...-dNo* ExperienCe...

31.05.2006., srijeda

Legenda o riječkom Gollumu --> Dovrši priču...! :D

Evo,jucerasnji dan, kišan i hladan (čak 8 stupnjeva) ostavio je ljude prilično u šoku. Uglavnom zbog hladnoće. Neki se ljudi možda nisu toplo obukli pa su se smrznuli... Neki nisu imali kišobran pa su se smočili,kao npr. i ja... Kako je puhala bura,vjetar je nosio kišobrane i od njih stvarao tzv. "pauke",tako da su i ljudi s kišobranom bili izloženi šugavim kapljicama i bili mokri. No to uopće nema veze s pričom koju ću sad ispričat:
Jučer,oko nekih 3,4 sata moja sestra kad je dolazila doma autom ugledala je čovijeka visokog rasta,mršavog (rekli bi ljudi: "kost i koža") kako pokraj riječke bolnice šepajući trčkara potpuno GOL! Koliko je mršav,mogao si mu izbrojat sva rebra... Uglavnom,kaže da je podsječao na Golluma (lika iz filma LOTR). Bio je negdje malo ispod ulaza za c&c i moja sestra nije znala sta ce. Mogla je birati, da li će stati na crveno na raskrižju ili jednostavno projuriti preko crvenog. Rekoh moja seka: Zajebi,odo ja kroz crveno... I tako prolazom punim gasom pratila je na retrovizoru čovijeka koji je u tren oka već bio negdje u pripizdini (oprostite na izrazu)... Nije htjela stat na crveno,jer da joj je ovaj došao do auta,mogla bi imat posljedice... Mislim da bi bilo nešto kao GTA... Ali jebote (oprostite na izrazu 2x-moram pazit ipak me čitaju i mala djeca :D) šta je taj čovijek radio potpuno gol na cesti po kiši na 8 celzijevih stupnjeva. E, sad,predpostavljam da je pobjegao iz bolnice... Možda je poludio pa je pobjegao,možda je i inaće bio neki luđak, možda su ga pretukli i uzeli mu odjeću... Po meni,najrealnija opcija je bila ta da su mu rekli u bolnici da će umrijet za 2 dana,i on je htjeo zadnji dan proživjet na koncertu Tošeta Proeskog... Koncert Tošeta mu je bio posljednja životna želja :D .

Postavlja se pitanje: Od kud je došao? Zašto je bio bez odjeće? Zašto mu nije bilo zima vani? Zašto je šepao,a opet brzo isao? Gdje je otišao? Je li tko čuo šta?.. Jeli ga tko vidio?
Završetak i procjenu priče puštam vama na volju ... zujo

Žiwili do sljedeće prićice-sapunice... cool
- 19:37 - Komentari (11) - Isprintaj - #

28.05.2006., nedjelja

Toše groznica, 01.06.2006 napadnuta će biti pozornica :D



Plakati se lijepe,reklame se postevljaju...
Ljudi moji... Pripremite se... 01.06.2006. - četvrtak --> stiže najveći spektakl godine u Rijeku.
Ljudi, i staro i mlado, none i nonići, bake i djedovi, muževi i žene, dječaci i djevojčice, svi sakupljaju svojih krvavo zarađenih 70 kn da bi otišli na spektakl godine... Djeca ne jedu sladolede,ne jedu slatkiše,ne piju sokove... Svi su na dijeti... Svi stavljaju novac na stranu... Stariji ljudi,naravno oni koji rade, žicaju plaću da je dobiju par dana ranije,pa makar i 1 dan ranije kako bi imali para za koncert... Oni koji rade u slabijim poduzećima i koji ne dobivaju plaće na vrijeme, žicaju svoje prijetelje i rodbinu za novac...Oni koji ne rade, oni koji možda nemaju za kartu, oni traže jamce... Poneki ljudi imaju sreće,tj. mogu plaćati na rate... Neki ljudi traže boce da ih vrate u dućane kako bi recikliranjem boca pokušali nešto zaraditi... Neki počinju krast,vlada opći nemir... Kradu se mobiteli u kafićima te se prodaju,otimaju se torbice turistima na slatini,ide se u kladionice,igra se rulet... Neki se počinju baviti raznoraznim "sektama" da bi nešto zaradili... Neki novac zarađuju prostitucijom... Neki samo bezbrižno žicaju,dok neki tuku i maltretiraju djecu za par kuna... Neki magnetom pecaju kovanice iz Riječikh fontana... Ljudi počinju igrati nagradne igre,lutrije... Baca se kocka... Neki počinju raditi na crno,švercati... Neki ljudi za pare ilegalno švercaju Irance preko granice... Neki da dođu do novca počinju iznajmljivati svoj skroman stan i idu spavati na ulicu... Cijeli grad ove dane tako funkcionira, a sve zato da bi si mogli kupiti kartu za najveći spektakl ove godine--> koncert od Tošeta Proeskog! :D

