< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






...these words of mine ...

...moj msn... ako vas šta zanima... želite nešto predložit za knjigu ili se samo bolje upoznat...
sweet-drama-queen@hotmail.com

...EwO jEdNa mAlA aNkEtA nApRaWlJeNa jE PrIjE NeGo SaM pOčElA ObJaWlJiWaT OwU kNJiGU i SaDa Sam Je StAwILa OwDjE....



...owo je moj drugi blog s knjigom, prwi je na owoj adresi: Opasna ljubav...
Nadam se da će wam se i owa knjiga swidjeti... i još par sitnica:
1. Oprostite na gramatičkim pogreškama, neman wremena za isprawljanje
2. Likowi su izmišljeni i ako se neko i nađe u nekom liku to niste wi
3. Swaka sličnost sa stwarnim događajima je slučajna
4. Ne ostawljajte mi lance sreće jer ne wjerujem u ta praznowjerna sranja
5. I ako wam se knjiga ne swiđa ne morate je čitati

Linkachi:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


MoJ pRiVaTnI BlOg

Ljudowi koji me čitaju i/ili su čitali su moj stari blog:
butterfly
D@NcH!
...zAljUbLJeNa MaLa...
Lucky girl
bruise pristine
°ˇ~dr€@ry f@|ry~ˇ°

lJuDoVI kOJi iStO PiŠu KnJiGe:

somebooks
annye46







Heartbreakers (poglavlje 16.)

Anthony je pogledao Davida, ovaj je sjedio i vrtio programe „Koji je tebi?“
David ga je pogledao i nastavio prebacivati
„Ako je voliš onda se bori za nju... idi doma!“ viknuo je Anthony
„Misliš da će mi oprostiti?!“ viknuo je
„Samo je jedan način da saznaš...“ rekao je Anthony i dobacio mu ključeve

Sutradan...
Dovezao se ispred Jessicine kuće, njezin otac je na skalama skidao koš, došao je do njega, pogledao ga je, oči su mu bile crvene „Rekla je da joj je žao i da nas voli...“, David ga je gledao „Žao mi je što joj nisam bio bolji otac... volio sam je....“ rekao je počeo je plakati
„Gdje je Jessica?“ pitao je David, njezin otac ga je pogledao, dobacio mu je novine, na prvoj strani je bio veliki naslov „Pomahnitali devetnaestogodišnjak bezrazloga provali u shooping centar ubio osamnaestogodišnjakinju i sebe...“
Tina se vozila prema prilazu, David se okrenuo i ušao u auto, uključio je motor, stisnuo je volan, gledao je u daljinu, stao je na gas, Tina je krenula za njim, pokušala ga je nazvati, ali se nije javljao, vozio je sve brže, a ona za njim, izašao je glavnu cestu i nastavio juriti „... hvala na prijezvozu... trebaš me upoznati da bi me zavolio... misliš da te ne mogu pobijediti... sretan rođendan... ono je bilo prijateljski, a ovo... .osjetlila sam nešto kad si me poljubio, a to definitivno nije bilo prijateljstvo... hvala što si uz mene... samo se na tebe mogu osloniti... volim te... ali onda sam se zaljubila... a sada... izgubila sam jedinog dečka kojeg sam voljela... ali ne možeš izgubiti ono što nisi imao, zar ne...“ nije ju mogao izbaciti iz misli, zatvorio je oči, na trenutak, stao je.... Tina je gledala, nešto je radio, a onda je ponovno krenuo, dobila je poruku, nije krenula, ali pratila ga je pogledom, gledala je kako sve brže vozi, a onda je skrenuo, zabio se u zid, nije se odvajao od njega, auto nije suporavalo, a onda je naglo skrenulo, zavrtijelo se na cesti, a na njega je naletio kamion, zabio se u zaštitnu ogradu.Tina je uzela mobitel i izjurila iz auta, trčala je prema njemu, ali bilo je prekasno, bio je mrtav, ljudi su se skupili okolo, sjela je na pod i pogledala u daljinu, sunce je zalazilo, nebo je bilo boje krvi, došla je policija, gledali su je , ali nisu pitali ništa, odvezli su ga, čula je sao kako tiho govore „Izgleda kao da je gađao zid,... nije uopće pokušao stati, kao da nije ni želio....“
Izvukla je mobitel i otvorila onu poruku, na zaslonu je pisalao od Davida, a i spod „Game over..

Ewo... gotovo je... vjerovato ste očekivali happy end, al eto... da bude malo drugačije... nadam se da wam se swiđa i da ćete me čitat i dalje... ki$$ od Nicky ; )

Nova knjiga će biti objavljivana tu: ; )


05.11.2007. u 13:24

|...kliknesh ovo...(19) | ...pa ostavish komentar... | ...ako imash shta pametno rech... |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.