Pogodak se ponovno aktivirao, pa eto i mene. Jesam vam falio. Bio sam malo zauzet. Ali ako su oni ponovno u akciji eto i mene da bude veselije. Nova akcija Pun Pogodak ovaj put ipak traži wunderkinde, a ne bezmozgoviće. Promjena pristupa traži promjenu kontriranja. Njihov cilj je još uvijek isti- vaši klikići. Niti moj se nije promjenio. Želim daa Pogodak dobije što manje klikića jer je zbog profita bio spreman žigosati ljude. To dobri ljudi ne rade. Posebno ne klincima.
Nova akcija je, naravno, kao i prethodna- kopija. Ovaj put ne kopiraju neke xy amerikance nego popularnu Ideju (natjecanje za najbolju poduzetničku ideju u organizaciji tjednika Globus i McKinsey-a) i onu poluuspješnu akciju za najbolje web sadržaje (kako li se ono zvala???).
Budući da je na Ideji više od polovice ideja bilo vezano uz Internet izbor je bio logičan. Svi oni razočarani mogu se sada odmah prijaviti na njihov klonirani natječaj. Mudro.
Kako je teško naći protuargumente za ovakvu vrstu promotivnih akcija jedino pametno mi se čini prijaviti se na natječaj sa najboljom mogućom idejom i pokušati ući u top 5 pa onda iskoristiti malo medijske pažnje. Čak i ukoliko u top 5 ne uđe moja ideja (sad se zove projekt) moguće je skrenuti pažnju potencijalnih natjecatelja na neetično ponašanje Pogotka i na činjenicu da profit ne smije biti ispred ljudi i njihovog dostojanstva.
Znaju svi staru poslovicu o vuku i njegovom pokrivalu. Vučja glad za kilićima je tolika da su spremni šokirati ili šarmirati, laskati ili lagati, oduzimati ili poduzimati. Zato bez obzira na trenutnu promjenu frizure pokušajte vidjeti gladne zubiće i ne dajte klika nikome tko ga ne zaslužuje.