mjesta • Oroslavje i Vukovar 2. Nesmetano mjerenje pozornice za koreografiju • Oroslavje i Vukovar 3. Pregledavanje tribina koje će biti na borilištu, ili dokument poduzeća kojim se dokazuje broj sjedala tribine i rezervacija tribine. • Oroslavje i Vukovar 4. Pregledavanje ograda za borilište ili dokument poduzeća/organizacije kojim se dokazuje da će 300 metara ograde biti dostavljene na borilište. • Oroslavje i Vukovar 5. Sastanak sa profesionalnim pismoslikarskarima za iscrtavanje ceste (Pismorad) ili garantno pismo da će oni preuzeti pismoslikarske radove na borilištu • Oroslavje Sastanak sa predradnikom koji će sa priručnim alatom iscrtavati borilište • Vukovar 6. Dokazati dokumentima na koji naćin će osigurati prijevoz službenih osoba (rent'a'car, sponzor, vozila poglavarstva...) • Oroslavje i Vukovar 7. Sastanak sa osobom koja će iznajmiti kombi za prijevoz opreme u slučaju kiše ili dokument kojim se dokazuje da će kamion biti na dispoziciji • Oroslavje i Vukovar 8. Sastanak sa osobom koja je vlasnik i/ili operater razglasa, te dokument kojim se dokazuje da će razglas biti na dispoziciji, te jačina istog i broj zvučnika • Oroslavje i Vukovar 9. Pregledavanje sudačke prostorije • Oroslavje i Vukovar 10. Dokument kojim se dokazuje najam kompjutera ili uvid u vlastitu kompjutersku opremu • Oroslavje i Vukovar 11. Pregledavanje sportske dvorane i sastanak sa nadležnom osobom koja će potvrditi osiguravanje uvjeta za održavanje natjecanja u sportskoj dvorani • Oroslavje i Vukovar 12. Sastanak sa predstavnikom zaštitara/redarske službe • Oroslavje i Vukovar 13. Sastanak sa službenim voditeljem • Oroslavje i Vukovar 14. Pregledavanje smještaja u hotelima M.Gubec, Terme Jezerčice, kao i kratki sastanci sa nadležnim osobama tih hotela koji nam mogu potvrditi raspoloživost kapaciteta i cijene • Oroslavje Pregledavanje smještaja u hotelima Slavonija, Admiral, Gem, te samačkom domu Vukovar, kao i kratki sastanci sa nadležnim osobama tih hotela koji nam mogu potvrditi raspoloživost kapaciteta i cijene • Vukovar 15. Pregledavanje smještaja za suce u Pansionu Zagi, te sastanak sa nadležnim osobama tih hotela koji nam mogu potvrditi raspoloživost • Oroslavje Pregledavanje smještaja za suce u hotelu Lav, te sastanak sa nadležnim osobama tih hotela koji nam mogu potvrditi raspoloživost • Vukovar 16. Dokument kojim se dokazuje raspoloživot šatora za prehranu, te dimenzije istog, kao i broj stolova i stolica na raspolaganju • Oroslavje Pregledavanje prostora Vatrogasnog doma, kao i broj stolova i stolica na raspolaganju • Vukovar 17. Sastanak sa kompanijom koja će pružati usluge cateringa i dokument u kojem je vidljiv meni (konkretni obroci) po svakom danu • Oroslavje i Vukovar 18. Precizno razješeno kako će se financirati troškovi, da bi se izvori financiranja mogli provjeriti (primjerice Poglavarstvo ili sponzori) • Oroslavje i Vukovar 19. Sastanak sa visoko pozicioniranim predstavnikom gradskog poglavarstva (gradonačelnik, dogradonačelnik, predstojnik ureda i/ili pročelnik društvenih djelatnosti) kako bi se dokazala podrška lokalne zajednice kandidaturi (sudjelovanje u prijemu, dodjelama medalja, financiranje prvenstva...) • Oroslavje i Vukovar 20. Sastanak sa načelnikom lokalne policijske postaje ili drugom kompetentnom osobom policijske postaje, ili nadležnim uredom za promet gradskog poglavarstva u kojoj će se garantirati da promet može biti zatvoren od petka u 8 sati do subote u 22 sata, ili dokument lokalne policijske postaje/nadležnog ureda za promet u kojoj je vidljivo da tijelo isto odobrava. • Oroslavje i Vukovar 21. Sastanak sa načelnikom lokalne policijske postaje ili drugom kompetentnom osobom policijske postaje, ili nadležnim uredom za promet gradskog poglavarstva u kojoj će se garantirati dolazak službenim vozilima direktno do borilišta, te prostor za parkiranja autobusa ili dokument lokalne policijske postaje/nadležnog ureda za promet u kojoj je vidljivo da tijelo isto odobrava. • Oroslavje i Vukovar 22. Sastanak sa načelnikom lokalne policijske postaje ili drugom kompetentnom osobom policijske postaje, koji će procjeniti sigurnosni rizik i iznjeti mjere za spriječavanje incidentnih situacija. • Oroslavje i Vukovar 23. Sastanak sa odgovornom osobom hitne službe • Oroslavje i Vukovar Sastanak sa lječnikom koji će stalno biti prisutan na borilištu • Oroslavje Molimo da nam potvrdite da ste zaprimili ovaj popis i da nam pošaljete raspored sastanaka za navedeni dan sa navedenim institucijama. Istime svaki organizator ima obvezu organizacije ručka i večere za 4 osobe (članovi komisije + administrativna tajnica). Molimo i da Mažoretkinje grada Vukovara rezerviraju četiri jednokrevetne sobe u hotelu sa 3*** u Vukovaru za noćenje sa doručkom 13/14.1.2011. Sa poštovanjem, Izvršni direktor HMS-a Alen Šćuric IDCU NATJECAJI Zatvoreni su svi natječaji osim za organizaciju regionalnih prvenstava. ORGANIZACIJA REGIONALNIH PRVENSTAVA 2011. Rok za predaju kandidature: 20. 1. 2011. Regionalna prenstva održavaju se sukladno pravilnicima HMS-a za - Istočnu Hrvatsku - Središnju Hrvatsku - Sjevernu Hrvatsku - Zapadnu Hrvatsku - Južnu Hrvatsku Uvjeti: - sportska dvoranu parketa minimalno 40x20 metara sa minimalno 8 metara visine, bez ikakvih prepreka (ukljucujuci i visinske prepreke), na raspolaganju cijeli dan - sudačku prostoriju sa kompjuterom i printerom, te instaliranim Wordom i Excelom - dovoljna količina boje u printeru, te 500 listova papira za printanje - razglas dovoljne jačine da ozvuči sportsku dvoranu - voditelja programa |