LiNkOvI
Heartagram
ČoKoLaDa

bLoGoVi KoE čItAmO:

*NaŠi NaJdRaŽi MaTuJcI*
*DaRiJiCh - RoCk LeGeNd*
*MaUrIcH - nAjCoOl PoZnAtA fAcA*
*ZvOnČaR - pRaVi DoMaĆi ČoVeK*
*JeJa iLiTi MiĆa MaLiCa*
*JeDnA jAkO tR00 bUbNjArKa KoJu JaKo VoLiMo*
*tRi BeSt fReNdIcE - K&S&M*
*LuDa, PlAvA... mA zAkOn...*










Free Website Counters






SIDDHARTA - Samo edini

Vem da nisem prvi, ki ne zna
stopiti na divji vrh sveta
in ne bom ta zadnji,
ki te vidu v sanjah.

Koliko jih je pred mano dihalo zrak
in kolikim se rodi najlepši otrok?
Kolk jih še pride sem za nami v ta rod?

Sem pa edini,
ki nosi najino kri,
jaz sem edini,
ki tvoj jok umiri.

Jaz sem edini,
ki ne obstaja,
ne obstaja brez tvojega sveta.

Vem da nisem prvi, ki ne spi
zaradi udarcev in skrbi
in ne bom ta zadni, ki se enkrat ne zbudi.

Drugim sem kazal svoj nasmeh,
drugi so videli solze na tleh,
drugi so grizli kožo z mene spet in spet.

Ampak sem edini,
ki s tvoje rane liže kri,
jaz sem edini, ki tvoj jok umiri.

In samo edini, ki ne obstaja,
ne obstaja brez tvojega sveta.

In vedno več je upanja v ta svet,
slišal sem, da z mano hočeš živet,
in s tem edino to življenje dati za me.

Zato sem danes jaz vdihnil zrak,
danes je moj najlepši otrok,
in danes zaspim, ker jutri s tabo se zbudim.






Gustafi - Kurijera

Kada vidin toje oči
Da zasvitle u toj noći
Ja te zoven, stoj kurijera

A puli mene ti pasaš
Kako da me ne poznaš
Magari zoven, aj kurijera

Smrza san se čuda noći
Čekajući kud ćeš proći
Pak san kleja, kurijera

Ma drugega si ti peljala
Drugemu si ti frmala
Ja sad plačen, aj kurijera

Aj kurijera, kurijera, kurijera
Samo tebe čekan ja
Ku ćeš doći il ne doći
Ku'š frmati il pasati
Ki to zna, aj kurijera

Kada vidin toje oči
Da zasvitle u toj noći
Ja te zoven, stoj kurijera

Ma puli mene ti pasaš
Kako da me ne poznaš
Magari vičen, aj kurijera

Ja te čekan mile noći
Ku bin vidija tvoje oči
Pa ti zviknen, aj kurijera

I ku nećeš sad frmati
Gume ću ti ja zbužati
Pak skičati, haj kurijera

Aj kurijera, kurijera, kurijera
Samo tebe čekan ja
Ku ćeš doći il ne doć
Ku'š frmati il pasati
Ki to zna, aj kurijera






Cocktails band - Mala, ča si mi ofraškala

Ti imaš ono neč, ča nimaju drugi,
ti imaš ono neč, ča tel bin ja.
Ma kuraja niman, pitat te da,
ako biš z manun tancala.

A ja iman ono neč, ča nimaju drugi,
ja iman ono neč, ča tela biš ti.
Pusti sad tanac, pusti sad se,
raje h mane pridi!

Mala, ča si mi ofraškala,
smiron si gledala va me,
dok si s drugem tancala.

Mala, ti si sestra od vraga,
pogledaj me još jedan put
i budi moja draga.

Večeras je čas, da ti se poveden,
da ti priznan ča mi na srce stoji.
Ruke se pote i glas drhti,
a tebe kot da za me briga ni.

I daje z drugimi tancaš i okole skačeš,
a pogled tvoj još h mane beži.
Ma pusti sad tanac, pusti sad se,
raje h mane pridi!

Mala, ča si mi ofraškala,
smiron si gledala va me,
dok si s drugen tancala.

Mala, ti si sestra od vraga,
pogledaj me još jedan put
i budi moja draga.



Heaven & Hell

petak, 28.07.2006.

Eto vam malo zabave dok se mi ne sjetimo napisati novi post... naughty wave kiss

...vic...

