FriEnDsHiP =) YeP/NoPe

dizajn by: Mu$!c=)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Nešt o svem ovom..

blog otvoren da imamo mjesto za zabilježiti naše zajednički provedene dane da se nakon nekoliko mjeseci, godina,desetljeća ili čega već prisjetiti našeg prijateljstva kroz ovaj blog...

linkachi

Blog.hr
Forum.hr
youtube

puknucupuknucupuknucupuknucupuknucu

Petra,članica h&k&š&f-a smokin
njih 6 (us6)
jedna od njih 6,Dea
druga od njih 6,Tina
Elena
Valentina
Mia & Viki


Clikice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

msn-ovi

petrasmokin:
samo0ja@hotmail.com
marinaburninmad:
keep-the-rytham@hotmail.com
katarina:rolleyes
katarina.rudesh@hotmail.com
hananaughty:
hanna_rds@hotmail.com












About us

marina, the hot dijeteburninmad
- prodisala: 18.03.93. što me čini ribom (po horoskopu)
- u zg-u (i ponosna sam čistokrvna purgerica)
- nastavila disat u Rudeshu
- slučajnom prilikom našla se u najdražem headbang 8.a
- iz kojeg bježim u drugu gimnaziju

- na životu me održavaju:
hip-hop i sve u vezi s njim kao:
battlovi (još se ne netječem...gleam...učim...)
breakeri (još nitko određeni)
treninzi
workshopovi
...

onda...
zgodni dečki
dobri filmovi
stross i sl.
yaroon (s bikeom)
praznici s vremenom na vrijeme
msn
to kaj više nisam u rudešu all the time


- ubijaju me:
djetinjasti i uobraženi ljudi
cajke
kad mi se 2 il više dobrih stvari poklopi u isto vrijeme bang(...a meni se to čeeeeesto događa)
oni trenuci kad skužim da pričam a nitko me ne ferma...lol
predrasude o muško-ženskim odnosima
..i predrasude općenito
kad neko priča ono kaj ne misli a očekuje da bude shvaćen...opet lol
starci s nekim svojim idejama
profesori sa svim svoim idejama jer nikad nisu dobre za nas
i još toga al se nemrem sjetit trenutno...
...jer sam ja ugl hepi dijete
mahwavemah


The kul curkasmokin
(moš' mislit :D)
izašla sam iz mamine utrobe pomoću dragog mi skalpela 25.11. u 12 sati i 40 minuta u kao bolnici u zgbu...
to me čini ponosnim strijelcom (podznak vodenjak rofl)...
u drugoj sam gimni u zgb-u (1.f xD),dolazim iz dragog rdš-a ko i ostatak hkšf-a...
obožavam tancat,bilo gdje i bilo kaj,sam ne na cajke,nekak mi to nije onda užitak...shake it,shake it,shake it girl!!!!!!
volim sve kaj se nudi,nevolim ništ.....
inače sam jako hepi dijete većinu vremena,a kad nisam hepi,onda bolje da me ne poznate....
jel tak hšf?
a to je dost..tak i ovak ćete još jadni morat patit čitajući postove...sretno vam bilo! :D
ajde..onda budite mi lijepi,pametni i kuul baš poput mene (noot)..... rolleyes
peace!!!
mah
5ra

Hana, the Šeksee biće naughty
- procmizdrila:18.02. 3.godine 90- ih godina 20.st
- u nekoj bolnici valjda (15:05h)
- došla u rudesh
- u jaslicama upoznajem h&k i iru, elenu i martu s kojima sam i danas u vrlo dobrim odnosima yes
- katu upoznajem u školici smijeh
- onda sam bila u osnovnoj školi i tak to, tra la la la . . . .
-onda sam na žalost krenula u drugu gimnaziju(1.dwave) lud
- volim: papati njami njami, plesati, breakere cerek, chada i orlanda dead, McDonald's, McFlurry s bombonima, majne aparatić (za zube mislim), hip hop, ljeto, svoje frendice i sestričnu Janu wink,sve tipce iz animatora, zujati na klupicama, ići u kino i šetati po gradu (bilo kojem), ići u Stross tu i tamoparty, ići na battlove, pričati gluposti nut, pjevat na jaroonu headbang, gledati Briljantin u Komediji i pritom se kulturno uzdizati (thumbup),pisati pjesme i postove, skakati po sobi, čitati Teen i Ok i slične stvari,visit na msn-uyes,itd. . .

- mrzim: dvo, tro i četveroličnost( iliti n- ličnost kako bi jedan dečec rekel), onda cajkebang, gimnastiku, profu iz tjelesnogburninmad,matematiku, ok recimo školu:puknucu,kad mi neko nešt zapovijedanamcor, kad mi pukne nekaj u koljenu svaka 2 mjesecadead itd. . .
-i za kraj pozz mojim vjernim obožavateljima koji željno iščekuju moje biiiiiiiig postove mah mah mah


Fali nam još
Kata,fensy koka xD










petak, 14.09.2007.

