Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

The story...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sve je trebalo biti obično istraživanje za TV emisiju, no pretvorilo se u nešto mnogo više. Nešto mnogo strašnije. I užasnije...
Kocka je bačena. Igra je započela. Kap krvi bit će dovoljna da prevrne Sveti Gral... Samo jedna kap, baš kao što je jedna osoba bila dovoljna da ponovno oživi davno zaboravljene duše... Jedna osoba će napraviti razliku između pobjede i poraza. Samo Ona. Ona koja će ispiti Čašu Smrti do kraja...

Nightwish - beauty...

The people...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
This is me for forever - Tarja Turunen
Da, to sam ja: djevojka duge crne kose i blijede puti. Imam sedamnaest godina i živim na Beverly Hillsu, gdje i pohađam srednju školu Shadyside. Poznata sam po svojoj nevjerojatnoj sposobnosti da brzo i lako upadam u nevolje i da se još većom brzinom iz njih i izvlačim. Na pameti uvijek imam tisuće ludih ideja koje obično rezultiraju nekim katastrofama. Moj otac, Henry Turunen je ugledni političar i jedan od kandidata za novog predsjednika SAD-a. Imam dečka Tuomasa. Najbolje frendice su mi Amanda, Shannen i Scarlett. Slušam metal (najviše gothic i heavy) a i odijevam se u skladu s tim. Volim izazove, opasnost i avanture, a neki kažu da sam nepodnošljivo radoznala. Puno ime mi je Tarja Margaret Roxanne, ali rijetko koristim svoja srednja imena. Hobiji su mi pjevanje, horor filmovi i živciranje Anette.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tuomas Peterson
Moj dečko, ujedno i moj najbolji prijatelj. Jako se volimo. Ima sedamnaest godina i ide u razred sa mnom. Odlično se slažemo, povjeravamo si tajne, slušamo istu glazbu i volimo iste stvari. Ponekad se svađamo i kidamo živce jedno drugome, ali sve je to u šali. Skupa se uvaljujemo u nevolje, premda on ne voli toliko riskirati kao ja. Odlično svira klavijature, a i voli pisati pjesme. Njegova obitelj posjeduje jednu od vodećih tvrtki u SAD-u, ali ga taj biznis uopće ne zanima. U potpunosti se posvetio glazbi.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Shannen Scott
Moja najbolja prijateljica. U potpunosti joj vjerujem, znam da me nikad ne bi izdala. Zna sve moje tajne i pomaže mi da riješim sve probleme. Jako smo vezane još od malih nogu. Ima sedamnaest godina i u razredu je sa mnom. Darkerica je, a tako se i odijeva. Ponekad se zatvara u sebe i tajanstvena je, ali ima razlog za to... Naime, prije pola godine, njezin brat blizanac je pronađen mrtav. Ponekad nastoji pretjeranom srećom zapravo skriti svoju plahost. Njezina majka je sekretarica u firmi mog oca. Ima jako lijep glas, pa kad se ona, Amanda, Scarlett i ja udružimo... svi izlude. Zaljubljena je u Emppua.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Amanda del Bianco
Moja najbolja frendica. Jako sam vezana za nju, i fakat nemam pojma što bih bez nje. Ona mi je kao sestra, mada pretpostavljam da se ne bismo tako dobro slagale da smo prave sestre. Uvijek je tu kad ju trebam, uvijek je tu da mi pomogne i samo se nadam da sam i ja njoj tako čvrst oslonac kao ona meni. Potiče iz stare plemićke obitelji, koja je jedna od najvećih konkurenata Turunenovima. No nas to uopće nije briga. Dala sam joj nadimak Am, pa ju gotovo svi tako zovu. Stalno se smije i stalno upada u nevolje. Obožava se šaliti i izvoditi gluposti zajedno sa mnom.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Scarlett Willis
Moja najbolja frendica (još jedna). Cool i zabavna sedamnaestogodišnja cura s kojom vam nikad ne može biti dosadno. Uvijek je tu za mene kad ju trebam. Mojoj obitelji se ne dopada što se družim s njom pošto potiče iz siromašnije obitelji, ali meni to uopće nije bitno. Kad pored sebe imate osobu kakva je Scarlett, ne obazirete se na glupe primjedbe. Voli slatkiše i glazbu, a nedavno se okušala i u igranju nogometa. Svestrana žena, što bi Amanda rekla. Voli Jukku i hodali su pune tri godine, ali su sad prekinuli... premda ja mislim da se oni još uvijek vole. Samo se preponosni da to priznaju.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Leonardo Turunen
