frendzzzz:
srednja:

daenerys- ... jednom davno bilo je....blabla
YS iliti Korn_boy- ... he he moja muška barbikica koju puno voljim i koja me nikad nije razočarala....cool
muva- prozac!!! Prozac!!!! Ma šalim se zakonska ženska, a i veri kul!!!
party

studoši:
irac- majku mu njegovu flashovsku!!!!, al nažalost presto pisat, al nostalgija, znate . . .naughty
marz i beta- moji zadarski pmf-ovci, pametni ljudi . . .kiss

krvi i moji punksi:
muška žalopojka- svi ga znamo!!!! Jebe lik kad je pijan ili trijezan!!!!!party
bronx- punk!!!!rolleyes
grašo- evo moj plišani medo s uzicom za vibracijueek












the lost world

25.08.2007., subota

... male promijene ...

... dođe vrijeme u životu kada shvatite da je vrijeme za promijene, a onda dođu trenutci poput meni jednog jučer da shvatite kako su promijene nastupile same od sebe.... yeap gdje sam ja bila kad se sve to desilo ne znam, ali ipak je istina da se najvažnije stvari u životu dogode ti kad tebe nema....
....i tako jednostavno nove situacije su me natjerale na razmišljanje.... zašto, zašto bi dopustila nekima sve, a drugima ništa?.... zašto bi se više brinula oko ičega?.... mislim činjenica je nekim prijateljima vjerujem previše, a nekim premalo....tako poredak funkcionira....prihvatiš čovijeka sa svim manama i vrlinama i odediš mu mjesto u svom životu, a kasnije kada se iskaže ili razočarate jednostavno postupiš po tome....i tako rijetki dođu u krug tvog najužeg povjerenja.... fascinantno je to da uopće ne želim imat više prijatelje.... ljudi su smeće, iako je to opće poznata stvar, al ipak čovijek je društvena životinja i mora imat nekoga.... ja nikad nisam imala tu potrebu, moram imat društvo, moram izać van, itd. ....dosta vremena provedenih vani na izlazcima mislila sam kako mi je bolje doma..... i napokon sam shvatiala ne izlazit s ljudima koji ti jednostavno nepašu, gdje se ne možeš opustit i bit ti i gdje oni moraju biti na prvom mjestu..... da al što s tim ljudima sada trebam ih pobacat jednostavno u smeće?.....i tako se sada trebam dlučit što ću s par osoba....jednostavno u smeće ili se trudit za prijateljstva koja znam da nikada neće više postojat....

- 12:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moje borbe s tamom i svjetlom,
drugim riječima:
A new heart is what I need
Oh God, make it bleed
Is there nothing left.. tako je bilo jednom davnom,
sada je:
"Work like you don't need the money. Love like you've
never been hurt.
And dance like no one is watching."
.