sav sam si glavni
mudrolije malog nestaška

...dosjetih se tome kad bijaše ponedjeljak, 19.12.2005.

Muke po televizoru...

...evo odlučih s vama podijeliti i činjenicu, da mi je nekad nedavno riknuo moj dragi TV, mislim nije on baš baš riknuo, ali počeo se blesirati...naime, ostao je bez boje...
..bio mi je jako drag, jer to je bio pravi televizor za lijenčine, okreneš se na bok, i tako si zarotiraš sliku da mo'š čitat one sloveke, a da si ne lomiš vrat, a ne onaj prastari koji sam morao okretat cijeli kada promjenim pozu gledanja...

...odfuram ja njega kod "veterinara" za tu elektroničku živad da ga popravi...a on mi veli, joooj žao mi je, ali taj procesor moram naručiti izvana i koštat će vas puuunooo (čitaj : kao Grčku rat...)

...i tako, ja si sav važan odlučim da kupim novi blablavizor...banem u trgovinu, i tržim neki poveći...frajer mi ponudi 72 cm...i ja specijalac uzmem ga...i tek kad sam vidio koju muku sam imao da to govno smećarsko strpam u auto, zapitam se, a šta ako mi ne stane u regal...ajme pakla...dođem doma, pa povuci, potegni i zguram ga u regal, spojim i novi DVD (vtri on i DivXiće) koji sam kupio i odlučim od frenda uzeti neke filmiće da imam šta radit...e to se pokazalo kao kobna pogreška...

...spečem si punu zdjelu kokica...ubacim prvi film, i nakon par minuta dođem do zaključka...a fu.. gledah ga, kokica mi ponestaje, ali ništa, ajmo dalje...ubacim drugi...dosadan do bola...ajmo dalje...ubacim treći...film zakon...al' govno malo smećarsko od DVD-a zaglavi se kad je najnapetije, živci mi pri kraju, a kokica sve manje...ajmo vidjet neki drugi film...i tako ubacim ja još jedan...kad ono svi titlovi odoše na početku, a kasnije gledam k'o krava u mrtvo tele...ma bem ti televizor i DVD, trebao sam prikolicu kokica dofurat da imam dosta...

i tako odoh u krpe, sit od kokica i tako lijepih neodgledanih filmića...

- 13:18 - ...Šta imaš za reć na sve to... (3) - Evo ti pa si uposli taj tintopljuc... - #

<< Arhiva >>

...u ove dane bijah plodan...
< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

al sam mudrijaš

Koja svrha svega ovoga

  • ...samo neke od ludih misli koje tutnjaju bićem ovog malog klinca, ostavlajući mu dušu izmorenu i zbunjenu na pustom otoku osjećaja, gdje se održava čajanka sa Don Quijoteom i njemu sličnim misliocima...

Ovuda možete zujati

Jel me netko tražio ?

misli jednog vragolana

...ajme, vidi šta vas je ovdje bilo...

ajme pakla