hawkeye_1306

23.05.2016. ( ponedjeljak ) u 13:06 (3)

Planina...uvijek prekratak dan

52-382

jutro je osvanulo suncem...a ja nemam ništa na obveznom rasporedu
naravno, odvezem se na Planinu, odbor za doček je već na poziciji
nahranim gladnu macu, malo se poigramo, pa u zajednički obilazak...



prođemo kroz vinograd, lijep je i zelen, iako...vidljivo je
tata ove godine nije mogao sve orezati, a ja, iskreno rečeno, neznam to



pođemo prema gornjoj,maloj kućici, iznad nje uzdiže se viša planina
a pogled na nebo je danas nekako umirujući



tu je i moj ''veliki bijeli''...prije nekoliko dana, provozao sam se
parkirao, neoprezno, na travi, utonuo je oko 30 centimetara...da
slijedeća vožnja tek kad sunce isuši meko tlo...tamo negdje polovicom srpnja



vrijeme brzo prolazi, obavio sam par sitnica, porezao nešto suhih grančica
i eto, pogled na sat govori da je današnjem travnatom druženju s macom blizu kraj



o pravilnom čitanju vremena sa sunčanog sata drugom prilikom...
oko tri sata je i 20 minuta, maca me pogledom podsjeća da treba nešto i za večeru pojesti



i tako, još jedan lijep dan na Planini je prošao, prebrzo, kao i obično
do iduće prilike, pozdravić iz srca


( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.