hawkeye_1306

31.12.2019. ( utorak ) u 13:06 (7)

par riječi o...odbačenom ( dio 3. )

35-547

gledajući prethodne postove, izgleda mi da se pri odbačenim
uglavnom misli na predmete koji su nepotrebni ili su dosadili vlasniku
no, vjerovatno smo svi bili u takvoj situaciji...ili blizu, biti odbačeni
tako je, prije gotovo tri godine, na moj prag stigla malena crna maca...


proteklo je podosta dana dok preplašenost nije prešla u oprez
oprez u znatiželju...


danas, moje malo crno zlo, maca Sky mirno spava...izgleda
da ponekad biti odbačen ne mora završiti loše


eto, u dobrom raspoloženju odjavljujemo se iz godine ove
naravno, nastavak slijedi - godine nove
pozdrav svima, iz srca

komentari su iskljućeni na ovom postiću

30.12.2019. ( ponedjeljak ) u 13:06 (11)

par riječi o...odbačenom ( dio 2. )

34-546

eto, pojavljivanje na naslovnici je zahtjevno...
ali u arhivi ima ponešto projekata na čekanju


za danas je to teško - oko 15 kilograma - kućište ležaja
mehanizma lifta u susjedstvu...nažalost, imam samo pola para
jbg, cigići su stigli prije mene
kućište je kompletno, s poklopcima, a bakreni lanac...to je zapravo uljna pumpa
lanac klizi preko osovine kroz ulje i podmazuje ležaj


slijedi pregled i pranje u nafti, stogodišnjih naslaga prašine i skorenog ulja


da...još nisam spomenuo temu ove male radionice...naravno
u otvor kućišta doći će satni mehanizam i slijedećih 113 godina
krasiti moju planinsku terasu
za danas još samo...pozdravić iz srca

komentari su iskljućeni na ovom postiću

29.12.2019. ( nedjelja ) u 13:06 (7)

par riječi o...odbačenom ( dio 1. )

33-545

jučer, na povratku iz noćnog života...
odbačenog kraj kontejnera, ugledao sam ovaj sat


naravno, pomislio sam da je potrgan, ali ajd
iskoristiti ću barem kazaljke...no
pokazalo se da je sat neoštečen, ispravan, s baterijom
pa čak pokazuje i točno vrijeme
mehanizam, u usporedbi s današnjim, veličine frižidera, ali očito izdržljiv
na poleđini etiketa na kojoj je i cijena...25 rubalja


malo čišćenja, malo fotkanja i sat će na zid
naravno, nakon što moje malo crno zlo, maca Sky, zadovolji znatiželju


eto, ovo zapravo niti nije bila radionica...prije čistionica
za danas, još samo pozdravić iz srca

komentari su iskljućeni na ovom postiću

25.12.2019. ( srijeda ) u 13:06 (8)

sretan Božić svim blogerima...

32-544

još jedna godina bliži se kraju
želim svako dobro svima vama
budite radosni i lijepi svakog dana


za danas još samo - već viđeno - božićno ''drvce''
i pozdravić iz srca

komentari su iskljućeni na ovom postiću

16.12.2019. ( ponedjeljak ) u 13:06 (10)

jednodnevna radionica...(dio-nemam pojma)

31-543

kako već to odavno ide...kad imam važne stvari riješiti
ja sam kao mali noj, povlačim se u pijesak / prašinu svoje arhive...


prije nekog, kraćeg vremena našao sam drvenu kutijicu
nije za muzej ali je zaista rukom rezbareno drvo


preletim finim brusnim papirom oštećene rubove
tu je i nova ručkica / bravica, mutni akrilni lak...u nekoliko lakih koraka
odbačena kutijica ponovo ponosno pokazuje lijep rad nepoznatog majstora


eto, za danas dovoljno...nije puno ali zadovoljstvo je tu
pozdrav svima, iz srca

komentari su iskljućeni na ovom postiću

15.12.2019. ( nedjelja ) u 13:06 (6)

pao je prvi snijeg...

30-542

već niz godina, prvi snijeg je...prvi snijeg
jučer, na Planini...neočišćen put, južina, sve je raskvašeno


no, nije ni važno, ionako niti danas neću napisati tvoje ime...jer
ja ionako više neznam

komentari su iskljućeni na ovom postiću

13.12.2019. ( petak ) u 13:06 (2)

težak život mace Sky...(30)

29-541

evo, nakon dva mjeseca, nastavak priće u slikama
naravno o teškom životu moje mace Sky


Peg, ne brini, maca Sky je u odličnoj kondiciji

update:


prijepodnevni odmor od teškog života u drugoj fotelji...
pozdravić iz srca

komentari su iskljućeni na ovom postiću

09.12.2019. ( ponedjeljak ) u 13:06 (8)

10 celzijusa u magli...

28-540

vremenska prognoza mi objavila...sutra počinje ledeno doba
ubacim se u autić, pođem na Planinu
sa zagrebačkog kišnog asfalta stižem pod plašt...


magle i tišine, ipak, moja ljetna stolica s pogledom u dolinu
danas ostaje neupotrijebljena
pozdrav svima, iz srca

komentari su iskljućeni na ovom postiću

02.12.2019. ( ponedjeljak ) u 13:06 (12)

idu godine...i desetljeća

27-539

netko od vas se možda i sjeća
bila je ova fotografija već na mom blogiću, ali ove godine...


ove godine imamo okruglu godišnjicu
moj dragi, stari auto napunio je 50 godina
pozdravić svima, iz srca

komentari su iskljućeni na ovom postiću

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.