hell of a life

Image Hosted by ImageShack.us

31.08.2007., petak

ma ni sama ne znam, prosudite sami

Karakteristike emo djece:

depresija, plakanje, rezanje, mržnja prema svem živom i neživom (osim žileta hehe), non stop su u sjebanom raspoloženju, razmišljanje o samoubojstvu, život preko interneta, izdvajanje iz društva itd.(ljudi koji imaju takve navike, stil itd. nemojte se uvrijedit jer ne mislim ništa loše).

Dakle... ja NISAM u depresiji, nikad, možda me nekad baš drmne loše raspoloženje ali to je kratkotrajno i nevažno.

ja MRZIM plakanje, pogotovo ako plačem ja. Jednostavno MRZIM plakati a ako se i dogodi da moram plakati jer mi se jednostavno previše nakupilo, onda plačem u privatnosti svoje sobe a Sonja je jedina osoba koja mi nije mama kojoj sam dopustila da me vidi u suzama a ona zna i zašto (to je bilo nešto što nisam sama mogla podnijeti).

rezanje? samoozlijeđivanje? pa poštujem se dovoljno da to ne radim svojem tijelu.

trenutno mrzim cijeli muški rod zbog nekih određenih stvari ali inače volim ljude, ako neke baš ne volim ili nisu moj tip društva jednostavno se maknem od njih.

ja sam preživahne osobnosti da bi mogla gledat stvari s loše strane, inače sam uvijek ja ta koja ljudima govori da nije sve tako crno.

crna obleka? da, volim se oblačiti u crno jer se osjećam sigurnije u njoj a ne zato što prikazuje sliku mojeg duševnog stanja ili nešto slično, ali nekad mi dođe pa se obučem malo luckasto itd. samo što izbjegavam rozu jer ju ne podnosim.

da, neke grupe koje znam tu i tamo poslušati su etiketirane kao emo glazba ali nije da im se klanjam kao nekoj višoj sili ili nešto.

samoubojstvo?? to ne bih nikada učinila, previše sam sretna sa životom koji imam tako da ne vidim razloga zašto bi to napravila, ... zašto bi to itko htio napraviti.

internet. obožavam internet ali ljude ipak volim upoznavati lice u lice i jednostavno ne mogu dugo bit na istom mjestu a uostalom, nas je u kući petero na jedan komp pa nemam baš ni toliko vremena za to.

izdvajanje iz društva mi ne pada na pamet. 2 tjedna sam bila na moru i već sam luda od toga jer mi svi nedostaju, jedva čekam da ih sve izgrlim (tim, majk, keks, pazite se).

depresija: NE
plakanje: NE
rezanje: NE
mržnja prema svemu: NE
non stop u sjebanom raspoloženju: NE
crna obleka: DA
određena glazba: POLOVIČNO, ne slušam ju intenzivno, poslušam nekad
razmišljanje o samoubojstvu: NE

dakle zaključak svega je to da od svih karakteristika emo djece ja imam sam dvije (odjeća i glazba) a od te dvije jedna čak nije ni potpuna (glazba) tako da imam jednu i pol karakteristiku emo djece a pola mojih vršnjaka nosi isključivo crnu odjeću. Jesu li zbog toga emo?? možda netko i zna pokoju pjesmu od neke labelizirane emo grupe. Jesu li zbog toga emo?? ja mislim da ne pa si sad vi mislite.

POZDRAV SVIMA!!!

- 15:38 - What ever you say (5) - Nećeš valjda?? - #

06.08.2007., ponedjeljak

Moja opsesija zadnjih dana cerek

Kao što naslov govori opsjednuta sam s Kelly Family, točnije Paddyjem Kelly. Mali je prezgodan. OK! nije mali, ima 30 godina ali dok je bio mlađi bio je pravi komad, njam.

