prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Bolje čak i blog nego bog
"Haziza nije država već debela ružna neaktivna alkoholičarka. Država je mit, ja sam od nje pobjegao, od takvih, koji su se zvali moji prijatelji"

Blog za najgore djelo prirode, za ljude...


online


Counters

Poveznice
Tituba
Prog Rock

Lista zaista ali zaista glupih blogova
Teeja
Tolić
Coce
Dee

Bartulovx
14.12.2005., srijeda
Šačica dobrih ljudi

Sacica dobrih ljudi
Kada sam malo bolje pogledao galeriju svih ovih političara svi imaju podbuhla i nasmiješena lica. Podbuhla od obilja, a nasmiješena od imunosti i imetka. Jedino par Ceausescu mi ne izgleda pretjerano sretan jer su poslije ove slike dobili metak u glavu. Svi oni, da ne nabrajam imena, odabrani od naroda, ne služe narodu, dapače služi jebeni narod njima…
''Jeben narod, glupi narod!'' rekao bi moj obrijani ministar Kara.
KRETENIZAM MASE I dok je Tuđmanu veselo narod klicao, Franjo Franjo, naš Franjo je dijelio pozicije i nekretnine a i lovicu okolo, po prijateljstvu, da ne govorim po zaslugama jedne Kesovije, Ćire koji su dobili orden generala.
Kesovija jer je ubijala glasom agresora, a Čiro jer je agresoru, nabio zavist u nogometnom smislu. Čak je jedan bagerist, kamiondžija dobio titulu velikog generala i saborskog zastupnika, a ne zna da je Alan Ford strip, a ne neki veliki pjesnik. Jer kako sam kaže da baš i ne čita. On digne ruku za potporu svojem klubu i vlada dobije željeni zakon. E Jebiga, ne narodu u interes.
Za vrijeme Tita isto, veliki čovjek u čije je vrijeme i bilo možda bolje, nego za vrijeme Franje, ali čija je diktatura bila gora, ova novija bila je tiha i neprimjetna.
PODJELJENA VLADA Pošto se čak i mojoj vladi može naći različito mišljenje pojedinca. Na vagi koja jednostavno prevladava lijeva struja, a ja sam ona štanga u sredini.
Kara, je ljevičar iako su mu komunisti djedu oteli sve dućane, i dali narodu. Haha. Leo jer je polu naš, žali za vremenima, Neno misli da je desni, jer mrzi svoje istočno Bosansko-srpsko podrijetlo. Anamarija po izgledu simpatizira vlade. Badi je komunističko dijete kao i Tolić, i dolaze iz komunističkog dijela Splita. Eeee Marijo je ipak desni, mrzi židove, pedere, komunjare, srbe, pse i žene. Crnci nisu na listi. A ja, ja volim Hažižu.
Svi navedeni predsjednici i ministri stranih i RH vlada, su odabrani od naroda a kad sjednu u fotelju okrenu leđa fotelje narodu i boli ih k. za narod, mene narod nije odabrao ja sam sam sebe, i zato mogu narodu reći da odjebe i okrenut leđa te mu usput prdnut u glavu. Da mu u ove zimske dane bude toplije…
IZMIŠLJENI NEPRIJATELJ Pak, onda se uvijek izmišljao neprijatelj sa strane, da bi se narod održao u strahu i na iglama, Tito, Tuđman su čak izmišljali neprijatelje i izvana, a bogme i iznutra, tko je mislio drugačije, bio bi drugačiji, odnosno negdje ispod zemlje. Strah pobjeđuje masu, no bogme ne i Rumunjsku masu, koja je na Sretan Božić 1989. sudila i osudila po kratkom postupku Ceausescua i prvu damu. 5000 mrtvih od zime, svake godine, glad, dok je predsjednička familija putovala i trošila, narodu je dokurčilo.
Prirodi je dopizdilo u Tuđmanovom slučaju, ako narod ne popizdi, rak popizdi, pa smakne predsjednika. U Titovom slučaju, Slovenci su popizdili pa su Jožeku otkinuli nogu, pa je umro, svi su plakali, cijeli opljačkani u dugu narod. Sad je narod u još većem dugu, i dalje je nagužen. I ne diže glas. Svi zadovoljno šute da ne bi umrli.
LEGALNI AGRESOR Pa ondašnji Hitler, Staljin, Lenjin, Castro… sve same ubojice koje narod obožava, gladni i siromašni šute i gladuju, podrignu komad pojedenog zida i čizme. Ali šuti narod i jebiga ne želi umrijet po kratkom postupku nego gladan i hladan.
Današnja dva majstora agresije BB (za nepismene Bush i Blair) jebu mater islamskom narodu, koji se još nekako i bori. I na istoku padaju glave no ne glavešina osim Sadamove, nego pogibaju nevini. Siromaški puk goloruk sa 10 kilograma eksploziva drmne 500 ljudi u sekundi. Djeco jebivjetri nas vode u propast, a priroda i dalje daje signale i upozorenja, a opet, pogodite, opet, jadna sirotinja najebe, do smrti. Do kada će biti tako?


- 18:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>