listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moja lektira...

volim psiće(cruellife)

freethinker

uspjeh

ifa

tinchi

tiny

something special

mjauKissing

nemezis

rex

novac

kokolina

ninfea:)

palačinkaDevil

smokić

samo za luđake:)

achtung baby

petak, 29.10.2004.

heheh i naslov se baš i ne vole...:)

dakle probudim se ja jutros malo ranije (nije baš rano, al meni 9 uri i nije neka kasna ura...:)) i odem ja sa svojim prijateljem pljosom na marjan malo furat zdravi život. Išli smo po trim stazi (za vas neupućene to nije ona stazica uz cestu, nego ona šta ima puno VELIKIH uspona) i tako mi malo trčali, malo radili vježbe, već po putokazima šta treba... Al nazad smo se cestom vraćali, jelte, više slčajno, nego namjerno. Kad ono odjednom, uleti neka žena, nešto maše, mi tako dobri, računamo idemo pomoć ženi ako možemo. I onda ti ona nama kaže, citiram: "Znate li vi zašto danas ima toliko zla u svijetu" , ako niste prije naišli na nekog takvog, to su vam jehovini svjedoci. Pa dobro šta sad i po marjanu su počeli šetat. Nakon kratkog monologa dotične, nastavimo mi dalje, naravno popnemo se na trim stazu, da ne bi jel, naletio još ko sličnih svjetonazora. I onda smo išli malo projekt x,
ovo-ono, kod pljosa, a on je bio toliko dobar da skuva kavu. I moran reć, cure ako se mislite udavat, uvatite ovoga, to će vam biti pravi muž... u svakom slučaju zna sve, jedino malo ne voli prat suđe...hehehe...:) Valjda me neće sutra ubit kad ovo pročita, al eto izgadit će i on mene na svom blogu ako mu se bude dalo pisat. I tek toliko da znate t-com-ovci vam brzo odgovaraju na mailove, mislim da je prošlo nekih desetak sati, a još nema odgovora.
ali zato su neki ljudi stvarno, a šta da kažem, hvala novac-blogu
što je našao vremena da mi objasni neke stvari, valjda nisan bio puno dosadan. I tako smo ja i pljos(on je inače ameba, al kako mogu zvat prijatelja ameba) uz male probleme s autom i gorivom otišli do mene. Uz kratko zadržavanje, ponovno smo otišli u grad (sad će ispast da ja živim na selu, al ja san isto u splitu). Onda je pljos otišao sa iš(on ga zove iš, pa eto onda ću i ja, al da se ne bi krivo razumilo ovo iš ne znači ništa loše) na kavu(neki piju kavu, a neki jamnicu, hehehe), a ja san otiša sa šupčinom na kavu, onda je došla i njegova cura, i sad da ne bi ja ispa zločest, evo napisat ću i njen blog. On još uvijek misli da su serveri neka izvanzemaljska inteligencija, ili ne znam već šta... I moran još ovo reć, vidio san u novinama, članak o onome glupom filipu, ex. bigbrother-ovcu, i gledan sliku on, a iza njega hajdukov grb... ma što mi grb sramoti... Inače, mogu s ponosom reć da bb nisan gleda već tjednima, i ponosim se tim!!! Nek gleda kome se sviđa, al opet ljudi i sapunice gledaju, ma nek gledaju, šta ću im ja, ali ljudi, TO JE STVARNO DOSANO! hehe...

- 00:03 - prosvijetli me:) (0) - troši papir uzalud:) - link posta...ako te baš zanima...:)

counter


piši mi...

ICQ

Broj: 91014514

Pošalji poruku

Scorpions

Wind of change

I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change An August-summernight, / soldiers passing by listening to the wind of change.The world is closing in, / did you ever think that we could be so close, like it brothers? The future’s in the air / I can feel it everywhere blowing with the wind of change. Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow dream away in the wind of change. Walking down the street. / Distant memories ate burried in the past forever. I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow share their dreams with you and me. / Take ma to the magic... The wind of change blows straight into the face of time, like a stormwind that will ring the freedom bell / for peace of mind. Let your Balalaika sing what my guitar wants to say Take me to the magic...