vještičja kuhinja

13.04.2005., srijeda

Novi sport

Dakle, sinula mi upravo savršena ideja! Trebalo bi službeno proglasiti novi sport. Konkretnije novu kategoriju unutar trčanja. Postoji trčanje na ovoliko i onoliko metara, pa maratoni, pa brdsko trčanje pa šta-ja-znam-šta-već-ne, a toj listi bi definitivno trebalo dodati novu kategoriju - trčanje po šoping centrima. Sigurna sam da bi odaziv bio velik te bi novi sport vrlo brzo dobio mnoštvo pristaša, što rekreativaca što profija.
Cilj: u zadanom vremenu (koje ovisno opet o kategoriji može iznositi između nekoliko sati i nekoliko dana) treba obići što veći broj šoping-centara, u njima pronaći točno određene proizvode, po mogućnosti smještene na udaljenim krajevima, loše deklarirane, s cijenom istaknutom barem par metara dalje. Prodavači natjecateljima mogu davati samo odgovore tipa :"Nisam ja zadužen za ovaj odjel." "Pričekajte kolegu." "Potražite kolegu tamo vidite kod onog pulta u daljini." "Ne, ja sam samo za onu drugu marku proizvoda." "A gdje ste to našli?" "Sigurno vam piše, nista dobro pogledali." i slično. Davanje ispravne informacije je najstrože zabranjeno i bilo bi oštro kažnjavano.
Dakle, trebalo bi obići centre, naći proizvode i saznati njihove točne cijene, usporediti ih i naći optimalni omjer cijene/kvalitete/uvijeta dostave/uvijeta plaćanja (ostalo prema dogovoru) te na kraju još uspjeti i kupiti odabrane.
Možda se na prvi pogled čini lako, ali svatko tko se ikada upustio u takvu pustolovinu zna da uopće nije. Zahtjeva od sudionika vještine za koje nikada ne bi mislio da će mu u nečemu takvom trebati: osim brzine i izdržljivosti traži se i dobro podnošenje stresa i kritičnih situacija, puno strpljivosti i samokontrole (da se ne zatuče susretljivog prodavača), izvrstan vid (za pročitati cijene zaljepljene negdje u nebeskim visinama pod samim stropom), izvrsna sposobnost logičkog razmišljanja i rješavanja zagonetki, dobar osjećaj za orjentaciju... ima sigurno još toga ali se trenutno ne mogu sjetiti.
Evo, ja sam prije par tjedana počela trenirati, cilj mi je pobrati sve medalje kad krene prvi krug natjecanja. Upoznala sam već sve Bauhause, Baumaxe, Mercure, Mercatonee, Pevce, Lesnine... Osjećaj je neopisiv! Moja slika svijeta je svakim danom sve bogatija. Kad sve završi biti ću vrlo mudra i iskusna osoba, samo ako ne završim na psihijatriji. Ali svaki sport nosi neki rizik, pa čemu bi ovaj bio izuzetak?
- 14:52 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vrijedi posjetiti...

Nešto fino...

Malo smijeha...

Preporuke