Jedan mladi katolički svećenik bio je tako nervozan da prije prve mise nije mogao ni riječi progovoriti pa upita biskupa za savjet… Ovaj mu reče da slijedeći put popije čašu vode sa 2 kapljice votke i odmah će se osjećati slobodnije. Poslije toga, svećenik se osjećao tako dobro da ga ništa nije moglo uznemiriti.

Nakon povratka sa mise pronađe sljedeću ceduljicu od biskupa…
Poštovani svećeniče, sljedeći put stavite nekoliko kapljica votke u vodu a ne obratno. Osim toga evo još nekoliko savjeta kako se neki ispadi ne bi ponovili:

1. Nije potrebno stavljati kriške limuna na rub pehara.
2. Ormar pored oltara je mjesto za ispovijed, a ne WC.
3. Ne oslanjajte se vise na statuu Blažene Djevice Marije, ne grlite je vise i ne ljubite.
4. Postoji 10 zapovijedi, a ne 12, 12 apostola, a ne 7. Nijedan od njih nije bio patuljak.
5. Isusa i njegove učenike ne zovemo J.C. i kompanija.
6. David je pobijedio Golijata praćkom i kamenom. Nije ga umlatio i prosuo mu mozak.
7. Judu ne nazivamo kurvinim sinom.
8. Papu ne nazivamo El Padrino.
9. Bin Laden nema veze sa Isusovom smrti.
10. Sveta vodica je za posvećivanje, a ne da bi se osvježavali ispod pazuha.
11. Nikada se ne smijete moliti tako da pri tome sjednete na stepenice ispred oltara i stavite nogu na Bibliju.
12. Hostija nije grickalica uz vino, već za vjernike.
13. Grešnici idu u pakao, a ne u p.m.
14. Poziv na ples nije loš, ali ne polka trčeći kroz crkvu.
15. Onaj, u kutu pored hora, kojeg ste nazvali pederom, kontrašem i transvestitom u suknji, bio sam ja.

Nadam se da sljedeće nedjelje ove greške će biti ispravljene.

OBRATITE POZORNOST NA OVE "SLUČAJNOSTI" U FILMOVIMA:

Muškarac neće pokazati znakove bola dok
prima najokrutnije udarce, ali će se tresti dok
mu žena pokušava očistiti njegove rane.

Detektiv može riješiti slučaj samo ako je
suspendiran sa dužnosti.

Svaka brava može se u sekundi otvoriti
kreditnom karticom ili spajalicom - osim ako to
nisu vrata koja vode u zgradu u plamenu, s
djetetom zarobljenim unutra.

Jedan čovjek koji puca u dvadeset ljudi ima
vise šanse ubiti ih, nego dvadeset ljudi koji
pucaju u jednog čovjeka.

Nije važno ako ste višestruko u manjini pri borbi
koja uključuje borilačke vještine - vaši neprijatelji
čekat će strpljivo da vas napadnu jedan po jedan,
plešući naokolo u prijetećem maniru, sve dok ne
oborite njihove prethodnike.

Majke svakog jutra pripremaju jaja sa špekom i
kolače za svoga supruga i djecu, iako ih oni nikada
nemaju vremena pojesti.

Jednom nanesen ruž za usne nikad se neće
izbrisati - čak i dok ronite s punom ronilačkom
opremom.

Policajcima se uvijek dodjeljuju partneri
koji su njihova potpuna suprotnost.

Automobili koji se sudare gotovo će uvijek
eksplodirati u plamenu.

Šef policije uvijek će suspendirati svoga
glavnog detektiva - ili mu dati 48 sati da
završi posao.

Što više muškarac i žena mrze jedno drugog,
veća je vjerovatnost da će se zaljubiti.

Kada plaćate taxi, ne morate pogledati u novčanik
dok vadite novčanicu - samo zagrabite jednu nasumice
i dajte je. Bit će to uvijek točan iznos cijene vožnje.

Ako odlučite plesati po ulici, svaki slučajni prolaznik na koga usput
naletite znat će vaše plesne korake.

Kada se vozi auto, normalno je ne gledati na cestu
već u osobu koja sjedi pored vas ili na zadnjem sjedištu.

Uvijek je moguće parkirati neposredno ispred zgrade
koju posjećujete.

Većina laptop kompjutera dovoljno je snažna da sruši
komunikacijske sustave bilo koje alienske osvajačke
civilizacije.


