< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






...these words of mine ...

...moj msn... ako vas šta zanima... želite nešto predložit za knjigu ili se samo bolje upoznat...
sweet-drama-queen@hotmail.com

...EwO jEdNa mAlA aNkEtA nApRaWlJeNa jE PrIjE NeGo SaM pOčElA ObJaWlJiWaT OwU kNJiGU i SaDa Sam Je StAwILa OwDjE....



...owo je moj drugi blog s knjigom, prwi je na owoj adresi: Opasna ljubav...
Nadam se da će wam se i owa knjiga swidjeti... i još par sitnica:
1. Oprostite na gramatičkim pogreškama, neman wremena za isprawljanje
2. Likowi su izmišljeni i ako se neko i nađe u nekom liku to niste wi
3. Swaka sličnost sa stwarnim događajima je slučajna
4. Ne ostawljajte mi lance sreće jer ne wjerujem u ta praznowjerna sranja
5. I ako wam se knjiga ne swiđa ne morate je čitati

Linkachi:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


MoJ pRiVaTnI BlOg

Ljudowi koji me čitaju i/ili su čitali su moj stari blog:
butterfly
D@NcH!
...zAljUbLJeNa MaLa...
Lucky girl
bruise pristine
°ˇ~dr€@ry f@|ry~ˇ°

lJuDoVI kOJi iStO PiŠu KnJiGe:

somebooks
annye46







Heartbreakers (poglavlje 12.)

„Uđi!“ viknula je Jessica, ušao je David, nasmiješila se
„Vrata su bila otvorena...“ rekao je, sjeo je do nje i poljubio je „Donio sam ti papire...“
„Ispunit ćemo to ovih dana ... zajedno...“ rekla je Jessica „Misliš da će ovo s istim fakultetom upaliti?“
David je klimnuo „Nadam se da hoće...“, stavila je papire iza sebe
„Jesi OK...“ pitao je, nije ga gledala samo je klimnula
„David... moram ti nešto reći....“ počela je, ali o ju je prekinuo
„Jess.... volim te... ma što se dogodilo.... upamti to....“ rekao je, nasmiješila se
„Htjela si nešto reći?“ pitao je
„I ja volim tebe....“ odvratila je, poljubio ju je „Moram ići samo sam ti htio donjeti papire...“ rekao je „...vidimo se večeras...“ izašao je. Čula je kako njegov auto odlazi s prilaza, zašao je iza kantuna i stao, gledao je u njezinu kuću, a onda udario po volanu.
Uzela je one papire u ruku, dugo ih je gledala, a onda zaplakala


21.10.2007. u 14:56

|...kliknesh ovo...(5) | ...pa ostavish komentar... | ...ako imash shta pametno rech... |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.