Nijemi krik

04.07.2007., srijeda

Opsjednutost


Krenuo sam mlitavo s tobom, učinio se odmah tvojim robom
Nisam krio da treperim i to me sada gadno mori
Žena više voli kada se za nježnost malo bori

Ne pokazuj da sav goriš
Da ne završiš pod ledom
Kojeg ona za te sprema
Jer više voli one koje nema

Uzvratio sam istom mjerom i glumio da mi nisi bitna
Srce mi je tako skakalo da mi je u glavi bila hitna
Mislio sam da mi se sviđaš sve dok se i ja tebi sviđam
Al' u glupoj toj teoriji jednu bitnu stvar previđam

Sebi ne vjeruje mozak
Zbog tebe sad gutam prozak
Bez tebe baš sve je sivo
Zašto ja sve radim krivo

Otiš'o sam od tebe misleći da trebam nekoga tko mi se klanja
Al' sve, to sve su, naravno, obična egotriperska sranja
Kad te vidim s drugim znam da uživaš jer patim
To što te sebi stalno blatim samo mi pomaže da shvatim

Ako je tvoj sjaj moja fikcija
Realnost me uopće ne zanima
Tebe ja sve više sanjam
Otkako bez tebe padam

Al' ako mi se ikad vratiš
Biti će baš sve po starom
Kad sam s tobom izgubit' te želim
Kad te izgubim želim te vratiti

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.