Japansko - Hrvatski Susret : ) - Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno. - Blog.hr

Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno.

ponedjeljak, 28.02.2011.

Japansko - Hrvatski Susret : )


Image and video hosting by TinyPic


U subotu sam bio na prosvjedu branitelja na Trgu.Ali neću vam ovdje o
tome pričati.Uostalom već sve znate a sigurno imate i svoje mišljenje.
Nakon prosvjeda oko 15 sati uputio sam se pješice do Glavnog kolodvora
gdje sam imao dogovoren sastanak sa gospođom Renatom koja inače živi u
Japanu a trenutno je u Zagrebu na odmoru i mladom japankom Tomoko koja
živi tri mjeseca u Zagrebu.G. Renatu upoznao sam 2002. godine u Tokyu kada
sam bio prvi put u Japanu.Od tada se nismo vidjeli ali smo bili povremeno u
kontaktu.Tomoko-san upoznao sam preko face booka.Tomoko-san je bivša
učenica g. Renate.G. Renata,naime,podučava hrvatski u Tokyu.

Nakon što smo se skupili krenuli smo put Trga.Na Trgu smo se malo slikali te se
uputili do Gradske kavane gdje smo proveli nekoliko ugodnih sati u srdačnom
razgovoru.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic