vještičja kuhinja

23.12.2004., četvrtak

(Ne)opravdana predblagdanska depresija

Evo, baš sam danas rekla da ovo pisanje nije za mene. I evo me sad...
Zadnjih dana sam sva neka jadna, žalosna, depresivna - valjda ova predblagdanska depresija. Poludimo od svog ovog forsiranja - kupi, kupi, kupi, trči, juri, stigni, očisti, ukrasi, ispeci... Baš sam u strci! A strku definitivno ne volim. Evo od petka nisam sjela! Petak - šoping s mamom, subota - sječa i razvažanje smrekica s vikse, nedjelja - veliko čišćenje stana, ponedjeljak - opet šoping s mamom, utorak - šoping s mužićem, srijeda - čestitke (već prekasno), frizer, depiliranje, manikiranje, četvrtak, danas - radna kava s prijateljima pa firmin božićni domjenak... nisam još zapakirala poklone za kolegice!!! Pa sutra Badnjak - ručak kod tate, subota - Božić, ručak kod mame, nedjelja - Štefanje, večera kod rođakinje Štefice. U ponedjeljak možda predah, za sad nemam ništa dogovoreno, ali zato utorak - kuhano vino i kobasice s kolegama s posla, a poslje večera s curkama s faksa, srijeda - pakiranje, četvrtak navečer krećemo za Bratislavu!
Vrti mi se u glavi od samog nabrajanja! Volim ja dinamiku, druženja, al što je previše - previše je! Mislim da ću novu godinu na kraju dočekati premorena, iscrpljena i živčana.
A onda čujem kako je drugima, rade na Badnjak, Božić, Staru i Novu godinu... Pa pomislim: Koja sam ja nezahvalna budala?! Pa šta mi fali? Trebam biti sretna i zadovoljna zbog svega što imam, a ne ovako cviliti i kukati. Uostalom, većinu tih stvari nisam morala i ne moram raditi. Sve je to moj izbor i moje planiranje. A i mogla sam početi ranije s pripremama...
Uostalom, jutros su me dok sam izlazila iz stana ispratili Pajtonovci sa svojom legendarnom Always look on the bright side of life. Trudim se primjeniti tu formulu danas. Pomalo pali. Samo da preživim domjenak večeras, od toga mi je stvarno muka.
- 14:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vrijedi posjetiti...

Nešto fino...

Malo smijeha...

Preporuke