Hal 9000

21.09.2005., srijeda

Za sve su krive reklame

Danas postoje točni modeli po kojima bi se pojedine države trebale razvijati, jer ako se država razvija u drugom smjeru, tada ćemo za nju reći da je nerazvijena ili da ide u propast, za što će se tokovi kapitala, a možda i neke vojske i pobrinuti. U nastojanju velikih multinacionalnih kompanija da prošire svoje tržište, te su sile pokrenule proces globalizacije i svi smo pozvani. Globalizacija znači da će bogati postati još bogatiji, a siromašni će se održavati na životu tamo gdje je to neophodno, kako bi se osigurao socijalni mir.
Ako neka zemlja želi krenuti svojim putem, kao što to čini npr. Eritreja, i osloniti se na vlastite snage, tada stiče epitet diktatokske države i prijete joj sankcije. Ako pak prihvatite međunarodnu pomoć, tada tu pomoć dobivate na kapaljku, morate biti beskrajno zahvalni i poslušni, a epilog svega je rasprodaja nacionalnog dobra akterima s početka ove priče.
Dakle, to nije ništa drugo doli običan «reket».
No, da taj reket ne bi bio sasvim običan – tu su reklame!
Pred današnjeg je građanina, posredstvom medija, postavljen ideal razvijenosti i životnih normi razvijenog svijeta. Da bi taj čovjek ostvario «američki san», potrebito je da bude uzorit član ovog potrošačkog društva, drugim riječima snob. Čovjek koji danas nije snob, taj nije in. Muškarci se moraju razumjeti u automobile, nogomet, kladionice itd., a žene u Gucci, Cosmopolitan, make-up i sl. To je ona blaža varijanta. Ono što je bitnije su norme kako «normalan čovjek» živi. Ako se ne prilagodite tom načinu življenja, društvo će vas baciti u rezervate (npr. Indijanci i brojna afrička plemena).
Da zaključimo; Potrošački je način života ono što je normalno, a sve ostalo može egzistirati samo u rezervatu gdje je sigurno da se neće dalje širiti. Reklame nas odgajaju da nismo normalni ako se ne podredimo potrošačkom društvu, a kako TV gledamo od malena reklame nas zapravo odgajaju.
I sada ja vas pitam; Je li normalno da se pederi vjenčavaju i posvajaju djecu ako nije normalno da na Zrinjevcu netko digne šator? (vezano za pretprošli posta)
Normalno je sve što se ne protivi potrošačkom društvu i podržava multinacionalne kompanije, a nenormalno i opasno je sve ono što se tome protivi.
To je jedini kriterij današnjeg društva. Potrošnja je novi Bog.
Demokracija i sloboda su veoma uokvirene, ali odgajani smo da niti ne pokušamo izaći iz tih okvira, jer je to nenormalno.
Vjerovanje u postojanje slobode na svijetu može imati dva uzroka: totalna neinformiranost ili prirođena tupost.
I ne zaboravite danas popiti svoju čašu Coca-Cole!
- 12:58 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us
Jumbo plakat – Trinidad, Cuba
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Cge Guevara memorial – Santa Clara, Cuba
Image Hosted by ImageShack.us
Cuba
Image Hosted by ImageShack.us
Kip Josipa Broza – Ciudad de Mexico
Image Hosted by ImageShack.us
General Zappata – Ticuman, Mexico
Image Hosted by ImageShack.us
Chichen Itza – Yucatan, Mexico
Image Hosted by ImageShack.us
Piramida Sunca – Teotihuacan, Mexico