Danas je (barem u Poljskoj) Majcin dan i dan velike akcije Telekomunikacije Polske (njihovog ekvivalenta Hrvatskog telekoma). Danas, naime, Telekomunikacija Polska ima akciju tijekom koje djeci u bolnicama daruje besplatne telefonske kartice kako bi se djeca mogla javiti svojim mamama i zazeljeti im sretan Majcin dan. Akcije koja se svakako moze nazvati marketingom sa ljudskim licem. Iako akcija ima i svoju ekonomsku logiku u promociji i publicitetu ovako zamisljena akcija ne budi osjecaj mucnine u zeludcu kao neke inovativne hrvatske kampanje.
U Hrvatskoj jedina stvar koja marketingasima padne na pamet kada se spomenu rijeci publicitet i djeca je "tetovirajmo djeci reklamu na celo". Danas je jos uvijek vlada zastarjelo razmisljanje u marketingu koje kaze "ako osvojis udjel u glavama potrosaca on ce se reflektirati na povecanje tvog trzisnog udjela". Danas se sve vise ispravnim pokazije koncept osvajanja srca, a ne svijesti potrosaca. Ekonomska logika ne mora biti u suprotnosti sa osnovnim ljudskim vrijednostima.
Zasto ne koristiti proizvode tvrtke kojoj menadzeri uz poslovnu inteligenciju imaju i srce? Cemu kupovati od onih poduzeca koja vode ljudi iskrivljenih lica od prvelike pohlepe i ambicije? Profit ne moze biti vazniji od ljudskih prava. Brand ne moze biti vazniji od ljudskog dostojanstva. Za poduzeca koja ne nauce ovu lekciju uskoro na trzistu nece biti mjesta. Potrosaci su sa blogom dobili svoj glas. I vicu.