< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






...these words of mine ...

...moj msn... ako vas šta zanima... želite nešto predložit za knjigu ili se samo bolje upoznat...
sweet-drama-queen@hotmail.com

...EwO jEdNa mAlA aNkEtA nApRaWlJeNa jE PrIjE NeGo SaM pOčElA ObJaWlJiWaT OwU kNJiGU i SaDa Sam Je StAwILa OwDjE....



...owo je moj drugi blog s knjigom, prwi je na owoj adresi: Opasna ljubav...
Nadam se da će wam se i owa knjiga swidjeti... i još par sitnica:
1. Oprostite na gramatičkim pogreškama, neman wremena za isprawljanje
2. Likowi su izmišljeni i ako se neko i nađe u nekom liku to niste wi
3. Swaka sličnost sa stwarnim događajima je slučajna
4. Ne ostawljajte mi lance sreće jer ne wjerujem u ta praznowjerna sranja
5. I ako wam se knjiga ne swiđa ne morate je čitati

Linkachi:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


MoJ pRiVaTnI BlOg

Ljudowi koji me čitaju i/ili su čitali su moj stari blog:
butterfly
D@NcH!
...zAljUbLJeNa MaLa...
Lucky girl
bruise pristine
°ˇ~dr€@ry f@|ry~ˇ°

lJuDoVI kOJi iStO PiŠu KnJiGe:

somebooks
annye46







Heartbreakers (poglavlje 15.)

„Jess...“ počela je Tina i sjela do nje, Jessica ju je pogledala, Tina je okrenula glavu „Oprosti... nisam znala da si ga zavoljela... ne bi tražila to od tebe... „
„U redu je...“ rekla je Jessica „...kriva sam ja... nisam se ni trebala zaljubiti.... a i nisi mogla znati... lagala sam ti... rekla smo da smo opet frendice, a frendice si ne lažu zar ne....“

Dva dana poslje...
Natko je lupao na vrata sobe, Jessica je otvorila, ispred je stajala Tina, ušla je.
„Hej srce...“ rekla joj je , Jessica se bacila na krevet, Tina je sjela pokraj nje
„Ne mogu vjerovati da je otišao...“ rekla je Jessica „...nije se ni ispričao ni ništa....“
„Rekla si mu da ode....“ rekla je Tina,
„Htjela sam da ostane sa mnom... da kaže da me nije htio povrijediti... htijela sam...“ počela je Jessica
„Ne moj mu dopustiti da pobijedi....“ rekla je Tina „...jednostavno nastavi dalje... a počni s tim da ideš sa mnom u shooping...“
Jessica ju je pogledala „Ne znam mogu li ja to....“
„Možeš....“ rekla je Tina „To nije molba nego zapovijed...“ ustala je i pružila joj ruku, Jessica je uhvatila i ustala, izašle su

„Idemo prvo ovdje....“ rekla je Tina i uvela je u jedan od dućana, razgledavale su po policama, a onda je ušao jedan tip, malo stariji od njih, pogledao je prema Jessici, nasmiješila se, zatvorio je vrata za sobom, prodavačica ga je pogledala
„Dečko...otvorite...“ počela je, izvukao je pištolj, i uperio ga prem njoj „Isprazni blagajnu!“ rekao je, prodavačica se stresla i otvorila blagajnu, svi su stajali kao ukopani i gledali ga, srce su im lupala 100 na sat, Tina je stala pokraj Jessice „Sranje...“ rekla je
„Neka nitko ništa ne pokušava i sve će biti OK!“ viknuo je, a onda se okrenuo prema prodavačici „Brže ili ću početi ubijati!“ viknuo je, počela je plakati ruke su joj se tresle, pao joj je novac
„Rekao sam brže!“ viknuo je i zapucao, dućanom se prolomio vrisak, a Jessica je pala na pod, pogodio ju je, Tina je skočila do nje, stavila joj je ruku na ranu, krvarila je
„Trebamo pomoć!“ vikala je, ljudi su plakali, a Tina ju je uhvatila za ruku, Jessica je bila živa, ali je jedva disala, gledao je prema njima, ali je još držao pištolj uperen prema blagajnici
„Pomozi joj... zovi hitnu!“ viknuo je, jedna žena je izvadila mobitel
„Hajde Jess drži se....“ rekla je Tina „Ne ostavljaj me srce...“
Jessica ju je pogledala, „Reci mom tati i Davidu da mi je žao i da ih volim...“
„Reći ćeš im sama....“ rekla je Tina, plakala je, „Samo se drži... pomoć stiže...“
Jessica ju je gledala „Reci im... obećaj....“
„Obećajem... „ rekla je Tina „...reći ćemo im skupa...“
Jessica se nasmiješila

Predzadnje poglavlje... ovih dana i zadnje, a onda počinjem novu knjigu... pozz do sljedećeg poglavlje i ki$$ od Nicky ; )...


03.11.2007. u 13:32

|...kliknesh ovo...(4) | ...pa ostavish komentar... | ...ako imash shta pametno rech... |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.