14.10.2004., četvrtak

Špijuni ponovo rovare

Čeljadi premila, ja zaista ne znam koliko ću još izdržati? Koliko čovjek uopće može nesebično raditi za opće dobro a da ga to prije vremena ne iscrpi, uništi?!?Do kada ću biti jedini u ovom gradu iz južnih, učmalih provincija, koji uspješno detektira strane špijune i plaćenike u njihovom nastojanju da dezavuiraju i dezintegriraju milu nam Domaju?!?

Poznato vam je da sam neki dan pisao kako sam uspješno otkrio prave intencije joggera koji, kobajagi, trče na relaciji hotel Argentina – Stari grad (tu bi sad trebao ići link na ovu priču ali nemam ja strpljenja za to a sve u nakani da vam čim prije podastrem taze informacije, op.a.) Naravno, riječ je o tim bjelosvjetskim huljama – špijunima par exellance. Međutim, ni sam nisam bio svjestan istinske količine zla koje nam rečeni spremaju u skorašnjoj budućnosti…

Jučer su pored mene protrčala dva ispijena, rahitična joggera (špijuna naravno). Potiho su nešto pričali gledajući prema pučini. Jedino što sam uspio uhvatiti iz njihovog cockney engleskoj bile su riječi "g o l f s k a s t r u j a…"
Hm, što li ovi sada rogobore – zamislih se u tom trenutku? Istina, južina je, nevrijeme, pošteno čeljade po ovakvom vremenu sjedi kući sa familijom, igra se sa dječicom… Mora iza tih riječi biti neka dublja poruka. A onda mi sine i ta misao poput groma propara mi hipofizu. Za ne povjerovati je kakvom su zlu sklone te okupatorske sile. Naime što?!?

Već neko vrijeme, na padinama Srđa, zapadno od naselja Bosanka, planiraju se izgraditi golf tereni. Naravno da je takva informacija brzo našla put do lokalnih mešetara koji sada otkupljuju zemlju od neukih seljaka znajući da će cijena takvom zemljištu višestruko narasti. Dobro, u redu, nisam oduševljen idejom da mi se holivudski jet-set preseli u Dubrovnik ali to su te neke stvari na koje ne mogu utjecati. To je ono što se naziva – progres. Mogao sam se i sam obogatiti budući sam među prvima znao da te urbanističke planove ali ja sam domoljub po zanimanju i takva ideja bila mi je naprosto strana. Istina, već je meni i prije bila sumnjiva ta lokacija (prilično neprikladna) za golf terene a sumnja se dodatno produbila kad sam primijetio da je potiho, u neposrednoj blizini hotela Argentina, otvoren novi Golf club iako je izgradnja terena još na "duuugom štapu". Potaknut ovakvim saznanjem kao i onim što čuh (aorist, op.a.) od špijuna, odlučih ja jučer uputiti se na spomenutu lokaciju.
Naizgled, obični tereni obrasli travom i mediteranskim raslinjem. Međutim, nakon jednosatnog obilaska terena, primjetih u blizini jednog stoljetnog bora nekakvo čudno kamenje. Nije to bio onaj naš, domaći porozni vapnenac. Ovo kamenje nekako je sjajilo.
Priđem ja bliže i imam što vidjeti. Iz zemlje, možda svega 2-3 centimentra viri…što? Pa viri željezna rudača jebote? Pođem do auta po lopatu i motiku (koje, usput budi rečeno, uvijek nosim sa sobom) vratim se nazad i počnem kopati. Kad tamo sve puno željezne rudače. Čitav naramak te dragocjene rude.
Zatitra mi osmijeh na ljepuškastom lišcu. E nećete stoko bjelosvjetska, nećete tako sa nama. Mislite da je ovo Afrika, a? Mislite da nas možete kolonizirati, a? A kao Gotovinu hoćete, a??

Moju spontani revolt čuo je i mještanin koji me je u čudu gledao misleći da nisam normalan. Ispostavilo se da je to lokalni tajnik mjesnog odbora Bosanke. Odmah sam mu ispričao sva moja saznanja i od njega isposlovao sutrašnji sastanak s mještanima. A onda idemo dalje. Do gradonačelnice, saborskog zastupnika pa sve do predsjednika Vlade ako treba.
Razotkrit ćemo mi te hulje a na tome nećemo stati. Nakon ovakve gadarije, samo mogu pretpostaviti što su sve kadri učiniti.
Ali znaj žgadijo nemoralna – Herostrat je budan i kad, samo naizgled – spava….
- 09:31 - Razjagori se!! (15) - (U)Tiskaj - #