21.07.2005., četvrtak

Otvoreno pismo češkog veleposlanstva

Predragi,
od kada su oči javnosti uperene na moj blog, počele su se događati stvari koje će me nagnati da dobro promislim o onom o čemu ću pisati jer je možebitna utuživost mojih uradaka, često, sasvim izgledna.
Naime što?
Jučer sam napisao uradak u kojem se spominju i dugonoge češke državljanke. Nisam ga dovršio. Točnije, zastao sam na mjestu gdje je Marženka krenula (najvjerojatnije) prema in-telek-tualcu. Srećom po mene, tekst nisam dovršio jer jutros, kad sam počeo pisati nastavak komjuter mi je signalizirao da imam e-mail. Kako mi pisanje nije najbolje išlo, odlučio sam prvo provjeriti e-mail kad tamo u inboxu Otvoreno pismo češkog veleposlanika.
Rečeno pismo prenosim u cijelosti:


Tužni smo díky bedna ano my činit vi posmívat se česima ačkoli s tebe tradiční být zvolen jíž dlouhá doba tezaury Člen určitý Jaderské moře doživljavamo ačkoliv jeden vlastní jméno voda.
Získat chybný dojem ano my činit Bohém do jeden Chorvatský být zvolen pouze is jednání sexy. Aby pasáž dále niste.
Obchodní dům Nadia da ćete bezvadný cíl by vítr či water nam křivda, srdečně vy pozdravit.

Vaš Pavel Shotola


Eto poštovano čitateljstvo, kako je malo potrebno da se skrene na stranputicu. Kako malo!! Shvatit ćete naravno da je ovo diplomatski ton koji između redaka zapravo znači stanovitu prijetnju. Budući da nije politički korektno ulaziti u sukobe sa pripadnicima prijateljskih naroda ja se ovom prilikom, pred svekolikim pukom, ispričavam češkom narodu i svima onima koji su u mojem tekstu prepoznali možebitne iskrice ksenofobije, šovinizma ili nekog drugog izma.
Stoga
Omlouvám se

P.S. Za one rijetke koji ne govore češki, donosim prijevod otvorenog pisma gosp. Veleposlanika Shotole:


Tužni smo zbog činjenice da se rugate česima iako kod vas tradicionalno dolazimo već godinama te Jadran doživljavamo kao vlastito more.
Čitajući vas, mogao bi se steći pogrešan dojam da čehinje u Hrvatsku dolaze samo radi seksa. Toliko dobri ipak niste.
U nadi da ćete ispraviti nanesenu nam nepravdu, srdačno vas pozdravljam



- 10:34 - Razjagori se!! (14) - (U)Tiskaj - #