Kviz: How smart are you...?




Ako nam želiš š'a poručit... [20] - Štedi boju... - #

nedjelja, 23.07.2006.

Olaaaaaaa svima... kiss huh, mi smo se skroz zaokupirale svim i svačim, pa nikako nismo našle vremena napisati novi post! no I dok DeViL jutrima zove razne agencije, prevodi tekstove i slično na praxi, a u večernjim satima sluša predavanja za vozački; AnGeL se banja u moru i iskorištava sve blagodati ljeta, dakle, kao i obično- uživa (mhm, da, hedonist kao što rekosmo) Tako da ljudi nemojte se uvrijedit, ne, nismo vas zaboravile, nismo se ni ulijenile, samo smo malo zaokupljene...

I, š'a smo zanimljivog nas 2 radile osim navedenog? U petak smo bile u Voloskom, na ribarskoj fešti di je svirao naš omiljeni Cocktails band... Čim smo došle, kako su se dečki još bili zagrijavali, mi smo navalile na juice i sprite-vodku, da se i mi zagrijemo (na svoj način)... party Pa smo se dobro isplesale, a kad su nam došli još i Mauro i Hrvoje (sokol) svi smo skupa navalili najprije na lovranski, a zatim na medicu... party Ubrzo nakon toga smo se već ljuljuškali i došli na ideju da se "stvorimo" odjednom ispred pozornice i mahnemo Maurichu... za pozdrav... (btw. u onakvom stanju uspjele smo proučit koji član ima najbolju pozadinu... al to ipak držimo u tajnosti, da se ne bi dečki umislili... Ipak mi njih dolazimo slušat, a ne gledat (khm, da)!! To smo, naravno, i napravili! lud A Mauro je bio cijelu večer u strahu od određenih primjeraka suprotnog spola da će ga tlačit... pa smo se mi kao prave frendice ponudile da mu glumimo curu/ljubavnicu!! smijeh Dakle, situacija je izgledala ovako: nas troje stojimo i sprdamo se, a do nas se dovuče neki njegov frend koji nas ne pozna, pa krene spika...:
Mauro: "E, da te upoznam, ovo mi je cura Valentina."
Tip: "Drago mi je, ja sam taj- i -taj."
Mauro: "A ovo mi je ljubavnica Mateja."
Tip: "Ha? Ček? Šta? A šta ti nije ono cura?"
pa tip malo gleda u jednu, pa u drugu, kao, nije mu baš jasno, a mi se previjamo od smijeha... cerek
Tip: "A dobro, ako vas to veseli..." rofl

Kako smo mi ovu noć bile u stilu pepeljuge, ubrzo nam je kucnuo čas i mi smo morale trk doma (na svu sreću ne pješke- to je ujedno i smanjilo rizik da AnGeL, kao prava pepeljuga ne izgubi svoje štikle (il taki) po putu smijeh)

Neki dan smo nas 2 bile u večernjoj šetnji.. i pričajući o svemu pomalo, ono š'a je trebala bit trač-party il neč slično, valjanje provala, završilo je sjedenjem na vrhu tribina na igralištu na Halubjanu i raspravljanjem o dubokoumnin, misaonim, gotovo životno važnim pitanjima.. O stvarima koje su nam zaista bitne u životu, š'a želimo od života, kako najbolje iskoristit ono što nam je dano. Trebamo li se suzdržavat od svega lošega š'a nam se može dogoditi ili se jednostavno prepustit (stil: samo jednom se živi) pa kud puklo da puklo, kao barem ćemo steć nekakvo iskustvo, naučit to... O ovome zadnjem smo se brzo složile kako zapravo imamo obje neku granicu do koje se ludiramo, radimo svakakve pizdarije, zbog kojih vrlo često požalimo dan kasnije ili ih se čak ni ne sjećamo dan kasnije, al' ovi problemi prije su nas više mučili... Zaključile smo koliko želimo drukčije stvari, koliko zapravo ljudi mogu bit drukčiji, kako nisu svi ljudi isti, kako ponekad treba bit i malo tolerantniji (DeViL je pokazala AnGeL kako je ona puno puta netolerantna i da ne može uvijek bit sve po njenom... nono), popuštat, jer ako ti očekuješ od nekog da se prilagodi tebi, morat ćeš se i ti s vremenom drugima prilagodit, bar malo... U jednom smo se trenutku zatekle kako razmišljamo o svojoj budućnosti... o obiteljima... I dok je AnGeL razmišljala kako želi normalnu obitelj, muža, djecu, posao (nekakvu, nazovi, idilu) DeViL je i dalje tvrdila (k'o i obično) "Ja se neću udat! Ja ne želim djecu!" Samo ovaj put, to nije zvučalo djetinjasto k'o i inače, sad smo jedna drugoj davale objašnjenja... Strah od samoće, želja da imaš nekog (ah, o tome kasnije), da paziš nekog i da netko pazi na tebe... Ili s druge strane, osjećaj sputanosti drugom osobom, želja za nadogradnjom samog sebe, za prevladavanjem svojih granica, želja za slobodom... Nabrajajući sve to, uplašile smo se stvari o kojoj nismo nikad prije razmišljale, a koja nam nije bila ni na kraj pameti: š'a ako jednog dana izgubimo jedna drugu!? U svoj toj strci zvanoj život odraslih... A tad, shvatile smo kako nam malo fali do toga jer je samo AnGeL rekla:
"Pa ti ideš ća! Ti druge godine ideš na fax u Ljubljanu!!" (da, za sad su to samo želje, al' moglo bi se i ostvarit, zapravo je 99% sigurno)
DeViL: "A... pa... ako upadnem... al neću se odmah preselit gore! Pa bit ću svaki vikend ovdje, s vama!!" pa nam je bilo lakše...

