< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moja lektira...

volim psiće(cruellife)

freethinker

uspjeh

ifa

tinchi

tiny

something special

mjauKissing

nemezis

rex

novac

kokolina

ninfea:)

palačinkaDevil

smokić

samo za luđake:)

achtung baby

četvrtak, 25.11.2004.

kratko i jasno

heheh, oces ic sutra na kavu?
Pa, gledajte, takva konstitucija pitanja i nije relevantna. Postoji više načina na koji bi se takva situacija mogla promatrati. Pomno razmotrivši sve okolnosti, može se doći do zaključka koji bi otkrio kompleksnost ovakve situacije, ali pritom se moraju dobro razmotriti svi aspekti jer u suprotnom može doći do krivih rješenja. Ukoliko se, ponovno napominjem, pravilnim pristupom dođe do pozitivnog aspekta, onda se može tvrditi da je ovo potpuno jasna i lako shvatljiva tvrdnja. Da rezimiram, sad je sasvim jasno koje je jedino moguće rješenje novonastale dileme. Mislim da sam vam potpuno jednostavno i razumljivo odgovorio na postavljeno pitanje.


...ovo san malo napisa kako političari odgovaraju na jednostavna pitanja. I sad se vi pitajte zašto su političari uspješni ljudi, za razliku od nekih. E, pa neki bi na ovakvo pitanje odgovorili da ili ne.
A zašto su njhovi odgovori ovakvi? Pa to je bar jednostavno. Neki ljudi će glasat za njih ako je odgovor da, a neki ako je odgovor ne. S ovakvom tvrdnjom pokupit će glasove s obje strane.
I sad se čovik zapita da nisu možda političari pametni ljudi?
Ma nisu!!! Kako može bit pametan netko ko bi dao isti odgovor na pitanje oće li hrvatska zaratit sa slovenijom ili šta mislite o nastupu naših sportaša...
A i za ove jadne odgovore imaju nekoliko savjetnika...
a za onaj stih ko bi gori sad je gori i obrnuto...ma dajte ljudi ne zavaravajte se...
Ko je gore, ostat će gore, a ko je dole, a moga bi uz malo sreće...
sori ljudi, al magla je previše gusta, a broj gusaka eksponencijalno raste...

Hej! Ako ti znaš di je ta pravda Reci meni, jer vidin, tu bi moglo bit para Kad bi ja zna di je, bija bi svemirski diler I prodava bi tu tvoju pravdu na kile

Ma nisan ja loše volje, kad ovo pišen. Zadnjih dana moje dobro rapoloženje raste kao i broj gusaka...:)

- 00:33 - prosvijetli me:) (6) - troši papir uzalud:) - link posta...ako te baš zanima...:)

counter


piši mi...

ICQ

Broj: 91014514

Pošalji poruku

Scorpions

Wind of change

I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change An August-summernight, / soldiers passing by listening to the wind of change.The world is closing in, / did you ever think that we could be so close, like it brothers? The future’s in the air / I can feel it everywhere blowing with the wind of change. Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow dream away in the wind of change. Walking down the street. / Distant memories ate burried in the past forever. I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow share their dreams with you and me. / Take ma to the magic... The wind of change blows straight into the face of time, like a stormwind that will ring the freedom bell / for peace of mind. Let your Balalaika sing what my guitar wants to say Take me to the magic...