Koja će to biti euforija,ljudi će plakati... Trčat će ljudi sa markerima i papirima... Tražit će se autogrami... Ceste će pri dolasku Tošeta biti blokirane... Cjeli grad će htjeti doci što bliže Tošetu... Htjeti će ga ugledati... Htjeti će ga dodirnuti...

Al ne sad stvarno... Sere mi se od toga svega... Par dana prije koncerta od Cetinskog sam se vozio u autobusu. Ispred mene su bile 3-4 cure. I sad... Ova jedna pita ovu drugu: "Ideš li na koncert od Tonija Cetinskog?" Ova druga odgovara: "a ne,neznam,starci me neće pustit,ma neee,neznam".. I tako ova nju nagovara,ali bez uspjeha. Pita opet ova prva drugu: "jel znaš tko će biti gost na Tonijevom koncertu" Druga odgovara: "neznam" Opet prva: "gost će ti biti Toše" Ova druga se sva rascvetala i naglo promjenila mišljenje :"jaoooo,ajmmeeeee...Toše... Sad idem obavezno... Kad ćemo se nać...Hihihihi... Toše... Baš je sladak..." ...
I tako sam ja svoju vožnju provodio slušajući te EUforične krikove tih cura.. Dobro da je još nije i rasplakala od sreće...
Bojim se da će na koncertu trebati dovesti više bolničkih kola i osoblja nego redara...
Mogu mislit šta će biti kada taj indijanac Toše izađe na pozornicu.. To će biti nešto strašno... A u qurac... Odmah će na početku koncerta odvesti nekoliko cura slabog srca... Jeote... :/

Četvrtak će biti dan kada će ulice biti puste... Po korzu će lepršati prašina stvorena od tišine... Biti će tiho... Čut će se "fijukanje" laganog povjetarca... Tišina će stvarati zvuk...,dok će na drugoj strani grada,točnije na trsatu tresti pod nogama od količine ljudi isčekujući najveći spektakl godine: Tošeta Proeskog i Makedonskog simfonijskog orkestra Alea...

Ispričavam se što je odbrojavanje do koncerta po Britanskom vremenu. Ispada da počinje u 21:00,ali nema veze,ionako će kasnit....

Uuuu hebote kakav post zujo

Žiwili!
- 13:31 - Komentari (29) - Isprintaj - #

24.05.2006., srijeda

Jedna strašna "motor" reklama....