...svega će bit
al' prijatelja neće
svega će bit,
al' neće biti sreće
svega će bit,
pusti suza nek teče...


Sve u svemu, hvatale su nas paranoje, hvatala nas je nostalgija za prošlim danima, za svim š'a smo prošle (dobrim i lošim) i nakon ovakvog razgovora, još smo se više "povezale" (a misliš da to nije bilo moguće..) Eto, nikad ne znaš koliko stvari još možeš saznat o nekome, ma koliko ga dobro znao, i nikad ne možeš bit dovoljno blizak s nekim, da ne bi mogao postat još bolji!! yes In the end, hvatala nas je pomalo i nostalgija za starim ljubavima... Razmišljale smo o onome š'a smo nekad tražile kod dečkiju, u čemu smo se razočarale.. š'a sad tražimo (naravno, fizički izgled nam se baš ne podudara, al' to je na kraju krajeva pozitivno, bar se nećemo svađat oko istog dečka), o tome kako želimo nekog, al' ne bilo kojeg nekog, nego baš onog "nekog", a tog nema... no

...when the night has come
and the land is dark
and the moon is the only light we'll see
no I won't be afraid, no I won't be afraid
just as long as you stand, stand by me
and darlin', darlin', stand by me, oh now now stand by me
stand by me, stand by me...


Mislimo da smo dosta filozofirale za ovaj post bang i da vam se ni ovo neće dat pročitat... rolleyes
Pa ostatak ljubavnih jada slijedi jedan drugi put... kad bude malo manje kasno i kad budemo malo manje umorne...

Napravit ćemo sapunicu od ovog... cerek

Pozz: Devil: Ok, last time sam dobila neke primjedbe da nisam spomenula jedan jako, jako bitan dio mog života (koji se, sad vidim, savršeno uklapa u ovaj post, jer je to još jedna stvar bez koje ne mogu zamislit život, i osobe za koje bih bila u stanju napravit sve! Riječ je o mažoretkinjama (da, da, sad svi koji me ne poznaju dobro će ostat Paf! al, eto tako...) ples, zabava, putovanja, ekipa... Nešto što mi uvijek podigne raspoloženje, i kad sam u najvećoj depri, dovoljno mi je da čujem prve taktove naše cha-cha koreografije i već mi je bolje!! yes Cure, volim vas...!!
Još jedan pozdrav... Lani i Marini... Cure, znate sve što želim reć, znate koliko jedva čekam subotu da se vidimo, ovih godinu dana je full brzo prošlo, al' mi falite k'o da vas nisam vidjela stoljećima...

AnGeL: Huh... kojih pozdrava... ja pozz' neke meni najdraže osobe: Nenu, Katju, Ines & Maura... (ostatak, don't be mad, nabrajala bih do jutra kad bih krenula...) kiss

Bez obzira na gore navedene, sve vas mi puuuuuuuuno pozdravljamo i šaljemo vam veeeeeeeliiiiiiiiiiikuuuuuuuuu pusu!!kiss
Pozdrav! wave


Ako nam želiš š'a poručit... [12] - Štedi boju... - #

četvrtak, 13.07.2006.