neki mix iz mojeg uma (...kad vam počne ić na živce, sam prekinite čitat...al ja sam to morala napisat...moram počet pisat dnevnik)

burninmadoko mene je sve puno ljudi koji jedno pričajublabla, drugo radeheadbang, a ko zna šta mislelud. svi pričaju tolko da nekaj pričaju i ne kuže da bi oni koji to slušaju mogli to "primit na znanje" ko da ovi to fkt misle. i zato se sve češće ponavlja fraza iz zabranjene ljubavi: nisam tako mislila...rolleyes ma ko ti kriv, ak nemaš kaj za reć, nemoj to ni pričatzaliven.
npr. zadnjih nekoliko puta na klupicama kšf, zajedno sa mnom, pričale kak je u rdš-u za bivše osmaše sve dosadnije (osim ovih kaj su već odavno u srednjoj, a svako malo su vani u kvartu, oni su posebna priča) al bitno da i dalje dolaze tam iako većinu tog vremena sjedimo na nekoj klupici tam, slušamo pjesme s mobapjeva i deremo se susjednoj klupici da ugasi puknucucajkepuknucu... al onda dan poslije se opet počne s nekim izljevima emocijacry u kojima je osnovna fraza: svi zajedno. mislim, i meni je žao kaj se više nećemo neš previše viđat s ljudima iz kvarta pa svi oćemo što više bit zajedno još dok fkt ne počne škola, al taj "izlazak u kvart" se ugl svodi na nas 4 (koje se btw gledamo u školi 7 sati svaki dan, a neki od nas i svaki vikend na plesu), maybe još koja cura i joža se pojavi s vremenom na vrijeme. i onda odlučimo ić doma, pa se ove opraštaju 10 min pa onda moramo šprintat doma da bi neki od nas stigli doma na vrijeme...i to se ponavlja negdi od ljeta prije 8.raz.zijevzijevzijev fkt me privlači van...pogotovo petkom kad pol svijeta bulji u big brother...
btw inspirirale su me petrine priče o tzv. odvajanju koje je potpuno normalno, prirodno i očekivano jer nije prirodno ni zdravo za psihu (al fakat) da se cijeli život zaglavi u istom društvu.
vjerojatno sam jedina koja ovo piše, al sigurno ih ima koji misle tak.
al doro, ko voli, nek izvoli


prošli vikend bijah na selu na nekom izletiću...i to je bio živi smijehsmijeh. tam su bile još 2 cure about my age isto iz zg-a. ugl mi odemo malo istraživat "tajne prirode" - to me podsjećalo na ono iz harry pottera kad su njih troje (ko nas tri) istraživali po onoj tam šumi - i onda skužimo da su nas cijelo vrijeme gledali neki seljaci koji tam žive i smijali se kad smo mi trčale 2 km svaki put kad smo vidle nekog kukcaeek...a bilo ih je...

sutra konačno nakon dugog vremena idemo vanparty, u neki još neidentificirani partyklub (vjerojatno stros). ove god nam je čak i trening u dobro vrijeme pa ne moramo šprintat doma i onda se vraćat u centar opet...ipak smo mi sad napredna grupanaughtyparty
bile smo prošli vikend i super nam je tam. konačno baš ono kaj oćemothumbup.

meni je u drugoj, točnije u našem razredu - 1.f - sasvim ok yes(još kad vidim ostale razrede tam)... briem da nećemo bit tolko disfunkcionalni ko naš raz u osnovnoj...ono...sa svima se može pričat bez da se posvađa, i tak. i 6-7 ljudi je iz m.j. zagorke u dubravi i nas 4 iz rdš-a. a u haninom raz je svaki drugi iz i.g.kovačića, šalata.
al, kao i uvijek, ima onih koji neće niš pričat ni kad im neko priđe... što me podsjetilo na epizodu oth-a dns. bila je neka depresivna epizoda o nekom liku koji je prošvercao pištolj u školu i držao ih nekoliko ko taoce i to jer ga tzv. "popularni ljudi" nisu fermali ni pol posto. ili možda zato kaj su bili best frendovi prije neg što su ovi postali popularni, a on nije uspio jer je bio debeo. i tak su zaboravili da on postoji, i lik se gutao tablete, niko nije ni skužio da ga nea u školinocryno... i tak je prolupao... ugl oću reć kak je u americi ta popularnost u srednjoj u centru svijeta ("cheerleadersicerolleyes i košarkaširolleyes su svetinja"), i to se sve više širi u hrvatskoj...

profesori su nam, onak, podnošljivi,wink moglo bi se reć...eventualno (džizs, otkud mi ta riječ) mat i kem, al tu mi nema pomoći...
inače, iz inicijalnog iz mat smo dobile 1bang, kao i 90% razreda...a ira 2 - geek!

btw žena iz geopisa je a little bit nabrijanaludnut i režipuknucu na svakog ko joj se obrati i zapisala me za redara i sljedeći tjedan...burninmad

debilno je kaj uvijek dođemo il pol sata ranije pa zujimo oko šk (i padamo u nesvijest kad vidimo kolko ćemo trčat na tzk-u) i čekamo da dođe neko iz raz ili dođemo u 8:00, što je problem, s obzirom na to da smo na drugom katubang

al sve u svemu je sasvim ok.


e taj big brotherheadbangheadbangheadbang
ove god su posebno dosadni, meni je najbolja bila prva sezona. A dizajn interijera, i u kući i u studiju, im je najružniji do sad. valjda je jedino pravilo bilo: sam da se blješti.

i za kraj - poslušajte ovo, lik doro svira:
moja naj pjesma u klavir verziji
ta pjesma mi ne izlazi iz glave, al nisam neka opaka feministica...da ne bi bilo...
i ovo je dobro:
don't matter (akon) u klavir verziji

hana, pozdravlja te duje...baš sam gledala slike s mora...

beljpoduži je ovo postblablablablablabla

mahmahwavewavemahmah
by: marinaburninmad



| komentiraj (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.