Moj ludi rođak. Devetnaest mu je godina. Volim provoditi vrijeme s njim jer je smiješan, zabavan i uvijek pun problema. Za razliku od mene, on nenamjerno upada u nevolje. Jako je ambiciozan i kad si zacrta neki cilj neće odustati, iako u tim situacijama obično na kraju ispadne budala. Nema curu i uopće ga ne zanimaju. Najveći problem u životu mu predstavlja naš tetak George Turunen. Studira egiptologiju.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anette Von Butch
Uzbuna, uzbuna! Kretenuša na vidiku! Ovako, ova cura je jedna od onih koje najviše mrzim. A tko ju ne bi mrzio, kad je isfolirana i ima mozak veličine graška (ili zrna pirinča)? Moje je godište i idemo u isti razred. Stalno se natječe sa mnom, i ako me nekim pukim i apsolutno nemogućim slučajem pobijedi, onda to razglasi na sva zvona. Želi postati pjevačica i ide na satove gdje vježba svoje glasne žice. Zaljubljena je u Tuomasa. Malo ljudi zna da je ona moja bivša naj frendica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Haley Joy Armonds
Jedna od mojih najboljih prijateljica. Sedamnaest joj je godina i ide sa mnom u razred. Kći je uglednog biznismena koji radi za mog oca. Tu curu fakat nikad nisam vidjela bez osmijeha na licu. Uvijek je optimistična i nastoji održati dobro raspoloženje kad stvari pođu po krivu. Ima starijeg brata i stariju sestru koje doista obožava. K svemu tome je još i smotana pa ne možete da se ne smijete kad ste u njezinu društvu. Jedina mana joj je ta što voli previše pričati, pa zbog njezinog jezika stalno upadamo u nevolje. Ipak, i to je dio njezina šarma.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Paul Turunen
Moj mlađi brat, poznatiji kao Pajo. Deset mu je godina, ali se najčešće ponaša kao da su mu dvije. Stalno se svadjamo, ali ga ipak jako volim. Sličan je meni, što znači da umije da smišlja i provodi u djelo razne bezobrazluke. Obožava krafne, sladoled, kompjuterske igrice i zafrkavanje bake, dok zazire od knjiga i učenja. Avanturista je i voli izazove, no hoće li on biti spreman suočiti se s ovim što slijedi?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Julian McOwens
Jedan je od mojih najboljih prijatelja. Zovemo ga Jukka. Sedamnaest mu je godina i u razredu je sa Tuomasom. Totalni je ludak. Najlakše ćete ga raspoznati po maramama koje stalno nosi na glavi. Voli zbijati šale, ali ponekad zbog njih i stvara velike probleme. Isto tako, voli se pretvarati da je kreten (mada tu mnogo pretvaranja i nije potrebno). Hodao je sa Scarlett, no sad su prekinuli... nažalost...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Emppu Holopainen
Kreten i budala na kvadrat, ali mi je ipak prijatelj. Ima osamnaest godina, ali se ponaša jednako kao i moj desetogodišnji brat, tj. kao ludak. Kad god se desi neka katastrofa, on je u blizini. Rodom je iz Finske, tako da odlično poznaje sve detalje vezane za legendu o Sabinne Bathory. Hobiji su mu ispijanje soka od jabuke u neograničenim količinama i zavitlavanje mog rođaka Leonarda. Radoznao je i ima neobjašnjivu potrebu da gura nos tamo gdje mu nije mjesto. Voli Shannen.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nemo Morgan Manson
Upoznale smo se tek u dvorcu, ali mi se na prvi pogled učinila jako dobra. Neki ju smatraju čudakinjom zbog njezinog stila odijevanja, no meni je super. Živi u Škotskoj, gdje je njezina majka ugledna pravnica. Krenula je njezinim stopama, tako da je sada na prvoj godini na pravnom fakultetu. Znači, ima devetnaest godina. Hoda sa Marcom Livingstoneom i obožavaju se.

