Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

30.09.2006., subota

OZ!

I am Ryan O'Reily

Which Oz character are YOU?

21.09.2006., četvrtak

molim dojmove o ovoj slici...nemojte si ju kopirat jer sam čula da je virus...ja ju pobrisala s kompa...samo je vama na pa ju gledajte...

kako retardirano



zakon,zakon...

ali morate shvatit da je ta slika tolko glupa da je smješna...i morate ju gledat jedno 5 minuta...i svatit kolko je to jadno stvorenje zaneseno svojom željom da stigne na neko neodređeno mjesto i da jednostavno ne shvača da nikad tamo neče stič i da če samo trčkarat u tom kvadratu i nasmijavat mene i KOŠARKAŠICU SAYLU do suza...

kako dubokoumno od mene...c,c,c,...

17.09.2006., nedjelja

Dobra večer...mi smo PASI!

Zašto si se obukao u crno...
pa vani sunce prži za krepat...
možda to i nije tako loša ideja...
krepaj,govno,to si ti...
da to si ti...

Eterle,probudi se
budučnost tvoja čeka te
život je prekratak da bi gubio vrjemme na kljucanje...
proživi
vjek svoj ti...
sretan umjesto morbidno ?sjeban?
tražeči dežurne krivce
koji ti paraju živce...

PUNOM PAROM NATRAG...PRAVAC PALEOLITIK...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

PASIJA STRANICA-baš zakon...smjeh...za umrjet...

13.09.2006., srijeda

ahahahahhha

prije 5 dana mi nije radio net....prie 4 dana mi nije htio otvorit blože....prije 3 dana mi nije htio ič na blog...i prije 2 danaa.....i jučer mi otvorio blog....ahahahahha....eeeeeeeee...da....uglavnom.....koi ste vbi debili e..................zašto???....a eto tako!!!!!!

e jebote koji je ovo novi kurac na blogu....e šo je ovo..........e gle:
-objavljeni postovi(50)
-spremljeni postovi(0)
-izbrisani postovi(0)

***

i šo je bre ono dole:
-spremi il odjavi....WTF
-pogleaj
-objavi

KUIŠ ONO WTF

NEČU KATEGORIJUUUUUUUUUU

sad sam slučajno tipnula na ono sranje di piše odaberi kategoriju......hahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahaS(gle tu je bilo "S")hahahah

idem pogledat kako izgleda ovo šo sam dosad napisala.....ohjohhohoohoho


uuuu...neželi mi otvorit

POZDRAV DAZ....ZAŠTO????....A ETO TAKO....

P.S.-opet mi ne želi pogledat.....idem onda promjenit vrjeme objave.....ae....

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....................oču POGLEDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

08.09.2006., petak

ovo mi je zbilja več počelo ič na kurac....najrađe bi prazno pustila....

Image Hosted by ImageShack.us
Ryan O'Reily
Prisoner #97P904
Actor: Dean Winters
Convicted July 12, 1997. Two counts, vehicular manslaughter; five counts, reckless endangerment; possession of controlled substances; criminal possession of a weapon; parole violation. Sentence: Life imprisonment. Eligible for parole in twelve years.
Image Hosted by ImageShack.us
cyril
Image Hosted by ImageShack.us
O'REILY bro's
Image Hosted by ImageShack.us
said
Image Hosted by ImageShack.us
adebisi
Image Hosted by ImageShack.us
miguel
Image Hosted by ImageShack.us
to su mi face....i ko ne gleda oz je Kramer...:)))...i seinfilda gledam kad stignem....:)))
Image Hosted by ImageShack.us
Kramer...

raspored mi je smeče...imam blok satove kemije i fizike....

TOTALNO LUDILO-stari moj...ovo je takooo dobar crtić....

03.09.2006., nedjelja

kak da budem društven...i ostanem trezan...MI SMO DEČKI,PIJEMO STOJEČKI...

ukratko-ahahhahahahhahahahahahhahahahahhahahaahhaahahahahahhahaha

udugo-ahahhahaha...jebote...napila sam se na kontu prepreksinoč....bio je rođoš od ANDREE....kako se osramotih..


i tako ja spontano upoznah LIVING BAD DREAMS...

i par dana prije sam upoznala THE ONE AND ONLY LEON D MEEEEN....KUIŠ ono napokon...e tu se komentiramo više od pol godine kuiš i onda se upoznamo tamo ko neke budale....eeee.......boooooook....



e a frend file je lega baš.....baš me odveo kroz park ono doma......eheheh....koji smjeh.....trebali smo još malo ostat vani da se ljepo izrigam vani a ne doma po plahtama......fak e....al ono...nea beda...ae....

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>