frendzzzz:
srednja:

daenerys- ... jednom davno bilo je....blabla
YS iliti Korn_boy- ... he he moja muška barbikica koju puno voljim i koja me nikad nije razočarala....cool
muva- prozac!!! Prozac!!!! Ma šalim se zakonska ženska, a i veri kul!!!
party

studoši:
irac- majku mu njegovu flashovsku!!!!, al nažalost presto pisat, al nostalgija, znate . . .naughty
marz i beta- moji zadarski pmf-ovci, pametni ljudi . . .kiss

krvi i moji punksi:
muška žalopojka- svi ga znamo!!!! Jebe lik kad je pijan ili trijezan!!!!!party
bronx- punk!!!!rolleyes
grašo- evo moj plišani medo s uzicom za vibracijueek












the lost world

11.05.2006., četvrtak

. . . neke promijene me ljute . . .



namcorLjuta sam na svijet što je hladan, bezobziran i pogotovo što ga nije briga. Neke stvari bi čak i mogla izdržati da su kako treba, ali nema veze idem dalje!!!! Škola u kurac ima samo tjedan i nekaj sitno, ali ja pišem još najmane 5 testova, od kojih mi svi mogu roknuti ocjenu.
No dobro, da počnem s jučerašnjim danom. Jučer je Bonu bio rođendaneekcerekkiss, pa sam malko u praćki proslavila!!!!!!!! Bila sam ujutro sa štakicom na kafi, pjevala U2 i smijala se. smokin
Kasnije je štakica zgibala u školu, a ja sam ostala u prćki sa sstarom ekipom!!!! Imali smo zanimljive teme, poput M-jevog odlaska, D.J. je dao otkaz, a Mrazek je posto koktel konobar, . . . Uglavnom u praćki doslovno sve može otići u kurac. Znam da većinom nikog nije briga, ali nas par koji smo tamo ko doma pokušavamo bar iti malo promijeniti neke stvari. Ali to je jako teško pošto većinu stvari drže u tajnosti!!!!!!!!!burninmadburninmad

A škola jučer te!!!! Ma ne želim ni početi!!!!!!!!!!! Mogla sam roknut 3 predmeta, al tak sam se izvukla za dlaku iz svega, da je to nekaj nevjerojatno!!!!!!!!!!!

Uglavnom sve me živcira, profesori me jebu u zdrav mozak, moja praćka se raspada- čak smo jučer pričali, o premještanju u neki drugi birc, ma uglavnom sve ide kvragu!!!!!!!!!!!!!

- 07:27 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moje borbe s tamom i svjetlom,
drugim riječima:
A new heart is what I need
Oh God, make it bleed
Is there nothing left.. tako je bilo jednom davnom,
sada je:
"Work like you don't need the money. Love like you've
never been hurt.
And dance like no one is watching."
.