< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design by: PoisonWings
Komentari On/Off

Opis bloga

blog koji nastaje u trenutku totalnog kaosa u mom životu..


What is your weird quotient? Click to find out!



Myspace layouts

Myspace layouts



layout for myspace

layout for myspace




Linkovi

Žena Zmajthumbup
"Bedasta"thumbup
SuperSlajkathumbup
Proširene vene :)thumbup
Jedan (ne)običan slon..thumbup
Bang Bang Annthumbup
Horny Rider ;)thumbup
Caseythumbup
Sandokansthumbup
Majathumbup
Rosssannathumbup
Danchithumbup
Bezazlenathumbup
DanZaMetakthumbup
Alan B' Stardthumbup
Tijathumbup
DoKoSkethumbup
diana11thumbup
kurva ili svetica, pitanje je sadthumbup
Natashathumbup


Mail;
hera22@net.hr


CLOCKS

The lights go out and I can't be saved
Tides that I tried to swim against
Have brought me down upon my knees
Oh I beg, I beg and plead singing

Come out of things unsaid
Shoot an apple off my head and a
Trouble that cant be named
A tiger's waiting to be tamed singing

You are
You are

Confusion never stops
Closing walls and ticking clocks
Gonna come back and take you home
I could not stop that you now know singing

Come out upon my seas,
Cursed missed opportunities
Am I a part of the cure
Or am I part of the disease, singing

You are, you are, you are
You are, you are, you are

And nothing else compares
And nothing else compares
And nothing else compares

You are
You are

Home, home where I wanted to go
Home, home where I wanted to go
Home, home wTija

Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Free Web Counter

hit Counter

ponedjeljak, 26.03.2007.

Doza optimizma

One day, I looked up in the sky.
A bird came by and shit into my eye.
I didn't laugh. I didn't cry.
I was just happy, that cows can't fly.



Ovo sam pročitala na net.hr-u..
Tako mi se lijepo poklopilo sa današnjim danom da sam morala
to podijelit sa vama!!!

Nego jel tko gledao Policijsku patrolu sinoć?
Tip žicareći dnevno zaradi 200-300kuna!!!

To je 6000kn mjesečno!!!
Pa to je za poludit!!

Koji kurac ja radim!
I to radim posao kojeg mrzim i koji me zatupljuje!!!
headbang
Jebate led!

12:17 // Komentari 10 // Isprintaj// *//

petak, 23.03.2007.

When the cat's away the mice will play

Sve u svemu,vraćaju nam se nadležni sa puta...
Nije ih bilo tri predivna tjedan...
Kako smo guštale!!

Ježim se od pomisli na ponediljak...
J.e.ž.i.m.

Al s tim ću se zamarat u nedilju navečer...

Nadam se da ćemo svi provest jedan lipi vikend pun smijeha,sunca i veselja!!

Ne vjerujem da ćemo vidit sunca al eto..nada zadnja umire!

Istegnila sam mišiće na rolanju...
Okupala sma se u deep relifu...
A šta ćete...

Ugodan vikend svima!!!

Mali update:

Jučer sam gledala šestu sezonu Scrubsa-kod nas poznatog kao Stažista..
Savršena serija!

Baza je da cila ekipa tih doktora obožava Dr.Housa!

Tako kad netko u epizodi nešto mudro obznani i ili podijeli koji mudar savjet,počne
govorit slično kao House i obavezno došepa do ekipe sa štakom!
Odmah sam se sjetila Bedaste!
Eto vidiš,nema tko ga ne voli!!!




12:40 // Komentari 11 // Isprintaj// *//

srijeda, 21.03.2007.

ŠTO MAČKA KOTI,MIŠE LOVI...

Čula sam jučer tu poslovicu pa eto...
Nekako mi je simpatična...

Uglavnom,bila sam jučer na nekoj prezentaciji jastuka i deka ..blalbaa
Otišle baka,mama,teta i ja...
Otišle smo pojest neku bespalatnu večericu i zajebavat se...

Tetka mi se zamalo upišala u gaće..
Ludo smo se zabavile,a tip je poslje doša mojoj baki
i govori joj: "Veselu ekipu Vi imate"
hihiiii

Uglavnom,tip je svašta napriča..
Priča kako je jastuk važan za vratnu kralježnicu..da se moždani
udari dešavaju noću....blablaaa ja se usrala,kontam ne znam kako sam proživila
prijašnje noći,ali ne kupim li ovaj jastuk mrtva sam za cca 3 dana od moždanog udara...

Ma dobro,ima tu i neke istine ali kako je taj čovjek nastupio baš
sam se usrala od strajabang

Imao je neku spravu za mjerenje zračenja...stavio ju je kraj radio a sprava podivljala..
stavio je kraj kabela a sprava piši u svih šesnaest...

Uglavnom,kad sam došla doma sve sam ištekala iz struje,a televizija,linija i ostale
stvari su zamalo noćile u vrtu!

Ma neću vas gnjavit sa glupostima...

Evo ja upravo pokušavam skinit neke igre za
mobitel preko emula...

