MOJI MAKE UP KISTOVI ZA SVAKODNEVNU UPOTREBU

četvrtak , 23.10.2014.

Do prije nekoliko godina make-up kistovi su bili nešto o čemu sam mogla samo maštati, jer su bili preskupi i teško dostupni. No, na našu sreću, ekonomija čini svoje i napokon su se na tržištu počeli pojavljivati kistovi pristupačnih cijena , a odlične kvalitete.

U ovom postu ću vam pokazati svoje kistove koje svakodnevno koristim već neko vrijeme i jako sam zadovoljna. Cjenovno su prihvatljivi , a kvaliteta im je "peri-deri", dakle odlična :)


Moram napomenuti da ja nisam nikakva vizažistica , ne šminkam druge , tako da je moj broj kistova uglavnom ograničen . Nemam potrebe imati njih 10 iste vrste, a ovo je najuži krug koji svakodnevno koristim.


Sve ove kistove održavam sa Farmasi tekućinom :)

I to je to od mojih svakodnevnih kistova koje koristim, te s kojima sam jako zadovoljna. Najbolje od svega je što traju već duže vrijeme, a dlake ne opadaju . Cijena je pristupačna, jedini minus je njihova pristupačnost i to što se moraju (uglavnom) preko interneta naručiti.
Koristite li Vi make-up kistove? Slobodno u komentarima preporučite još neke koji su vama dobri, rado ću ih imati na WL :)
Hvalla na čitanju,
Pozdravčeg od Hanne kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.