Image Hosted by ImageShack.us

Dana Thalia Parker
Simpatična cura koju sam upoznala tek po dolasku u Finsku. Na prvi pogled djeluje mračna i odsutna, ali je jako draga kad ju malo bolje upoznate. Inače ne voli ljudski kontak, a ni općenito ne voli ljude. Njezina obitelj posjeduje lanac restorana u Švedskoj, odakle ona i dolazi. Iako je bogata nasljednica, uopće se ne ponaša tako. Jako smo si dobre i prilično smo slične, iako ona nije luda kao ja. Čini mi se da joj se sviđa Jukka, samo što to ne želi priznati.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marco Livingstone
Najveća kukavica poznata ljudskom rodu. Presmiješan je. Devetnaest mu je godina i živi u Švedskoj, gdje i studira ekonomiju. Pored sviranja gitare, hobi mu je paničarenje . Doista ne znam kako su ga uspjeli nagovoriti da nam se pridruži u lovu na vampire. Pretpostavljam da će nam to ostati vječna zagonetka.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Melody Jones
Kći Eleanor i Michaela Jonesa, poznatih britanskih zlatara. Upoznale smo se u dvorcu. Nije jako društvena osoba, tajanstvena, hladna, tvrdoglava, teško ju je shvatiti i jako komplicirana. Nekad ne prestaje valjati gluposti i ne prestaje se cerekati, a nekad je tužna vrba. Kreativna je i voli maštati, no ponekad mi se čini da ta mašta prelazi granice. Čini mi se kao da doista vjeruje u vampire…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Amy Nettles
Totalna ludakinja, ali u pozitivnom smislu. Sve nas zabavlja i nasmijava, tako da nije ni čudo što se dobro slažemo. Poznajem ju iz škole, ali se prije izleta u Finsku uopće nismo družile. Ima osamnest godina. Potiče iz obitelji koja nema mnogo novca, ali mi to uopće ne smeta. Majka joj je sekretarica u firmi Heronovih. Njezin otac je nestao prije šest mjeseci i to na poslovnom putovanju u Finskoj…

Image Hosted by ImageShack.us

Sami Vanska
Simpa dečko, jedan od tetkovih specijalnih savjetnika koji su nam se nedavno pridružili u dvorcu. Zabavan je i sve nas nasmijava. Ima dvadeset godina i živi u L.A., premda je rođen u Finskoj. Svira gitaru. Ma, legenda je!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Claire Bennet
Lijepa dvadesetogodišnja cura, tetkova pomoćnica. Nepunih joj je dvadeset i živi u L.A. Rodom je iz Britanije. Voli nositi izazovnu odjeću i jake parfeme, ali joj to toliko dobro stoji da ne izgleda vulgarno. Voli morbidne erotične fotografije, ali nije bolesno perverzna. Isprva se čini hladna i okrutna, ali je jako dobra kad ju bolje upoznate. Darkerica je, sluša gothic metal i najčešće oblači crninu.

Image Hosted by ImageShack.us

Desiree Saphyra
...I will always remember you...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-08
George Turunen
Moj ludi tetak. Voli se proglašavati za diktatora i rođenog biznismena. On je, pored mog oca, kandidat za novog predsjednika. Ili će biti kako je on zamislio ili neće biti nikako. Tko mu se suprotstavi, teško i njemu i njegovima. Sve vidi, sve čuje, sve zna. Pošto je ugledni političar, svuda po zemlji ima postavljene svoje špijune i svoje ljude. Ipak, za svoje poslove najviše iskorištava Leonarda.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-08
Henry Turunen
Moj otac, ugledni američki biznismen. Nedavno je pokrenuo kandidaturu za predsjednika. Gotovo da ga uopće ne viđam, pošto je stalno na nekim sjednicama ili kako već naziva sjedeljke sa svojim kolegama. Iako mi se dopada što mi stalno daje novac, to jednostavno ne može zamijeniti odnos otac-kćer kojeg mi nikad nismo imali. Nakon smrti moje majke, više se nije ženio. Donedavno je bio u dobrim odnosima sa svojim rođakom Georgeom, ali ih je obostrana kandidatura učinila najljućim neprijateljima.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Faith Bilson Turunen i Michael Turunen
Faith je moja baka. Kako sam izgubila majku, a otac mi je stalno na poslu, ona i djed su me praktično odgojili. Smiješna je, pogotovo kad poludi (čitaj; stalno) Sad je u mirovini, a ranije je bila ugledna liječnica. Hobiji su joj kuhanje, spremanje kuće, deranje na mene i mog brata. Velemajstorica je u svađanju s mojim djedom. Njih dvoje su razvedeni, ali još uvijek žive skupa.
Michael je moj djed. Jedan od najluđih i najzabavnijih ljudi koje sam upoznala u životu. Jako je neozbiljan i sve mu je šala, zbog čega se baki praktično diže kosa na glavi. Najčešće se može vidjeti u blizini hladnjaka i kauča. Ranije je bio sudac, a kad je otišao u mirovinu, otvorio je privatnu odvjetničku kancelariju.

