hawkeye_1306

23.02.2016. ( utorak ) u 01:38 (10)

pohani luk...

18-348

dan je bio na trenutke i sunčan, uglavnom neugodan, razmeten hladnim vjetrom
popodne, svratila je moja mirna, marljiva Anchee...rekla mi je onim glasom
koji ne dopušta protivljenje - kada ćemo već jednom pohati taj luk !?!!!



no, niti ja nisam baš bezvezni igrač...pa sam se pripremio za predstojeći izazov
na kvatriću kupio 4 povelike glave luka, ogulio, izrezao na centimetar



posolio šakom soli, domače iz solane s Paga, bolje više nego manje
prosuo dosta brašna, na koji će se kriške luka lijepo složiti...



pa još jaje ili dva, mrvica krušnih koliko zatreba, sve to lijepo uvaljati
pa pomalo tavu zagrijavati...



nekoliko minuta na vreloj peći i eto...za jedan nasumični eksperiment
jako dobro...i zasitno, a nagrada meni najveća, ocjenu dala
moja-uskoro-pravnica...je, jestivo je ...



( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.