< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






...these words of mine ...

...moj msn... ako vas šta zanima... želite nešto predložit za knjigu ili se samo bolje upoznat...
sweet-drama-queen@hotmail.com

...EwO jEdNa mAlA aNkEtA nApRaWlJeNa jE PrIjE NeGo SaM pOčElA ObJaWlJiWaT OwU kNJiGU i SaDa Sam Je StAwILa OwDjE....



...owo je moj drugi blog s knjigom, prwi je na owoj adresi: Opasna ljubav...
Nadam se da će wam se i owa knjiga swidjeti... i još par sitnica:
1. Oprostite na gramatičkim pogreškama, neman wremena za isprawljanje
2. Likowi su izmišljeni i ako se neko i nađe u nekom liku to niste wi
3. Swaka sličnost sa stwarnim događajima je slučajna
4. Ne ostawljajte mi lance sreće jer ne wjerujem u ta praznowjerna sranja
5. I ako wam se knjiga ne swiđa ne morate je čitati

Linkachi:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


MoJ pRiVaTnI BlOg

Ljudowi koji me čitaju i/ili su čitali su moj stari blog:
butterfly
D@NcH!
...zAljUbLJeNa MaLa...
Lucky girl
bruise pristine
°ˇ~dr€@ry f@|ry~ˇ°

lJuDoVI kOJi iStO PiŠu KnJiGe:

somebooks
annye46







Heartbreakers (Poglavlje 6.)

Mjesec dana poslje:
„Kako napreduješ?“ pitala je Tina, Jessica se nasmiješila „OK...“ i produžila, Rachel je slegnula ramenima „Čudna je u zadnje vrijeme...“
„Jesu li uopće pričali od projekta...“ pitala je Tina, Rachel je odmahnula glavom, gledala je za Jessicom, izlazila je iz škole, činila se nervozna, neprestalno se osvrčala, a onda joj je izašla iz video kruga.
Jessica je izašala iz škole, vani je bio mrak, zazvonio joj je mobitel, izvukla ga je, javila se, ali s druge strane nitko nije odgovarao. Otkčljučala je auto i otvorila portapak, mobitel je ponovno zazvonio, nije se javila, prestao je zvoniti, ali je ponovno počeo, osvrnula se oko sebe, parkiralište je bilo prazno, javila se
„Molim?!“
„Hej... zašto se ne javljaš?“ rekao je David s druge strane
„Nemem vremena sorry... moram na trening...“ poklopila je i zaključala auto, još se jednom osvrnula i ušla u školu, uputila se prema dvorani, ali netko ju je uhvatio s leđa i šapnuo joj na uho „Bolje ti je da se opametiš jer će se loše stvari događati ljudima koje voliš...“
Okrenula se, iza nje nije bilo nikoga, vidjela je samo crnu sjenu kako odlazi niz hodnik
„Tko je to bio?“ pitao je glas iza nje, bio je to David nasmiješila se
„Prijatelj...“ rekla je i prošla pored njega
„Nije tako izgledalo...“ nije stajala, išao je za njom „Zašto mi se ne javljaš... sve je bilo OK... činilo se da se sprijateljavamo... a onda...“
„...mi se ne poznajemo...“ rekla je i ušla u dvoranu

Tjedan dana poslje....
„I domaćini pobjeđuju s deset razlike!!!“ vikao je komentator, Jessica i navijačice su otplesale koreografiju i otišle u svlačionu s momčadi
„Ideš Jess...“ pitala je Rachel, ova je odmahnula glavom
„Ne...“ rekla je „Idite vi... ja ću već doći...“
Izašle su sve, obukla je jaketu i prebacila torbu preko ramena, izašla je, prolazila je školskim hodnikom, a onda je čula korake iza sebe, netko ju je zgrabio i gurnuo o ormarić, bila je to ona osoba od tjedan dana, plavokosi visoki dečko, unio joj se u lice i rekao „Jesi odlučila...“
„Rekla sma ti da se nosiš!“ viknula je
Udario ju je, uhvatila se za lice „Ne igraj se sa mnom kučko...“
Netko ga je bacio na pod, bio je to David, počeli su se tuči, a onda je onaj plavkosi pobjegao, počela je plakati i sjela je na pod, sjeo je do nje
„Jesi OK?“ pito je, odmahnula je glavom, ustali su, odveo je do dvorane i stavio joj led na lice
„Prijatelj, ha?“ rekao je, nasmiješila se „Dobro... lagala sam... i što sad...“
„I hoćeš mi reći tko je to?“ pitao je i sjeo do nje, šutila je „Znaš mislio sam da sam se prevario u vezi tebe, ali očito nisam... doista i umišljena kučka...“ krenuo je prema izlazu
„Čekaj...“ rekla je, vratio se „...reći ću samo da svi ne prihvćaju prekid tako lako... „
„Mislim da te neće više gnjaviti...“ rekao je, namsiješila se „Hvala...“ oteklina je splasnula
„Prijatelji?“ pitao je, klimnula je „Vidjet ćemo...“
Nasmiješio se „Ideš na onaj tulum za pobijedu?“
„Naravno...“ rekla je „Samo prvo moram ići do kuće uzeti nešto... ideš?“
Ušli su u kuću, iz sobe je izašao visoki crnokosi četrdesetpetogodišnjak, Jessica ga je poljubila „Bok tata...“
„...kako je bilo?“ pitao je
„Rasturili smo...“ rekla je „...ovo je David moj frend...“ popela se na kat
„Frend kažeš?“ pitao je njen otac, klimnuo je
„Lažete...“ rekao je „...vidim ti u pogledu... ali pazi se ako je povrijediš...“
„Neću gospodine...“
„Možeš me zvati Valentino...“
Jessica se spustila „Idemo mi bok...“
Sjeli su u auto, pogledala ga je „Držao ti je govor zar ne?“
David se nasmiješio „Recimo...“
„Uvijek to radi...“ rekla je, odvezli su se do kluba svi su već bili tamo, otišli su do Tine i Rachel
„Vraćaš se u igru?“ pitala je Tina, Jessica se namsiješila „Nisam nikada ni ispala iz igre...“


Ewo nowo poglawlje... nowo je sutra ili prekosutra... komentirajte ... reć ću samo da od sljedećeg stwari postaju zanimljiwije...


06.10.2007. u 11:17

|...kliknesh ovo...(4) | ...pa ostavish komentar... | ...ako imash shta pametno rech... |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.