nedjelja, 15.07.2007.

All of my songs can only be composed of the greatest of pains, every single verse can only be born of the greatest of wishes…

Kad su uzvici sa sprata napokon prestali, legla sam u krevet kraj. Bila sam toliko isrpljena da sam gotovo odmah zaspala. Ali, kako to i obično biva, sve se odvija tako da bih ja došla na rub živčanog sloma. Dakle, moglo je biti negdje oko pola tri ujutru kad me je iz sna trgao Shannenin glas.
''Ljudi, što mislite o tome da otvorimo prozor?'', upita.
Uspravila sam se u krevetu i upalila lampu. ''Molim?'', rekoh u nevjerici.
''Hladno je'', reče ona, pribijajući se uz Emppua. ''Mora ući malo toplote.''
''Toplote?'', upita Tuomas. ''U pola tri ujutru?''
''I to usred Finske?'', dopuni ga Amy.
''Molim vas, smrzavam se!'', viknu Shannen.
Na kraju se sve svelo na to da je ujutru moja strana kreveta bila potpuno prazna, jer smo se Tuomas i ja pribili jedno uz drugo kako bismo se barem malo zagrijali. Prekipjelo mi je u pet sati ujutru, kad sam drhteći krenula zatvoriti prozor. Napolju je sve bilo zaogrnuto sivilom. Svjetlo zore se već probijalo kroz guste oblake na nebu. Hladan vjetar je neumoljivo lomio grane starih hrastova koji su okruživali dvorac. Dok sam se mučila oko razvaljenog prozora, ugledala sam neobičnu sjenu između dvije nadgrobne ploče. Neobičan ljudski obris... Protrljala sam oči, i kad sam ponovno pogledala... tamo nije bilo nikoga. Samo beskonačnost jutarnje magle. Jesam li ja to poludjela ili mi se samo čini?