Jebeno magare!
Ništa ne kužim!!!

Piše waiting ali on nešto skida!!
Ja znam da on nešto tu radi..
Neki se brojevi miču...ali piše waiting!!

Mislim da ima malo izvora..
tko će ti ga znat...headbang








12:45 // Komentari 7 // Isprintaj// *//

utorak, 20.03.2007.

Brrrrrr

Kako je hladnooo jutroooos!!!!
Smrzla sam se do posla!!!
Mislim da je ovo ona druga marčanska bura..

Kad se vraća sat unazad jel tko zna???

Inače,vikend je prošao sasvim uobičajeno....
Opila se nisam...vanka nisam bila...znači ništa nova...
Najgore mi je kad svratim kod dragih mi blogera a oni pišu o
vikendu provedenom u discu s dobrom mjuzom...dobrom pijankom..
Samo laganini preskočim te postove!!
Kronično mi fali izlazaka!!!

Jučer me toliko prao ludi pms da sam bila za ništa i još
je bio ponediljak...
Jedva sam ga preživila..

Mrzim ponediljke..
Image Hosted by ImageShack.us

08:15 // Komentari 9 // Isprintaj// *//

petak, 16.03.2007.

No sikiriki

Jučer sam bila previše pospana i krepana da bi napisala iti jedno slovo...

U srijedu mi je onaj S.O.B. (son of a bitch)digao živce do astronomskih visina...
Mislim,kako mogu dozvolit da me još uvijek diraju njegove laži!!

No,neću cmizdrit ni kukat ni zamarat sebe i vas s tim...

Zato sam zvala svoje dvije prije da svrate do mene i donesu alkohola u povećim količinama

Na kraju smo završile na studentskoj jer nam se plesalo od pustog alkohola..

Bile smo najstarije a izgledale najmlađe...
Jedva smo se onako pijane našminkale..
Parile smo na vraga

a i to treba znat...
Uglavnom ludo smo se zabavile...

Sad jedva čekam 4 ure da odem vozit role i ispuhat sav ovaj bijes koji se nakupio
u meni...

Ugodan i sunčan vikend želim!!

13:38 // Komentari 9 // Isprintaj// *//

petak, 09.03.2007.

Kako biti jeban a ostat nevin??

Hura..
Evo nam i vikenda..

Još jedan kojeg neću provest sa čašicom redbulla i vodke ali
nema veze..
Šta ću ja kad sam okružena ljudima koji se ponašaju ko
penzioneri u svojim dvadesetim godinama..

Al never mind...
Šizit ću u subotu,ne mogu već u petak u 13 sati upadat u crnjake..

Nego,neki dan sam se našla sa prijom iz srednje....
I blablaala kao to već biva,raspričale smo se u svih šesnaest..

Ispričala mi je jednu stvar šta joj se dogodila bivšem momku,koja me
totalno izbacila iz postola od šoka.

Momak joj je upoznao neku curu i tako njih dvoje par sati proveli
flertujući jedan s drugim..
Dobio je dojam da ima zeleno svjetlo i
tralalalaa kako to već biva,odu njih dvoje malo se zabavit..

I tako prije nego su se bacili na posao kaže cura njemu..

-Znaš,ja sam ti nevina..
????????????
Tipu upitnici nad glavom..

nastavak rečenice:
-Ja ti se ševim samo u dupe!!
eekeek

Dobro je on reka nakon svega toga, njemu je rupa rupa i da je za njegov pojam ona jebana ma šta ona mislila!!
(oprostite na prostom rječniku)

Koja pametnica!!

Ona će naći nekog bogatog jadnička koji će s ushitom gledat sa oltara
svoju odabranicu/cvjetak svoj neubrani, kako
mu u bijelom prilazi i kune mu se u vječnu ljubav!!
Ma da me Bil fucking Gates čeka na kraju tog puta,ne znam bi li mogla trpjela takvu bol.

Jebate led,da živim stopedesetpet godina ne bi mi nikad palo na pamet
izvest nešto tako..
Da mi netko kaže ajde ševi se i ostani nevina,ne znam bi li se sitila toga.

Kad se sjetim da žele radit na rivi spomenik nekom tamo Smoji...
pih!
Ma ljudi moji evo kome trebate dignit spomenik!!!

Da mi je upoznat tu curu,stisnit joj ruku i čestitat na prijevari stoljeća!
party




12:37 // Komentari 9 // Isprintaj// *//

srijeda, 07.03.2007.

Šta je potrebno..

..da ja odem do doktora!!
Trbušni mišići me bole od ovog kašlja!
Isprobala sam sve domaće recepte za grlo..
Med+limun mi je još najviše pomogao.

Zakašljem li još jednom ispast će mi utroba van!

Tako mi i treba kad se ne čuvam!
A ne da mi se ić u doktorice..čekat red sa oboljelim penzionerima..ajme ježim se od
same pomisli!
Pričekat ću još malo...

Nego idemo mi na jednu veseliju temu..

