Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

06.10.2006., petak

ahahahahhahahahahaha

m da
tolko o tome
ne neda mi se niš
tu je došla ova klošarica DAZ i idemo na bEnku u 15 do 8...
i do palha....
hahahahhahah....
sad mi stara upala...i veli-"trening ti je danas...."...a ja -"dadadda....pa idem ja na trening".....a daz se smije.....ahahahhahahahah........jer ja vam inače nejdem na trening nego van....a torbu zabijem u ovo žbunje pred kučom......hahahahahahahhaha


m da
dosadno je
mislim nije
al sam umorna
aje bok

i btw:totalno sam zaboravila napisat post....čitam ja kometare....vidim neka ženska mi veli-"e aje napiši new post"....ja ono gledam kad sam zadnji put pisala i skužim-"uhuhuhuhu...to je puno".....
i imam neki error pa vas nemogu komentirat.,.....danas mi je komp neš optimističan pa nema tolko errora.....
aje zdravo

<< Arhiva >>