***

''Dižite se!'', uzviknu Dana veselo, otvorivši vrata naše sobe. Lijeno sam se promeškoljila i zijevnula. ''Koliko je sati?'', upitah.
Prije no što mi je Dana uspjela odgovoriti, Tuomas ju je pogodio jastukom u glavu. ''Nestani i pusti me da spavam'', promrmljao je.
Shannen se ustala iz kreveta i protegnula se. ''Ufff... kako sam lijepo spavala!'', rekla je, a potom pogledala u nas ostale. ''Vidim da ste i vi čili i odmorni'', dodala je, s usiljenim osmijehom na licu.
''Shannen, jedini koji bi trebao biti naspavan si ti!'', rekoh joj.
Dana nas je s čuđenjem promatrala.''Leonardo me je poslao da vas probudim. Neko se gadno sranje desilo'', rekla je.
''Što je bilo?'', zinula sam.
''Ne znam, Tarja. Ali znam da je tvoj ludi rođak od bijesa polomio sav porculan u dnevnoj sobi'', šapnu ona, a potom iziđe na hodnik.
Kad smo sišli u dnevnu sobu, ustanovili smo da nas je Dana slagala. Leonardo nije bio bijesan. Bio je lud i potpuno van sebe.
''George, ubit ću te, kad-tad!!!'', urlao je, šutirajući ostatke slomljenog porculana. Ah, trebalo je da znam da je tetak u pitanju.
''Što se desilo?'', upita Tuomas.
''Desilo se to da ima većih kretena od vas dvoje!'', dreknu moj rođak, pokazavši rukom ka meni i Tuomasu. A potom je skinuo kapu i bacio ju na stol. ''Sačekat ću da zaspi i onda ću da mu otfikarim – uho!'', vikao je. ''Raznijet ću ga na sve strane kao maslačak!''
''Hej, to što gospodin George dolazi...'', poče Jukka, srčući pivo iz konzerve.
''Tetak dolazi?!'', uzviknuh.
Jukka kimnu glavom. ''Upravo je nazvao i javio da će sutra doći da provjeri kako napreduju istraživanja'', objasni on.
''Kakva istraživanja?'', upita Amanda. ''Pa mi nismo gotovo ništa...''
''To i je problem'', prekide ju Marco. ''Leonardo mu je preko telefona rekao da odlično napredujemo.''
Dana se nakezila. ''Rekla sam da nisi trebao lagati'', rekla je.
''Danchi... umukni!!!'', izdera se Leonardo. ''Sad moramo smisliti što ćemo raditi?''
''Nemamo izbora'', upade Melody. ''Moramo danas uraditi što više možemo inače ćemo svi visiti na ovom hrastu ispred dvorca.''
''Imaš pravo, Melody'', složi se Leonardo. A potom se ustade sa stolice. ''Podijelit ću vas u tri grupe i odmah krećete s radom. Slikajte i snimajte na što god naiđete, nije me briga. Samo da imamo nešto. Tarja, ti idi sa Haley, Tuomasom, Anette i Amandom.''
Mi smo dobili zadatak da istražimo staro groblje. Ponekad se pitam da li mi Leonardo ovo namjerno radi? Njegova patetična obrana (iako je to istina) se sastojala u rečenici:''Vi ste posljednje osobe koje bih pustio da se same vrzmaju po dvorcu jer uvijek napravite neko sranje.''
Za moju dragu prijateljicu Anette ovaj mali izlet na groblje je ujedno bila i savršena prilika da malo koketira sa Tuomasom. Zapravo, bila bi da sam joj ja dopustila.
''Dobro, Tarja, možeš li već jednom otići kod Haley i Amande?'', upita Anette mrzovoljno, dok smo koračali po vlažnoj zemlji između spomenika.
''Zašto?'', upitah, glumeći iznenađenje.
''Gubi se!'', procijedi ona kroz zube. Bila je toliko bijesna da sam mislila da će eksplodirati (nažalost, nije)
Tuomas me je zgrabio za podlakticu. ''Ostani tu!'', prosiktao je.
Zaprepastila sam se kad sam shvatila da koliko je doista to groblje. Uopće nije tako izgledalo sa prozora moje sobe. Činilo se kao da red kamenih ploča zaraslih u trnje nema kraja. Zapitala sam se tko je tu pokopan. Ipak ovo nije bilo gradsko groblje, nego je bilo u sklopu dvorca Krvave grofice, kako su ju mještani zvali. Sve je izgledalo pomalo jezivo. Vrane su slijetale na ogoljelo drveće i tako samo još više dočaravale atmosferu. Sve je mirisalo po smrti i boli. ''Hej, pogledajte ovo!'', uzviknu Amanda iznenada.
Kleknula je na zemlju i sklonila lišće sa natpisa na jednom grobu. A potom joj se oteo bolan uzdah. Spustila sam se do nje i tada sam shvatila zašto se uznemirila. Na kamenu ploču je velikim slovima bilo urezano:VIRGINIA HERON, 28.9.1965 – 27.2.2000. Vilica mi je podrhtavala. Virginia Heron je bilo ime Haleyine majke...