Evo mene ljudi nakon dugog vremena... Zamislite,ja seljak zaboravio pass i korisničko ime pa nisam mogao na blog,ali je ipak pobjedila ona pametnija strana i uspio sam se izvuć. Mislim,znam da biste vi bili sretni kad nebiste morali čitati moja sranja (oprostite na izrazu) :D,al šta je tu je.
Naslov kako vidite nema veze s ovim tekstom iznad,al nema veze puca me inspirejšn... No kad već nema riječi o motorima,da bar koju spomenem... Nedavno sam vrtio programe na tv-u,a kako mi se snimao koncert Cetinskog imao sam priliku premotat kazetu na jednu reklamu koja se pojavila između 2 djela koncerta. Cak sam i uspio slikat djelove reklame... Preko cijelog ekrana slika smrskanog motora, i odmah iznad njega piše "cesta nije mjesto" i to u crvenom okviru tako da ti odmah zapne za oči. Ispod toga se ispišu rijeći "brza vožnja, dokazivanja" , no to se toliko i ne ističe i ne zapne ti za oko koliko ovo "cesta nije mjesto". E,sad se slika promjeni i prikažu grobničku pistu s motorima, i ispod se pojavi natpis također u onom udarnom crvenom okviru "za to postoje predviđena mjesta". Ha-ha, kužite li vi sad spiku... Drugim riječima,ne ginite na cesti već ginite na pisti namjenjenoj za motore (u ovom slučaju grobnik). Mislim ako poginete na pisti samo ćete vi stradat, a onako možete ugroziti i neki tuđi život.
Naj tragičnije od svega u ovoj priči je to što je jedan čovijek poginuo na grobniku prije par dana,jer je probavao gume... Zamislite koji su kreteni ovi iz novog lista... Svtavili su u novine sliku mrtvog tipa na naslovnicu.. Čak su prikazali slike kako se tip bespomočno i umrtvljeno valja po asvaltu. I zamislite da netko od njegovih poznanika i rodbine vidi te slike... Ma užas... No da se vratim na reklamu... Mislim totalna nebuloza. Čujem za tu smrt i onda vidim reklamu: "cesta nije mjesto" (zdrobljen motor) i onda natpis "za to postoje predviđena mjesta".. E svašta...
Evo vam i slika da vam bar malo dočaram tu reklamu...

Slika prije...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Slika poslije...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bang


Veliki pozdrav svim ljudima koji me poznaju,svim ljudima dobre volje,svima u studiju i režiji zujo Poseban pozdrav lergi koji je danas(jucer) uspio napraviti takav štimung i raspašoj... Ma najači je bio na "floru".. :D Poseban pozdrav i cigotu koji je pokazao svoje pjevačke talente iako je bio popračen ravnodušnosti publike :D , i naravno mićem koji je pustio onom građevinarcu da ga dobije na ruku... Ma nek se decko veseli.. Da si ti mići išao punom snagom opro biš ih sve... E,i ovim putem četitam još jednom rođendane pesicu i vojotu (koji su bili prije 2 dana) i dajani (kojoj je bio jučer)...

Ne moram ni spominjat da su izvođači na koncertu rasturili...

Poseban pozdrav Paoli jer me skoro "pojela" zato što je nisam pozdravio... :D


Žiwili svi meni... Do sljedećeg puta srdačan pozdrav smokin
- 00:14 - Komentari (33) - Isprintaj - #

17.05.2006., srijeda

Ako se ošišaš kad poželiš kraj...

Došao je i taj dan... Moja kosa od danas će se prostirati najdubljim i najmračnijim kanalizacijama Rijeke... Moje kose više nema... Mislim, ima je, ali u manjoj količini. Ljudi moji... Fešta povodom ovoga je u realizaciji :D Image Hosted by ImageShack.us I tako, sad sam ošišan ne baš na ful kratko,a za kojih mjesec dana cu se očerupat totalno.
Evo, i preradio sam jednu pjesmicu od Miše Kovača (točnije, "ako me ostaviš")... Naravno, oko ovog velikog pjesničkog projekta pomogao mi je Rio koji je izmislio refren.
Znači tekst: Rio i Dno
Angaržman: Dno
Pjevač: Hmmm. Opet ja uz pratnju simfonijskog orkestra "mići tići" iz dječjeg vrtića "galeb"... :D


Samo jednom frizer pokuca na vrata,
da me rani škarom i padelom,
da me šiša ko ovcu bez jata,
da me tjesi gelom.

Samo jednom frizer pokuca na vrata,
da mi skrati snove i ljepotu,
da me skrati škarama od zlata,
jednom u zivotu...

Ako se ošišaš, kad pozelis kraj,
i nebo ce plakati, izgubit ce sjaj.
Ako se ošišaš, ne rusi drugo sve,
pusti da vjerujem da opet narast će.

Samo jednom frizer pokuca na vrata,
da mi skrati snove i ljepotu,
da me skrati škarama od zlata,
jednom u zivotu...