Ok, uhvatilo nas... Sad ćemo pisat postove svaki dan, ma šta svaki dan- svaki sat! nut
Da, tako je to kad vrućina ubija i nema se šta za radit, a palačinke smo pojele... I možemo reć da su bile full dobre!!thumbup
Imale smo namjeru slikat sve, ali su prebrzo nestale... Pa vam sad mogu ić' sline samo od onih par koje su ostale...

Al' sve nam se nekako čini da bi i ove mogle brzo nestat jer obje opasno pogledavamo prema tanjuru... njami
ma k'o šljivi kile i dijetu, treba bit hedonist i uživat u životu... smijeh a Vale (AnGeL) je najveći hedonist kojeg poznajemo...
A sad dosta zajebancije... Idemo za ozbiljno... (ja, moreš mislet...smijeh)
Nešto nas muči... Osim toga š'a moram svako jutro ustat u 7 i onda trulit na praxi. Ali, ae, bar imam c00l mentoricu! (DeViL) Muči nas to š'a nemamo di ić van... To je preeeeeeeestrašno!!! Svugdje oko nas, di god se okrenemo, puštaju se cajke burninmad (tarantele...) Nemojte nas krivo shvatit, nemamo mi niš'a protiv cajki i onih ko'i ih slušaju, ali jednostavno, to ni'e naš stil... Kad se samo spomene naše najdraže Viškovo, svi se odmah dignu protiv i viču CAAAAJKEEEEE!! Užas... Imamo feeling da gubimo ono nešto š'a je prije bilo naše, domaće. To je prije bila mala zatvorena sredina di su svi sve znali, a sada svakim danom sve je više novih nepoznatih lica, Viškovo je sve industrijaliziranije i zatire se sve više naš domaći čakavski zajik... rolleyes Ne bi se mi bunili kada bi mi i dalje imali mjesta na kojima bi mogli slušat našu muziku... Sad nam to preostaje jedino u vrijeme maškara, a one prekratko traju...
Zato hvala bogu na ribarskim i ostalim feštama koje se organiziraju... thumbup i na kojima se može dobro pit i plesat! party

Nemojte ovo shvatit kao nekakvu revoluciju ili ustanak protiv svih ko'i nisu domaći, kao š'a smo već rekle, nemamo niš'a protiv, ok ste nam, samo želimo i mi imat nešto svoje...

...sopi, sopi triještinka, neka čuju naši mlaji, da te nismo pozabili, još te vole naši kraji... yesyes

Ae pozdrav dok nam opet (vrlo ubrzo, vjerojatno) ne pukne da još nešto napišemo... kiss wave


Ako nam želiš š'a poručit... [17] - Štedi boju... - #

ponedjeljak, 10.07.2006.

Ok,ovako... uvijek je teško počet pisat prvi post (koji nije samo pozdrav) paaaaa... nemojte nam zamjerit na neoriginalnosti... vjerujte nam, bit će kasnije bolje i zanimljivije... kao, mogle bi se za početak opisat? navest razloge za otvaranje bloga, mah,u biti razlozi i nisu neki... bilo nam je dosadno, i jedne mamurne nedjelje ujutro samo nam je sinulo, ono,totalno paf! "ajmo otvorit blog" "ša ja i ti? zajedno?" "aha" i tako je krenulo... a nas dvije smo inače prve susjede, znamo se kakvih 17 god... i best frendice smo (no, dobro, to se dalo i zaključit) i potpune smo suprotnosti jedna je plava, druga crna... jedna je visoka, druga niska... hah, jedna dobra, a druga zločesta (hahahahahaha) šalimo se, obje smo dobre!! cool š'a nam je zajedničko?? ima i toga, volimo dobro klopat (napolitanke, ćevapi, pršut...) njami volimo i dobro popit- na vrhu top ljestvice favorite cuge su nam 'fkors piva i naša dobra stara domaća medica!! party a i volimo tancat! wink Cocktail's band su nam najžešći (e, dečki, nedeju ste rasturali va Rupe!) od ostale muzike sluša se pretežito rock... HIM, Siddharta, Gunsi, Rolling Stonesi...

so, this was nešto kao upoznavanje, ili bolje rečeno predstavljanje... hehe, da znate s kim imate posla... wink
naše umotvorine slijede u ostalim postovima... to je sve od nas za sad!

pusa & pozz'! kiss


Ako nam želiš š'a poručit... [12] - Štedi boju... - #

nedjelja, 09.07.2006.