Pročitajte riječi i pogledajte spot (pogotovo cure i preporučam vam da sjedite dok ovo gledate)
Paddy je ovaj slatki s lijeva u sceni kad sjede jedan do drugoga, a ovaj drugi malo manje slatki koj prvi počne pjevati je Angelo. Njih dvojcu jednostavno o-b-o-ž-a-v-a-m



I CAN'T HELP MYSELF


I Can't Help Myself Lyrics
- 19:24 - What ever you say (3) - Nećeš valjda?? - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga:ovdje pišem sve i svašta, moje stavove, događaje, gluposti, nekad se i posvađam s nekim...
inf. koga zanima:
na blogu me ne zanimaju ljudi koji su došli napadati i vrijeđati, ne čitajte ovaj blog ako ste puni predrasuda. Ako vam se ne sviđa, dobro, ako ne, jebiga, nije svijet propao. Ne želim se svađati jer niste toga vrijedni (shvatite kako hoćete!)
Samo vam kažem: LOVE IT OR LEAVE IT!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



MMysterious
AAppreciative
SSecretive
HHandsome
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi Blogova Koje Redovito Posjećujem Ili Su Mi Jako Dragi


lyrics - Celine Dion Lyrics


Image hosting

Image hosting



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts




layout for myspace

layout for myspace



myspace layout

myspace layout




Counters
Counters
... ljudi je bilo na ovom blogu



~~~~~~~~~~~~~~~~~
PAŽNJA

Molim vas da mi u komentarima ne ostavljate gigantske crteže od slova ili slično. Možete mi napisat cijeli sastavak ukoliko je nešto smisleno ali nemojte mi crtat i pisat u stilu
P
O
Z
Z
...I tako to...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




Me, Myself and I

Hello...wave
Ako vas zanima pokoja stvar o meni u sljedećim recima ćete saznati.... ponešto, možda malo više

Ime: Maša
Prezime:...
Razred: 3.
Škola: yeah, right

That would be me!...smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



O obitelji neću puno jer mi ih je dosta i doma. Dakle moju užu obitelj čine mama, tata i tri buraza koji su mlađi od mene.bang

Slušam razno (OSIM CAJKA I TECHNA NARAVNO!!!) a najdraži bend mi je grupa finskih Bogova dead
THE RASMUS cerek

ali da preciziram o tome što slušam...:

The Rasmus
HIM
My Chemical Romance
The Kelly Family
Michael Jackson
Disturbed
Red Hot Chilli Peppers
Panic! At The Disco
Iron Maiden
Khan
Evanescence
Nightwish
Ayllah
The All American Rejects
The Academy Is...
Fall Out Boy
Bullet For My Valentine
The Used
Guns n' Roses
Maroon 5
Connect

Volim: obitelj, svoje frendice i frendove, jednog malog, praksu, glazbu, ruže, Hajduk, Plavi Walter, praznike, svoj blog, crnu boju, izlaske na Ribnjak, zagrljaje, koncerte, divljanje, čokoladu, more, svoj razred, engleski, avenue mall, lunapark, internet (msn... ), čitati (fanatik), ljenčariti, gledat tv, filmove (komedije), zajebanciju, glumiti, ukrašavati/šarati zidove svoje sobe (posteri, grafiticerek), beskrajno brbljanje preko telefona, kave s frendicama, ijošstvarikojihsenemogusadasjetiti smijeh

Ne volim: laži, političke seratore, Dinamo, loše ocjene, plakati, ponekad sebe, neuzvračenu ljubav, kad nemam para na mobu, svađe u obitelji i među prijateljima, bezobraznost, predrasude, rasizam, homofobiju, netoleranciju, alkohol, pijanstvo, šminkiče, bahatost...

Naj boja: crna, crvena, ljubičasta, maslinasto zelna

Naj knjige:POTTER, ponos i predrasude, lovac u žitu, serijal fear street, sumrak saga (iako je to najlošje napisana knjiga ikad)...

Naj filmovi:naravno od neponovljivih JOHNNYJA DEPPA, JIMA CARREYA I JACKIE CHANA, music and lyrics, robin hood: man in tights (ugl volim mel brooksove stvari), hot chicks i mamma mia (prejeben film!!!)



Neostvarena želja: kontrola vremena: stvarno bi bilo super kada bih prema potrebi ili želji mogla vrijeme zaustaviti, usporiti, ubrzati i vratiti


Izjave/najčešče korištene riječi: jebote, kaj, fensi, šmensi, d'oh, ne, sonja, mama, makni se s kompa, mrzim školu, did not!! i sve moguće kombinacije engleskog, često i eng/cro mix, KAK JE SLADAK!!!, obožavam ga, pizdek (cerek), micek




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws