hawkeye_1306

25.07.2019. ( četvrtak ) u 13:06 (10)

malo drvo smokve, zapravo dva...(5)

17-529

baš me krenulo s tim malim drvcima smokve...


ovo je starije, izraslo u pukotini na uglu zgrade...
već je dobrano porasla, no prije nekog vremena neka dokona osoba
odlučila je drvce otrgnuti...na moju radost - neuspješno
već za dva tjedna tu su bili novi listići, a danas, ljepša je nego prije


drugo obitava na mojoj maloj morskoj terasi
prvi puta sam ga vidio, nakon dužeg nedolaženja, prije sedam mjeseci
a danas je to već pravo malo stablo
do idućih nastavaka ove ''biljne'' serije... pozdrav iz srca

komentari su iskljućeni na ovom postiću

09.07.2019. ( utorak ) u 13:06 (12)

nedjelja, još jedna nedjelja...

16-528

nakon dugih mjeseci, više je od pola godine...
pokrenuo sam autić, bacio sam pogled kao i uvijek, s plominskog vidikovca


nije da se nešto promijenilo tijekom svih godina
a skupilo ih se, četrdeset, teško je zbrojiti koliko puta sam zastao
gledao vječnu obalu
pozdravić iz srca

komentari su iskljućeni na ovom postiću

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.