Jučer mi stiže sms od moje drage prije iz srednje..
Kaže sms: I..kako si? Šta ima? Dijani Ruščić nabili kantu na glavu...

Tko je Dijana Ruščić i šta se izdešavalo pročitajte ovdje

Žena mi je predavala vjeronauk..
100% čisto zlo od žene!

Konačno neko priznanje da ipak nismo mi đaci bili ludi nego da je žena totalno makla!!

Trebali su joj cili kontenjer nabit na glavu a ne jednu običnu kantu!!!




08:58 // Komentari 6 // Isprintaj// *//

ponedjeljak, 05.03.2007.

Evo nešto posuđeno sa jednog našeg portala

Dobro jutro ljudi moji...
Evo vam nešto da vas nasmije za početak još jednog radnog tjedna!

Tečaj za muškarce

Model 1.:

1. Naučiti živjeti bez mame
(2000 sati)

2. Moja žena nije moja mama
(350 sati)

3. Kako shvatiti da je nogomet samo sport (500 sati)


Model 2.:

1. Ne biti ljubomoran na svoju djecu (50 sati)

2. Ne pričati gluposti kada moja žena ima posjetu (500 sati)

3. Kako prevladati sindrom daljinskog upravljača (550 sati)


Bonus:

4. Ne urinirati oko školjke (100 sati + praktičan rad)

5. Kako shvatiti da se cipele neće same prebaciti u ormarić (800 sati)

6. Kako naći put do koša za prljavi veš, bez da se putem izgubi (500 sati)

7. Kako preživjeti prehladu bez drame (100 sati)


Model 3.:

1. Kako ispeglati majcu u manje od 2 sata (praktičan rad)

2. Probavljati bez riganja, dok ona pere suđe (praktičan rad)


Model 4.:

1. početnički stupanj: kućanski aparati (prikaz sa dijapozitivima)

- ON.............upali
- OFF...........ugasi

2. napredni stupanj: Moja prva Maggi juha bez da iskipi (praktičan rad)



TEME ZA DISKUSIJU:


S obzirom na kompleksnost tema, na raspravi može biti najviše 8 kandidata

Tema 1: Peglanje - od veš-mašine do ormara... taj misteriozan proces

Tema 2: Opasnost pri punjenju posudice za led (demonstacija i dijapozitivi)

Tema 3: Ti i elektrika - ekonomske prednosti kada se zove majstor

Tema 4: Posljednja znanstvena otkrića - kuhanje i odnošenje smeća NE izaziva impotenciju

Tema 5: Iako si u braku s njom, smiješ joj kupiti cvijeće (razgovor s psihijatrom)

Tema 6: Papir za WC - da li papir sam izraste na držaču za papir?

Tema 7: Kako spustiti poklopac školjke - korak po korak (video konferencija s Harvarda)

Tema 8: Deterdženti - doziranje, upotreba (praktičan rad se izvodi na otvorenom)

Tema 9: Osnovna razlika između košare za prljavi veš i poda (laboratorijski pokus)

Tema 10: Muški kao suvozač - da li je genetski moguće da ne komentira kad ona parkira?

Tema 11: komunikacija: mentalne vježbe za razumijevanje, ako je nešto u ladici, da se ne pita "a u kojoj?" nego se pokuša sam pronaći

Tema 12: Da li šalica za kavu može sama preletjeti do sudopera? (praktičan dio vodi David Copperfield)


10:08 // Komentari 6 // Isprintaj// *//

petak, 02.03.2007.

Vikend nam se vratio ou ouuu ou oooo

Ajme hvala Bogu vikend!!
Vikend kojeg ću ja vjerovatno provest u krevetu jer me izgleda
vata gripa...
Jutros sam se probudila sa osjećajem kao da je noćas kraj mog kreveta stalo 20
gnjevnih ljudi sa bejzbol palicama i da su me mlatili od 22 do 6 30!!
Vridni neki ljudi..
U biti,više ih zamišljam kao zle patuljke,al to je ionako u mojoj glavi samo..nadam se

U nedostatku humorističnih emisija sinoć sam pogledala Doru!
Neću ništa komentirat...
Ne mogu virovat da netko može se pojavit u javnosti sa takvim pjesmama...
Bože dragi...
Bilo mi žao neke male koja ne da nema sluha nego joj je jadnici glas pukao u
prvom stihu šta je otpjevala...

Pobresita....

Nego,zato je moj Giulianno bia genzacerek
Čula sam ga kroz polusan..
A kolegica mi ga je jutros odma počela pivat jer joj je sinoć ušao u uho...
A onda,da bi guštale u potpunosti,otišli smo na Youtruberofl i pogledali njegov nastup.
Uf..kako je sexy!!!
mrnjuuuusmijeh
Giulianno
Eto ljudi moji,mene ovdje čeka još jedan sasrani vikend!
Zato ako vas vrijeme i zdravlje služi otiđite van u prirodu...prošetajte i za mene!

Cheers!party


11:33 // Komentari 5 // Isprintaj// *//

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>