Ako se ošišaš, kad pozelis kraj,
i nebo ce plakati, izgubit ce sjaj.
Ako se ošišaš, ne rusi drugo sve,
pusti da vjerujem da opet narast će.

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Neću više puno filozofirat... Do čitanja.... zujo



- 16:56 - Komentari (41) - Isprintaj - #

13.05.2006., subota

Novi kićeraj na zidu :D

Evo ljudi,danas mi se neda ništa posebno pisat iako imam materijala za raznorazne priče i pričice... Dok ne napišem neki malo poveći tekst,evo vam malo sličica graffita kojeg sam danas crtao. Sutra nikako nemojte propustit koncert na korzu gdje nastupaju: Gustafi,Šajeta, Alen Vitasovic, Atomsko sklonište, Battifiaca, Eni, Purokazi itd... Koncert počinje u 20:00,a traje do 23:30. Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Užiwajte!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 23:47 - Komentari (20) - Isprintaj - #

11.05.2006., četvrtak

Post posvećen jednoj bakici iz busa...

Ovaj post je jako dirnut,pa molim ljude sa slabim srcem da ga ne čitaju :D . Eto,naslov nije neki umjetnički al nea veze. Samo ću ukratko iako je bakica zaslužila 200 redova :) Prekjučer smo se vozili u busu i išli prema školi. Malo smo se ufuravali u pjesmu "ne srce nije kamen" od onoga manekena Tošeta :D Nije bitno,al to sam morao napisat bang Autobus se zaustavio,otvorio prednja vrata,pa zatim i zadnja. U jednom trenutku pogled nam se zaustavi na jednu bakicu koja je trčala prema busu,točnije prema zadnjim vratima... Kako je padala kiša bakica je trčala sa kišobranom i u trenutku zatvaranja vrata bakica je u stotinku prošla kroz njih... Ali ne,nije sve prošlo u redu... Brižnoj bakici su vrata uhvatila kišobran. Očekivajući standarnu seriju psovki bake kako to inaće ide, ostali smo iznenađeni! Baka nije rekla ni riječ,samo je gledala tužno-začuđujučim pogledom u svoj kišobran bez ikakve reakcije. Svaka baka bi odgrizla pola autobusa i izvrijeđala šoleta kako joj je razbio kišobran i kako ju je skoro mogao zgnječit vratima itd... Ova baka je stajala nepomično. Došlo je vrijeme da ljudi iz busa reagiraju,te su neki koji su bili naprijed šoletu dobacili da otvori vrata,a mi iza smo joj rekli da pozvoni. I kako je bakici to došlo do svijesti,ona je pozvonila. Sada dolazi onaj naj emotivniji dio priče... Vrata autobusa su se ponovno otvorila i baka je uzela svoj kišobran. Žice na kišobranu su joj bile dobrim djelom iskrivljene. Opkoljena povremenim pogledima nas iz busa, baka je polu-uplakanim pogledom gledala u svoj najdraži kišobran. Čekajući njezinu reakciju ili bar nekakvu psovku,uspjela je izustiti onako jedva par riječi. Rekla je "ajme,moj kišobran,maloprije sam ga kupila za 30kn" te je i dalje spustila svoje tužno i gotovo uplakano lice u pod gledajući kišobran. Pokušala je izravnati žice,te je za provjeru još jednom u autobusu otvorila kišobran,no rezultat je bio negativan. Baki je kišobran bio u jednakom stanju kao i u trenutku kad je završio pod "klještima" vrata... Mi smo samo promatrali baku i suosječali se s njom... Bakica se u konačnici napokon trznula i okrenula prema šoletu. Čekali smo da ga pošalje u ku..c,ali ona je razočaranim glasom punim tuge izgovorila:" a baš si zločest!" . U autobusu je nastao muk... Isprva smo pukli od smijeha,ali te bakine riječi i njezin pogled bacio je u trans pola autobusa... U tom trenutku svi smo se osječali k'o ta bakica... Izlaskom iz autobusa ostalo je još jednom za kraj ispružiti pogled i zadnji put vidjeti to bakičino nemočno i tužno lice... zaliven

