frendzzzz:
srednja:

daenerys- ... jednom davno bilo je....blabla
YS iliti Korn_boy- ... he he moja muška barbikica koju puno voljim i koja me nikad nije razočarala....cool
muva- prozac!!! Prozac!!!! Ma šalim se zakonska ženska, a i veri kul!!!
party

studoši:
irac- majku mu njegovu flashovsku!!!!, al nažalost presto pisat, al nostalgija, znate . . .naughty
marz i beta- moji zadarski pmf-ovci, pametni ljudi . . .kiss

krvi i moji punksi:
muška žalopojka- svi ga znamo!!!! Jebe lik kad je pijan ili trijezan!!!!!party
bronx- punk!!!!rolleyes
grašo- evo moj plišani medo s uzicom za vibracijueek












the lost world

26.07.2006., srijeda

. . . nešto, evo ovako po mome . . .

Počela sam raditi kao što svi znate. Poso u SC-u je fora. Nekih dana uopće nemamo posla, a nekih dana se ubijemo jer ga imamo previše. Poso koji dobijemo većinom mora biti brzi i efikasan, ali imamo i topli obrok.
S poslom smo upoznali fora ljude, tipa Željka s njom smo si ok i Ivan koji nas opija i tjera da degustiramo rakije , te da odlučujemo da li je njegova ili portirova bolja. Moj dragi je jedini prihvatio takav izazov.
I tak je to na poslu.

Što se tiče privat života. Evo prestajem visiti u praćki. Prelazim na kset. Ekipa veći dio na živce. Licemjerstvo i sranja koji su pokrenuli. Jednostavno mi se dvoje ljudi gadi, a jednog ne želim ni pogledati.

Sad znam da ću ispasti kuja što ovo uopće pišem prek net, ali puca mi kurac.
Za mog dragog dobrog frenda, kojeg, sam toliko imala povjerenja, da sam mu čak plakala prek telefona sjebo si drugi put. BOK!!! Želim ti sve najbolje u životu. (Za BOROZANA TO JE)

ZA IRCA: Jednostavno boli me briga od mene više nećeš nikaj dobiti, nikaj čuti. Budi uvijek najpametniji i u pravu kao što jesi. Meni jednostavno puca kurac!!!!!!! BOK!!! Želim ti sve najbolje u životu.


kset!!!!!!!!!!!

- 08:46 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moje borbe s tamom i svjetlom,
drugim riječima:
A new heart is what I need
Oh God, make it bleed
Is there nothing left.. tako je bilo jednom davnom,
sada je:
"Work like you don't need the money. Love like you've
never been hurt.
And dance like no one is watching."
.