Hatepogodak

nedjelja, 13.03.2005.

spašavanje obraza- osnovni princip suvremene diplomacije

Jan Pogodak
hrvatska neetična tražilica bb
10 000 Zagreb

Poštovani gospodine Pogodak,

kako sam primijetio mnoge pogreške koje čini Vaš odjel marketinga nalazim za shodno da Vas obavijestim o njima i mogućim katastrofalnim posljedicama koje one mogu imati na Vašu firmu. Takav nemar u obavljanju povjerenih im poslova zahtjeva vašu brzu akciju i smjenjivanje odgovornih za učinjene propuste. Navesti ću neke od najvažnijih propusta.

1. Marketinški odjel reagira na moje provokacije u roku od 3-10 minuta pod različitim nickovima. Takvim ponašanjem otkriva svim potencijalnim posjetiteljima svoju stalnu prisutnost na Lovrinom blogu. Marketinški odjel treba biti nevidljiv ukoliko svoj posao obavlja dobro.
2. Pri takvoj brzini reakcije obično izlete neke gnjevne gluposti ljudi povrijeđenog ega, a ne smislena i odmjerena poruka koja je u stanju kompenzirati moje male provokacije. Takve gluposti povećavaju moj manevarski prostor, a to im valjda nije cilj.
3. Odgovorni za marketing vladaju premalim znanjem medija kroz koji vrše promidžbu. Svaki medij ima svoje zakonitosti. Oni koji stvaraju reklame na radiju obično se ne petljaju u televizijske reklame baš kao što režiseri filmova ne režiraju spotove i obratno. Mislite li da je sa Internetom kao medijem drugačije? Koncentrirati kampanju na medij koji ne poznaju predstavlja krajnji nemar od strane marketinškog odjela. Internet se kao medij ne sastoji od dokumenata, poveznica i servisa već od velikog broja mislećih pojedinaca treće najinteligentnije vrste na Zemlji.
4. Ponašanje prema Lovri također nije dostojno osobe koja nosi kampanju. Prisilno šišanje kako pramen kose ne bi padao preko reklame je malo fašistički pristup. Zar je reklama važnija od osobe koja ju nosi? Bi li Jordan pristao da na glavi mora pustiti kosu u obliku znaka Nike? Kako se to odnosite prema svojoj zvijezdi kampanje? Kada ja napadam Vaš brand marketinški odjel proizvodi poruke protiv Lovre kako bi mržnja krenula u njegovom smjeru, a ne u smjeru poduzeća? Sami rješavajte svoje probleme, a ne preko Lovrinih leđa. Mislite li da onda on može vjerovati ljudima koji u lice govore jedno, a skriveni pod tuđim nickom nešto sasvim drugo?
5. Prekršili su prvo pravilo cyber ratovanja. Nikad, ponavljam, nikad ne ljuti trekije. Možda su oni manjina u Vašem krugu ljudi, ali na Internetu su oni respektabilna zajednica. I to naoružana respektabilna zajednica.
6. Korištenjem izraza «velečasni» kao pogrde su uvrijedili sve one koji danas u vrijeme korizme pokušavaju biti bolje osobe i sve one koji im svojim duhovnim savjetom pomažu u tome.
7. Ne znaju kada tražiti pomoć stručnijih i pametnijih. Postoje firme sa sposobnim ljudima i iskustvom u rješavanju problema firmi koje se zagovnje. Jer se od nestručnog koprcanja samo tone dublje.
8. I konačno, koliko god da se oni trudili zamišljati kao suparnika neprilagođenu i frustriranu osobu to mene ne čini automatski takvim. Bilo bi možda pametnije da zamisle visoko motiviranu osobu sličnog fonda znanja kojeg i sami imaju. Onda bi možda poštivali protivnika. Ivan Ljubičić je proteklih mjesec dana držao niz lekcija na temu «Podcjenjivanje- motivacijski čimbenik pobjeđivanja». Jeste gledali?


Iz svih navedenih razloga nadam se Vašoj promptnoj akciji od ponedjeljka 14.3.2005. Akcije u cilju zaštite ljudi koji su u Vašem poduzeću vidjeli priliku da za svoj kruh zarade svojim radom, a ne šokiranjem javnosti i zaštite vlastitog kapitala uloženog u projekt prve hrvatske tražilice. zaustavite svoju kampanju. Pokažite malo odgovornosti prema svojim zaposlenicima i prema društvu u kojem planirate poslovati.

Uz izraze dužnog štovanja

Vaš mrzitelj

- 08:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #