Hattrickovine

ponedjeljak, 04.09.2006.

Kolumna Lone Raidera - Na pocetku tjedna

Poceo sam se privikavati da me svake sezone HT-Team iznenadi. Medjutim, da se svaki put iznenadim toliko negativno, nije mi bilo ni u najgorim nocnim morama. Nakon sto sam nekako probavio i "random" i "engine" i "YP (ne)sustav" te shvatio da mogu pobjediti 5-0 sa 51% posjeda kao sto mogu izgubiti istu utakmicu 0-5 sa identicnom postavom, dogodila se "stamina". Daleko od toga da treba pricekati jos koji tjedan da svi skupa vidimo kako to u biti funkcionira, ali sklon sam tezi da su, kao i kod YP-a, prepustili stvar svemocnom "randomu". Neki ce manageri zadovoljno trljati ruke jer ce uzivati kako druge ta novina unistava, a njih mahom zaobilazi. Pitam se tko su ti likovi koji pisu kod tim izmjenama, jer izmjene same u sebi mozda i nisu toliko lose, ali brate mili dodje ti da proklinjes dan kada si zapoceo igrati ovu igricu.

I tako smo zapoceli 15. sezonu u hrvata koja ce biti bolna i zbog novina i zbog velike deflacije. Love je sve manje, troskovi nemaju tendenciju smanjivanja, a Zvone nam je postao izbornik. Solidan manager koji drugu sezonu plese u II.3 i ima respektabilan klub. Startao je medjutim krajnje neozbiljno. Dva poraza na startu njegovog mandata odmah su opravdala dezurne "barakude" da ga napadnu. Za sada su "barakude" nedvojbeno u pravu, a na Zvonimiru Plemenitom je da im zacepi usta pobjedama.

Javljat cu se HT populaciji "Na pocetku tjedna". U tako tmurnom i nepravednom svijetu i malo rijeci moze vratiti nadu i prosvijetliti put kroz nepoznato i misticno.

- 14:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #