Prva poruka za dopisivanje - Stvarne djevojke

srijeda , 26.12.2018.

Dopisivala sam se sa MUŠKARČINAMA na SAJTU ZA UPOZNAVANJE. Uh, kakve sam sve PONUDE dobila! (FOTO)










Click here: Prva poruka za dopisivanje






Prošlo je vreme kad si me voleo, prošlo je vreme kad sam srecna bila, sada si otišao ti i odlaskom tvojim sve sam izgubila. Kao more sto se tiho njise, kao kapi kise, kao vetar sto lagano puse, kao zaljubljene duse, kao sto srce voli i za ljubav moli, kao sto sunce sja tako te volim ja!! Ptice daleko lete, s njima ide srce moje, kad sunce za goru zađe, seti se dragi mene!!! Jedino što mi nedostaje znaj ti si.



prva poruka za dopisivanje

Ljubiti ne znači ništa, a voljeti znači sve. Upamtite da dobar i zanimljiv profil za sajtu za upoznavanje znači da ste ozbiljni u tome što tražite.



prva poruka za dopisivanje

Zadnji aktivni članovi za dopisivanje - Ako kaže — Nosim!



prva poruka za dopisivanje

Da biste ostvarili kontakt sa nekom od prijavljenih devojaka potrebno je da u SMS poruci vašeg mobilnog telefona ukucate sledeće: LO razmak korisničko ime devojke sa kojom želite da se dopisujete razmak i poruku koju želite. Takvu poruku pošaljete na broj 6292. Svaka devojka, koja se prijavila na chat, ima svoje korisničko ime koje možete videti kod svakog profila i koje pišete samo u prvoj poruci. U svakoj sledećoj poruci više ne morate da pišete njeno korisničko ime, već samo poruku. Na primer, ako se devojka sa kojom želite da se upoznate, zove Milica a njeno korisničko ime je milica85 šaljete SMS na sledeći način:Prva poruka: LO milica85 Cao, kako si? Od tog trenutke sve poruke odlaze toj, novoj devojci. Devojke prijavljene na sajtu Licni Oglasi ne vide Vaš broj telefona tako da je diskrecija obostrana. Ukoliko ne želite više da primate sms poruke od devojaka i žena prijavljenih na ovom sajtu, ukucajte u sms poruci STOP LO i pošaljite na broj 6292. Poruke moraju biti tekstualne MMS poruke se ne mogu slati. Cena svake poruke koju vi pošaljete je 50,64 din. Poruke koje vam mi šaljemo ne naplaćuju vam se. Ne postoje nikakvi dodatni troškovi, plaćate samo poruke koje ste poslali. Prijatno dopisivanje i upoznavanje Razvojem inteneta i telefonije razvijen je novi vid komunikacije sa drugim osobama u cilju uspostavljanja prijateljskih i ljubavnih veza. Iz tog razloga smo za Vas stvorili mesto u kojem možete ostvariti poznanstvo sa bilo kojom devojkom koja se prijavila na ovaj sajt. One su ostavile svoj lični oglas radi sticanja novih poznanstva, druženja, ljubavne veze ili braka. Princip ideje i rada ovog servisa za upoznavanje i dopisivanje je jednostavan. Samo devojke i žene iz Srbije se prijavljuju na ovaj sajt u kojem će ostaviti tražene podatke sa svojim slikama.



Tipicno "DOPISIVANJE" sa SIMPATIJOM
VOLIM jer sudbina to svima deli... Zelene oči zavode, za plavima se luduje, za crnima se umire, a za smeđima se tuguje!!! Ne želim da ti se ispune sve želje jer onda ne bi imao šta željeti. Ne postoje nikakvi dodatni troškovi, plaćate samo poruke koje ste poslali. Cekala sam tebe, a ti drugu uze, zelim da ti vratim ja suze za suze. Zato vam predlažemo da se klonite takvih stvari i da ne tražite devojke koje imaju dečka tj koje su u vezi, već da birate neku od onih mnogobrojnih slobodnih devojaka.

[Stoliv crna gora apartmani|Licni kontakti istocno sarajevo|Wiber cure za dopisivanje broj mobitela]






Oznake: upoznavanje, za, uspešne, muškarce, i, lepe, devojke, &, Lepotica, Zver

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.