listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moja lektira...

volim psiće(cruellife)

freethinker

uspjeh

ifa

tinchi

tiny

something special

mjauKissing

nemezis

rex

novac

kokolina

ninfea:)

palačinkaDevil

smokić

samo za luđake:)

achtung baby

utorak, 05.10.2004.

gluposti, dan drugi

Danas je bio još jedan zanimljiv dan, opet san se rano diga, ovi put je bilo u 1 i po, hehe, naravno opet je bio ručak. Nakon ručka san malo prošeta, onda mi je (bivša) draga poslala poruku pa san se malo s jnon dopisiva, došli smo do zaključka da ćemo bit prijatelji, haha, ko tu koga... Vjerojatno ćemo razmijenit par poruka u par mjeseci, a onda se nećemo nikad više čut. Ako slučajno opet ne budemo skupa, štto i nije baš vjerojatno. U međuvremenu san zva prijatelja, koji naravno ima dobar mob, koji je više izgašen nego upaljen (baterija mu je zakon), pa ga naravno nisan moga dobit. Doma mu se niko nije javlja, pa san odusta od te ideje... Onda san otiša doma, svratija malo do sestre, koja je usput rečeno danas ostala bez posla (valjda nas prati sreća oboje), zapalija koji duvan, i onda san otiša doma. Uša u svoj svijet (čitaj: svoju sobu) upalija kompjuter, i počea pisat... Taman sviraju prikaze od ede (zaboravija san reć, u međuvremenu san i upalija radio) , sad će neka pisma od magazina (hvala bogu stara je pisma, pa je mogu poslušat), ljube, ljube se dobri, loši, zli, al niko tako kao mi, ne zaboravi... (ah, samo prazne riječi...). Ljudi danas zaborave dok rečeš keks. Onako usput; kako američki doktor znanosti broji do 5? One mississippi, two mississippi...
Joj, jesu pametni... a znate kako moj kompić, 1, 10, 11, iofhase9843zr, uh4f0z4, fatal error...., i sad će neko reć da gates nije genije... evo sad piva lana :-) (mislim da se tako zove), nije loša kad gledaš na tv bez tona, al dobro ima i gorih... , moga bi uskoro nešto i pojest, evo taman san čuja na vjestima da je hrvatska dobila dragovoljca 2:0, još jedan povijesni rezultat za naše, jeeeeee... Sad mi je nesstalo inspiracije za pisanje gluposti, sad ću malo ozbiljno pisat, gladaaaaaaaaaaaaaan saaaaaaaaaaam...hehe

- 19:25 - prosvijetli me:) (1) - troši papir uzalud:) - link posta...ako te baš zanima...:)

counter


piši mi...

ICQ

Broj: 91014514

Pošalji poruku

Scorpions

Wind of change

I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change An August-summernight, / soldiers passing by listening to the wind of change.The world is closing in, / did you ever think that we could be so close, like it brothers? The future’s in the air / I can feel it everywhere blowing with the wind of change. Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow dream away in the wind of change. Walking down the street. / Distant memories ate burried in the past forever. I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow share their dreams with you and me. / Take ma to the magic... The wind of change blows straight into the face of time, like a stormwind that will ring the freedom bell / for peace of mind. Let your Balalaika sing what my guitar wants to say Take me to the magic...