04.08.2005., četvrtak

Odmor. Godišnji odmor

- Gospar Herostrate, dobro vam jutro. Kako ste jutros?
- Dobro jutro šefice. Vruće je. Velika je vlažnost u zraku. Zajebaje mi i hipofiza u zadnje vrijeme ali dobro je, hvala na pitanju – dobro. A vi?
- Nego, htjela sam s Vama nešto porazgovarati ako niste previše zauzeti?
- Može. Imam nekih obveza prema Forumu, Blogu i ICQ-u ali za vas… može. Recite?
- Znate, prema našem ranijem dogovoru, vi bi od ponedjeljka trebali biti na godišnjem odmoru.
- Zar? Već tako brzo? Hm…
- A vi ne bi išli?
- A što mi fali ovdje?
- Kako to mislite?
- Tako kako sam rekao. Što mi fali ovdje? Jel' doma imam nešto što ovdje nemam? Neću ti ja na godišnji.
- Otkad smo mi na "ti" gospar Herostrate?
- Od trenutka kad si mi počela prijetiti.
- Ja Vama prijetim? JA VAMA? Pa drugi bi ubili za godišnji a Vi meni kažete da nećete ići.
- Drugi bi možda i ubili ali ja sam vjernik. Praktični.
- Molim? Pa kakve to sad veze ima s godišnjim?
- Koje?
- Maa….no, no. Nećemo se više raspravljati. U ponedjeljak ste na godišnjem. Tri tjedna.
- Sanjaj!
- Ali, ali…pa morate ići na godišnji. Morate. Zakon nalaže da je godišni obvezan. Ne može …
- Plati.
- Da platim?
- Plati!
- O Bože, Bože. U redu, onda uobičajeno? Kao i svake godine? Bit će vam isplaćeno preko ugovora o djelu.
- Važi.
- Kao i obično, dnevnica puta 15 dana?
- Yep.
- Onda se vidimo..... 5 rujna?
- Yep.
- Adio.
- Aha.

- 09:04 - Razjagori se!! (20) - (U)Tiskaj - #

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv