27.02.2007. / utorak

Evo par mojih pjesama

Doduše stare su...ali volim ih
evo par o vremenu i prolaznosti...


NO.1
Teče polako, tiho
Nečujno, nevidljivo teče
Tražiš povrat. Nema ga.
Ono je otišlo nepovratno
Ostaješ sam, nepostojan.
Ono i dalje teče, teče i teče
Prolazi bez tebe to glupo prolazno vrijeme

Image Hosted by ImageShack.us

NO.2
Jesi li kad razmišljao o vremenu?
Ono prolazi i nije ga briga za posljedice i uzroke.
Samo teče…….
A mi ljudi smo elementi koji ne posvećuju dovoljno pažnje toj naizgled
Nevažnoj prolaznosti…
Sat, minuta, sekunda
Utapamo se u dosadi ne shvačajući da je vrijeme bitno za svaku promjenu…za sve

Image Hosted by ImageShack.us


neke misaone i izgubljene pjesme...

NO.1

Sama

Kiša je bezbrižno lupkala
Po prozoru školske učionice
Sjedila sam tu
Okružena prijateljima,
A bila sam daleko…
Sama, sa mutnim lupkanjem jesenje kiše
U nekoj lokvi sreće

Image Hosted by ImageShack.us

NO.2

Cvijeće

Tiho je šaputao vjetar
Tiho je plakala kiša
Bila je tiha tišina u jednom jesenjem danu
Bilo je mrtvo zadnje crveno cvijeće
U sivoj, hladnoj jesenjoj magli

Image Hosted by ImageShack.us


i jedna moja misao koju malo ljudi shvaća: Suludost ljubavi
učiniše ih svjetlostima neba......


Image Hosted by ImageShack.us

- 20:14 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.