''Bože sveti!'', vrisnula je Haley.
''Što je bilo?'', upita Anette.
Amanda joj je objasnila:''Virginia Heron je Haleyina mama.''
''Ali to nije moguće'', rekoh. ''Ona je poginula u prometnoj nesreći i pokopana je u L.A.''
''Tako je'', složi se Tuomas. ''Mi smo prisustvovali njezinu sprovodu.''
Haley nije ništa rekla, samo je briznula u plač. Čvrsto sam ju zagrlila.
''Ovo je užasno'', reče Amanda. ''Hales, mislim da bi trebala nazvati svog oca.''
''Tako je'', složi se ona, jecajući.
''Slušaj, uzmite moj mobitel. Na krevetu je u mojoj sobi'', rekao je Tuomas.
''Hvala ti. Ja ću ga donijeti, Haley je suviše uznemirena'', reče Amanda. A potom je pogledala u mene. ''Ideš sa mnom?''
''Naravno'', odvratila sam.
Prije no što smo se vratile natrag u dvorac, šapnula sam Haley:''Ne daj ovoj glupači da se približi Tuomasu.'' Ne znam zašto mi je toliko smetalo kad bi mu se Anette udvarala, ali...
''Gdje je on ostavio taj mobitel?'', upitala je Amanda, kad smo došle u sobu koju su dijelili Jukka, Tuomas, Emppu i Marco. Naravno, unutra nije bilo nikoga. A ni Tuomasovog telefona.
''Rekao je da ga je spustio na svoj krevet'', dosjetila sam se. ''Ali na krevetu nema ništa osim ovog kožnog rokovnika.''
''Kakvog rokovnika?'', upita Amanda. Potom je ugledala telefon na stolu i uzela ga. ''Eureka!''
''Ma, to je ovaj rokovnik u koji Tuomas valjda zapisuje neke svoje pjesme, što ja znam'', rekoh nezainteresirano.
''Hajde da pogledamo'', predloži Amanda.
''OK'', rekoh. Otvorila sam ga, počela listati i... umalo pala u nesvijest!!!
Cijeli rokovnik je bio prepun mojih slika, naših zajedničkih slika, razglednica koje sam mu slala kad sam provela neko vrijeme u Francuskoj kod tete, a i njegovih crteža...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I, kao vrhunac, bilo je mnogo prelijepih dirljivih ljubavnih pjesama, a u svakoj od njih se spominjalo jedno ime... Tarja. Moje ime.
Pomislila sam da ću se srušiti. Sve je izgubilo smisao. Što se to događa? Da li je to Tuomas zaljubljen u mene? Da li je moj najbolji prijatelj zaljubljen u mene?
''Oh, Bože!'', ciknu Amanda. ''Kako romantično!''
''Romantično?!'', vrisnula sam. ''Jesi ti normalna?! Što da radim?''
Nasmiješila se. ''Vrati se tamo, baci mu se u naručje...''
''Amanda'', prekinuh ju.
''...i reci mu kako si bila glupa jer nisi shvatila da te voli i...''
''Amanda!''
''Ne zaboravi spomenuti da i ti njega jako voliš i...''
''Amanda!!'', vrisnula sam.
''...poljubi ga i...'', brbljala je kao prazan mlin.
''AMANDA!!!'', zaurlala sam.
''Da, što je?'', upita ona bezbrižno.
''Umukni i reci mi što da radim! Ali nešto pametno!'', preklinjala sam ju.
''Kako da ti kažem kad želiš da umuknem?'', nakezi se ona.
Glasno sam otpuhnula i odmahnula glavom. ''OK. Samo budi cool i pravi se da se ništa nije desilo. Ništa nismo vidjele, jasno?'', rekoh joj.
''Nećeš mu ništa reći?!'', zinu Amanda.
''Neću'', rekla sam. ''A i ti drži jezik za zubima.''
''Dobro. Od mene neće čuti ni riječi'', složi se ona.

Pet minuta kasnije

''Hej, Tuomas!'', uzviknula je Amanda, dok smo trčale prema našim prijateljima i Anette. Osjetila sam kako mi se blato lijepi za starke.
''Što je bilo?'', upita ju Tuomas. ''Jeste li našle telefon?''
''Jesmo'', reče Amanda, pružajući ga Haley. ''No, moram te pohvaliti. Odlično crtaš i još bolje pišeš pjesme!''
''Amanda!!!'', zavrištala sam.
Tuomas se zacrvenio i spustio pogled. Bilo mu je jasno što se dešava...

Nastavit će se...

P.S. Znam da je post jako dugačak, ali me je u zadnje vrijeme fakat opalila inspiracija za ovaj blog... Nadam se da ćete ga ipak pročitati...
P.P.S. Satanica Romantica (Claire) i Desiree, dolazite u sljedećem postu...
P.P.P.S. Melody, znam da si i ti na svom blogu imala nešto slično za ove slike, ali ja sam to odavno planirala tako da ne misliš da te kopiram.



| komentari (21) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.