COOL CURA 666

08.02.2007., četvrtak

...............EVO MALO DA VAM SE JAVIM...............

Evo dakle ljudi ja sam vam bolesna.....
Moja sestre su bolesne.....
Moj tata je bolestan i baka je bolesna....
Sam mama nije bolesna....
Ona ni ne može bit bolesna......
Nema vremena.......
Koj dosada...................................


A evo vama jedan tekst o.......
Savršeni svijet prestaje biti savršenim kada ga mi takvim učinimo, kada ga pobojamo u sivo, i crno. Bijela. Nestane. Zaobiđemo je, i jednostavno je upropastimo. Zašaramo je. Izšaramo je. Izbrišemo je. Izbrišemo njeno postojanje. Zapravo zaboravimo je.


Igrom slučaja dospjela sam u ovaj svijet. Svijet varki i laži. Ne smeta mi (ionako sam već navikla na to, zapravo moglo bi se reći i samo na to, naravno ostati će samo na tome moglo bi se reći). Svijet u kojemu se istina zaobilazi u velikome lugu, kao da predstavlja nešto loše, i nešto krivo(iskreno tako i je).
Potpuno iskrivljeni pogledi gledaju moje crveno lice, ne, ne nije crveno zbog sramote, već zbog vrućine. Ne, ne govorim o toplini prijateljstva, već samo o okolini, o prirodi.

Svi, tako reći, potpuno jednaki izvana(naravno sve je to samo naizgled, samo varka… ili možda ipak nešto što je točno, tko zna možda zapravo i svi jesmo jednaki… možda se samo pokušavamo pokazati onakvima kakvi nismo, možda?,ali samo možda). Skoro goli. Kapljice znoja većini ljudima lagano se spušta niz tijelo. Nekolicina nas, u žurbi, dok pak drugi opušteni i svoj temo usporavaju svakoga trenutka. Naravno samim time usporavaju i naš tempo, koji je za nas već dovoljno spor. Ali ako ih samo pogledate, njihov tempo, već ste oni, zaslijepljeni, i mislite da je uživancija ono što vam oni nude.

***
Potpuno istrošen sjedi na staroj istrošenoj, drvenoj klupici. Starac. Odvojen od svijeta. Kao da je zarobljen u svojim mislima i svojemu vremenu. Sjedi i mrmlja si nešto u bradu. Ne miče se. Iako pored njega umire jedna osoba. Moli za pomoć. Ali za ljude bi to bio previše ubrzan tempo kada bi samo ispružili ruku. Pa ionako tuđi jecaji, dernjava, i molbe ne dolaze do njihova uha(možda do uha još i da, ali do mozga definitivno ne). Oni. Zatvoreni u svoja četiri zida. Gledaju samo svoje poslove. Ne žele izaći van. Očekuju uvijek pomoć, ali je nikada ne daju. Očekuju samo dobro, i da će se život zaustaviti sada i da će se ova pro(te)kl(a)(eta) godina ponavljati.
Starac. Jadan on. Počeo se gubiti, počeo je drhtati. Oči su mu ispupčile. Usta osušila. Pokušao ih je oblizati, ovlažiti. Neuspjeh. Pokušao je oči vratiti na staro, izgubio je. Samo ih je uništio. Drhtavica je bivala sve jača. Krv je počela prštati iz usta. Poblijedio je.
Nitko se nije niti pomaknuo.
Starac. On se počeo grčiti. Jedva je dolazio do daha. Desnom se rukom primio za vrat, a lijevom za srce koliko se već mogao primiti za njega. Počeo je ispuštati čudne zvukove. Pokušao je upravljati njima. Previše je slab. Sam. Gubio je. Umirao je.
Maleni dječak. Potrčao je prema njemu. Njegov otac, zaustavio ga je. Čvrsto ga primio za rame i nije ga puštao. Povukao ga je na stranu. Rekao mu: VIDIŠ NIJE VRIJEDAN, BESPOMOĆAN, I SAM. OSTAVI GA. NEKA TRUNE........

- 14:39 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Stvarno neznam...Sve o svemu i svačemu...


Linkovi

SVE,...

PRAVA LJUBAV.................

Potok teće tok,tok.
Ja te ljubim cmok,cmok.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ako si zaspao-Probudi se!
Ako si tužan-Nasmiješi se.
Ako te sad netko osvaja i moli-odmahni rukom i reci:Već me jedna voli.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Danas neću plakati,
suze nisu lijek,al' zapamti
ove rijeći: Voljet ću te zauvijek!


Vidim te svaki put kad
sklopim oci....cekam te....
ali neznam dali ces doci.
Zovem te kad cujem tvoje ime,i molim te samo jedno nezaboravi me!

Oci tvoje smede boje ranile
su srce moje,za tu ranu ljeka nema
pamtit cu te do
vjeka.....

Dani prolaze a tebe mi nema,
daleko je srce od tebe,
daleko je a tebe nema kraj mene!
Vrati mi se ljubavi molim te,
jer ludo volim te!

Reči ću sjajnoj zvijezdici, koja
iznad tebe sja,neka te pogleda
bezbroj puta, kad ne mogu
JA!

Čuvaj moju sliku,srce te moje moli,jer
kopija te gleda,a original voli!

Cekam na taj pogled tvoj svaki dan,
ka' suncev sjaj poslije ledene kise.
Kada se pogledamo bojim se osjecaja tvojih,
jer jedan dio mene zeli tebe,
a drugi zna da nisi ti za mene niti ja za tebe!

Whatever you say
Whatever you do
Nothing will stop me
from loving you

Pisem ti ove stihove
NE ZA USPOMENU, jer ona blijedi,
NE ZA SJECANJE, jer ono nestaje,
VEC ZA LJUBAV KOJA NIKAD NE PRESTAJE!

Kad me tuga slomi nek moja zalost k tebi otplovi,
nek ti u srcu ostane i moje bice nek tvoje postane.
I sve ono sto srce boli
lakse cu podnijet, jer netko me voli.


nemoj da ti srce od ponosa kamen bude
nemoj da ti dusmani u ljubavi sude
i kad ti srce sve sumnje sabere
ne daj da te ponos do srzi razdere
nek ti srce oprost toplinu i nadu ,nek zla mrznja nestaje
jer ljubav sve prasta,svemu se nada ljubav nikad ne prestaje....

Toliko te volim
toliko se bojim
da ti misliš da ja ne postojim
to me boli
jer ja te volim.......


Zbogom ljubavi moja,
zbogom jedini moj
ti znas da sam te
voljela ti si bio zivot,
moj....
Cuvaj se mili moj
i sa osmjehom voli
druge zene,al se
sjeti nekad i mene
usamljene....