Što treba znati o proteinima?

Protein je osnovna tvar u svim živim organizmima. 25% našeg tijela sastoji se od proteina. Sam protein sastoji se od manjih dijelova koji se zovu aminokiseline.
Postoji devet esencijalnih aminokiselina koje su tijelu potrebne za optimalno funkcioniranje, kao i više ne-esencijalnih ali korisnih aminokiselina.
Preporuke o unosu proteina često se temelje na hrani životinjskog porjekla kao što su meso, jaja i mlijeko. (zato svi nabijeni muškići u akcijskim filmovima mučkaju jaja mlijeko i odrezak u mikseru smijeh) No konzumiranje velikih količina životinjskih proteina često znači i konzumiranje mnogo masti.yes
Primjerice... MESNA DIJETA, svi ste valjda čuli za nju. Dakle tri tjedna hrdate samo meso. Ništa salata, ništa juhica, ništa majoneza...lud Ja sam ju probala i moram reći da mi je prvi tjedan bio super... samo meseko. Drugi tjedan mi je već išlo na živce... treći tjedan sam poželjela biti vegetarijanac. Ugl... da istina... djeluje. Međutim (uvijek ide taj međutim blabla) nakon tri tjedna neprekidnog uzimanja samo proteina u vašem tijelu dolazi do kolapsa, odnosno nedostatka ugljikohidrata i vitamina. Događa se da vaše tijelo počinje samo sebe papati, tj. uzimati zalihe koje se talože na mišiće. Čak i nakon što prestanete biti na dijeti vaš organizam nastavlja sa trošenjem ugljikohidrata iz zaliha i ostavlja vaše mišiće gladnima. njami
Posljedica? Gladni i slabi mišići, umor i iscrpljenost.
Znate kako svi trube da soja nije zdrava? Ono sa poli salamom i ostala sranja... sve je to istina. Meni i nije neki gušt bio kad sam sestru vozila prijatelju (koji je vegetarijanac) i kad sam probala sojin odrezak.namcor Niti je imao okusa niti mirisa, a poslije me samo bolio želudac. Ah da... izgledala sam kao trudnica dva dana. Treći sam uspjela otići na wc...thumbup
Dobro da ne bljazgarim... heh...
Dakle ustvrdili smo da soja nije dobra. Međutim soja kao cijela biljka u prehrani nije dobra, ali soja ima nešto što je našim istrošenim tijelima i te kako potrebno. A to je sojin protein. Jedini kompletni protein koji možete naći u cijelom svijetu bilja. U soji postoji svih onih 9 esencijalnih aminokiselina o kojima sam prije prićala. A kvaliteta je jednaka kvaliteti iz mlijeka, jaja ili mesa. Protein soje dugo djeluje i polako se metabolizira tako da ne stvara suvišne masnoće.
Također postoji još jedan visokokvalitetni protein (doduše manje nego sojin), a to je protein sirutke koji dijeluje brzo i brzo se metabolizira. To znači da se ne zadržava dugo u našem sistemu ali zato služi kao odličan fast-food za mišiće te ih se osječate svježe i odmornije, a i brzo prevladavate umor nakon težeg fizičkog rada.mah

30.04.2007. u 21:31 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ja sam nezavisni destributer Herbalifea i želim sa vama podjeliti svoje uspjehe te pomoći vama ili odgovoriti na vaša pitanja.
Kritike su pogotovo dobrodošle kao i pohvale jer samo uz pomoć vas možemo se dalje usavršavati.

KONTAKT:
e-mail=> lexperpetuavaliture@gmail.com
msn=> lexperpetuavaliture@hotmail.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

CIJELI ŽIVOT TRAŽILA SAM NEŠTO DA MI POMOGNE...
SADA SAM TO I NAŠLA...
DOPUSTITE MI DA TO PODJELIM S VAMA BEZ IKAKVIH OBAVEZA

Free Site Counters
Get a Free Site Counters