You can use your illusion-let it take you where it may We live and learn and then sometimes it´s best to walk away..Me I´m just here hangin´ on it´s my only place to stay at least for now anyway I´ve worked too hard for my illusions just to throw them all away..

~make love not war~

22.12.2006., petak

..praznici..praćka..zika..kamere..zajeb..

Napokon,nakom dugog iščekivanja:PRAZNICI!!!
Ja još ne vjerujem..
Još da ih provedem kako bih stvarno htjela..
Ma bilo bi prepreprepresavršeno!!!
Ugl,danas sam s ovima nekima iz svog razreda
odzujala do ZG-a..
I malo smo šetali,tj. oni su kupovali neke darove za svoje..
Onda smo pak otišli u Praćku,inače tak sam jučer čula za taj
kafić a već sam danas tam i otišla,ludnica..hihi
Inače,kafić je ludilo..stvarno..cijelo sam vrijeme
buljila u jedan plakat od Gunsa..
a onda sam se poslije iščuđavala jednom uokvirenom
plakatu od Led Zeppelina..nešto iz Doma sportova iz 1998.god..
E,ali onda su pak došli neki likovi,kao neki band i počeli svirati,
pa je došo neki lik i počeo ih snimati..hehe..i mi smo bili
u kadru..yeah..
Ugl,pozdravljam sve svoje,one koji me okružuju..bla,bla..
I zahvaljujem Šiki na one dvije PREFINE lize..bwahahahahaha
btw,nemoj više žvaliti Dinu!!!..on je fuj!!!
Eto,to bi bilo to..valjda..


ZAJEB:

1. Dragi uzmi me nježno i dodiruj svojim prstima. Obožavam kad
mi šapućeš na donju rupicu. I da me ponekad napuniš do kraja.
Voli te tvoj mobilni aparat.

2. Idemo učiti matematiku, tebe i mene zbrojimo, odjeću oduzmeno,
noge podijelimo pa se množimo.
(da je svaka matiša takva..jauč)

3. Prija ti moj dodir i nježnost kad se obavijam oko tvog tijela.
Postoji li ljepši osjećaj kad si ti gol a ja na tebi.
Voli te tvoja vjerna....deka.

4. Zbog pokvarenog vozila koje se zakočilo u Međunožju, Vaginalni
tunel je zatvoren. Predlažemo vam obilazak oko Guzičnog kanala ili preko
prijevoja Sisovo.

5.Kao što vidiš u modi su mali automobili, mali mobiteli, uskoro će u
modu ući mali pimpek, a onda ćeš ti postati frajer.

6. Poštovana! Obavještavamo vas da je vaša molba za kloniranjem
uvažena. Postupak je jednostavan, to ćemo obaviti tako da ćemo
vas jebati dok ne klonete.

7. JEDVA ČEKAM DA GA UZMEM OD TEBE, TAKO TOPLOG I
DUGAČKOG, PA DA SA NJEGA POSIŠEM SVE BIJELO LJEPLJIVO I
SLANKASTO I DA GA UZMEM DUBOKO U USTA TAKO TOPLOG.....
OH, MOJ SLANAC!!!

8. 3 osnovne razlike između aviona i penisa: Kad se diže avion je sve
manji a penis sve veći, na avionu može sjediti više osoba a na penisu
jedna,...ma hajde popuši avion ako možeš!

9. Pička sliči na države: V.Britaniju jer je stalno vlažna, na Njemačku
jer je bila podijeljena na dva dijela, Rusiju jer stalno krvari i Srbiju
jer stalno traži neki kurac.

10. Nebo se osulo zvizdama, a balkoni pizdama. Da su sve zvizde pizde
a sve pizde zvizde, svi bi kurci bili astronauti.

11. Život ti je kao ženske gaće, kratak, prljav a ponekad i krvav.

12. Ležim. Postaje mi stvarno vruće. Uzimam ga u ruku.
Vruć je i tvrd. Stiskam ga a on štca po meni.
Bez njega gorim SUN MIX ja volim.

13. Žena je nisko ležeći objekt u koji muškarac ulaže svoj visoko
stojeći kapital sa tekućim kamatama.

22:03 Komentari /30/ isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~mail & MSN~
nikki_rose91@hotmail.com


..Hey hey hey
She's a rock 'n' roll junkie
That's how she gets her kicks
The way she licks her lips
It's how she gets her fix
Another midnight monkey
How'd she get those kicks
Just a rock 'n' roll junkie..



Image Hosted by ImageShack.us



..osoba sam koja se zatvorila
u svome nejasnome otporu
sanjalački i odlučno,
i koja je voljela..nekoć..


"Odjeću izdrtu ko što odbaci
Čovjek i novu uzima promjenu,
Tako i tjelesnost trošnu napušta
S drugim se združuje tijelima novim."


Image Hosted by ImageShack.us




Once I had, a little game
I liked to crawl back into my brain
I think you know the game I mean
I mean the game called ´go insane´


Image Hosted by ImageShack.us



So the world is spinning faster.
Are you dizzy when you´re stoned?
Let the music be your master.
Will you heed the master´s call?
Oh..Satan and man..


Image Hosted by ImageShack.us



You are the one
(I just want to fly..)
You are the one
(I just want to rise..)
You are the one
(I just want to see..)
You are the one
(Under the sun..)
You are the one..


Image Hosted by ImageShack.us