Ovo je za početak...

Hello!
Nakon višesatnog mučenja oko otvaranja bloga, evo konačno prvog posta...wave


Ako nam želiš š'a poručit... [12] - Štedi boju... - #

Sljedeći mjesec >>

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

oPiS bLoGa
*I alkohol je uvijek uz nas...*party
*Mi smo judi ken se niš ne more, kunpanija s Halubja...*naughty



Our icq's:
AnGeL: 231-446-956


adopt your own virtual pet!


DeViL: 241-211-941



adopt your own virtual pet!



Ajmo RIJEKA!!

S dlana Boga pali smo
ovo nije svijet za nas
u životu prolazi samo vjeran pas
nema zakona jačeg od nas!
Hej tata, oprosti mi
noćas se cijeli grad pali
gore uz Rijeku
palit ću vatre, otopiti led!!

Rijeka, ajmo, u jednu pjesmu zajedno svi!
Rijeka, ajmo, Rijeka!

Mi se veselimo
i onome što imamo.
Ima li nešto da nas pokrene,
pjesma je jača od svake istine.
Veseli narode, čekaju nas konjaci
Bombe i bonboni eksplodirat ce ovu noc!!
1, 2, 3, 4 - Rijeko prolij se po meni!!
1, 2, 3, 4 - Rijeko prolij se po meni!!

Rijeka, ajmo, u jednu pjesmu zajedno svi!
Rijeka, Fiume, Rijeka!!!





Alice Cooper - Poison

Your cruel device
your blood, like ice
One look, could kill
My pain, your thrill...

I wanna love you but I better not touch
I wanna hold you, but my senses tell me to stop
I wanna kiss you but I want it too much
I wanna taste you but your lips are venomous poison
You're poison, running through my veins
You're poison
I don't wanna break these chains

Your mouth, so hot
Your web, I'm caught
Your skin, so wet
Black lace, on sweat....

I hear you calling and it's needles and pins
I wanna hurt you just to hear you screaming my name
Don't wanna touch you but you're under my skin
I wanna kiss you but your lips are venomous poison
You're poison, running through my veins
You're poison
I don't wanna break these chains
Poison...
Runnin deep inside my veins
Burnin deep inside my brain
Poison
and I don't wanna break these chains...













**NeVeR sToP sMiLiNg,
NoT eVeN wHeN yOu’Re SaD,
sOmEoNe MiGhT fAlL iN lOvE wItH yOuR sMiLe.**


*No PeRsOn DeSeRvEs YoUr TeArS,
aNd WhO dEsErVeS tHeM wOn’T mAkE yOu CrY.*


*JuSt BeCaUsE sOmEoNe DoEsN’t LoVe YoU aS yOu WiSh,
It DoEsN’t MeAn YoU’rE nOt LoVeD wItH aLl HiS/hEr BeInG.*


*A fRiEnD iS tHe OnE wHo HoLdS yOuR hAnD
aNd ToUcHeS yOuR hEaRt.*


*MaYbE GoD wAnTs YoU tO mEeT mAnY wRoNg PeOpLe
BeFoRe YoU mEeT tHe RiGhT oNe, So WhEn ThIs HaPpEnS, yOu’Ll Be ThAnKfUl.*


*DoN’t CrY bEcAuSe It CaMe To An EnD.
SmIlE bEcAuSe It HaPpEnEd.*






HIM - Bury me deep inside your heart

Let me wake up in your arms
Hear you say it's not alright
Let me be so dead so gone
So far away from life
just Close my eyes
Hold me tight
And bury me deep inside your heart

All I ever wanted was you, my love
You...all I ever wanted is you, my love
Your're all I ever wanted, just you

Let me never see the sun
And never see your smile
Let us be so dead and so gone
So far away from life
Just close my eyes
Hold me tight
And bury me deep inside your heart

All I ever wanted was you, my love
You...all I ever wanted is you, my love
You're all I ever wanted, you, oh my love
You're all I ever wanted, you, my love

That's the way it's always been
My heart stops beating only for you Baby
Only for your loving

All I ever wanted was you, my love
You...all I ever wanted is you, my love
You're all I ever wanted, you, my love
You're all I ever wanted, you, my love