Koja priča e... nut dead

...i ne nemojte mi zamjerit na tako mutavom tekstu,ipak sam trebao nešto napisat... ...i da,ovaj tekst nisam pisao u pijenom stanju!.. party

Žiwili wave
- 00:25 - Komentari (20) - Isprintaj - #

08.05.2006., ponedjeljak

Meeting Of Styles 2006 - Report

Evo mene s novim postom. Na prošlom mi se skupilo previše komentara,pa evo,sada je opet podloga za komentare čista :) Ovako,na meeting of styles sam isao autom oko 6 ujutro,tako da sam dosta rano stigao u Zg. Meeting of styles je službeno počeo u 12h tako da sam imao vremena za lutat po Zg. Prošao sam cijeli centar grada,čak sam napamet naučio gdje se nalazi "warehouse" i "kemoboja" (2 dućana koja su bila moja obavezna postaja). Zanimljivo je bilo što su u dučan nogometnih rekvizita došla grupica zločestih plavih dečki. Jedan je nosio šal,drugi neku bbb šiltericu,treći isto neki Dinamov rekvizit... E,sad,šta u oni imali gledat privjeske za ključeve od Osjeka? Mislim da su kojeg i kupili... Hmmm... Zanimljivo...Čak sam se uspio slikat s "kumicom". Hehe... I tako,poslije kupnje polako sam se uputio prema studentskom centru gdje se taj jam i održavao. Pri dolasku još nije puno ljudi počelo crtat,samo Filjio i ekipa,ovi iz Rijeke i još par tipova. Morka i Mosk su svoj dio posla odradili bez skice. Stvarno treba biti majstor da one karaktere izvadi iz glave... Svaka im čast! Ove godine je bilo dosta zanimljivih radova,a među writerima se najviše isticao Dare iz Švicarske. Malo mi je žao bilo gledat kako krošaju remek dijela iz prošle godine,al šta je tu je... Dosta ljudi koji su zaslužili biti tamo nisu bili i posebno mi je žao šta nije bilo Gene-a i PR-ovaca.. Neću duljit, nego evo vam slika...,a kako jedna slika govori 1000 riječi,onda će ovaj post biti poprilično dug. Užiwajte u ovoj muzici za oči....

Dare

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Filjio i ekipa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ekipa iz Rijeke
---Morka,Mosk,Sec i zadnje 3 slike --> Skor
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ostale slike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo i da stavim sliku s "kumicom" :D Jedva jedvice sam je nagovorio da se slikamo,a opravdanje joj je bilo da nije fotogenična i da uvijek isto ispadne na slici tj, uvijek ispadne loše. Dao sam joj par rijeći utjehe i nakon 20-min predomišljanja pristala je na fotografiju kojom ćemo obilježiti povijest...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


I za kraj.....: Bog blogoslovio sponzora =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 22:14 - Komentari (13) - Isprintaj - #

07.05.2006., nedjelja

04.05 -->Slavlje kupa

Evo,ništa neću posebno pisat,a izmoren sam od današnjeg meeting of stylesa tako da cu samo uploadat slike i otici spat :D... Ipak sam ljudima to obečao pa moram ispunit obećanje. Uglavnom,ljudi na trgu se skupilo dosta,možda malo manje nego prošle godine. Atmosfera je bila super i šteta što smo došli na kraj nastupa Belfast fooda,jer da smo došli prije,na njima bi bio totalni raspašoj :D... Malo mi je žao što smo kasnili,a i mislili smo da će oni svirat kasnije. Fiesta je svoj posao odradila u njihovom već poznatom stilu,a En-face nismo ni vidjeli. Neznam dal su oni nastupali prije Belfesta ili uopće nisu došli. Stvarno pojma neam,ali to nije ni bitno :) ... Evo slika........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ajmo reć da bi to bilo to...

Srdačan pozdrav ! Image Hosted by ImageShack.us
- 00:24 - Komentari (33) - Isprintaj - #

05.05.2006., petak

03.05 -->Varteks - Rijeka (5:1)

Došlo je i vrijeme da složim jedan novi post. Prošlo je punih 5 dana od zadnjeg posta,što je tragično. U Varaždin se išlo "bijelim vlakom" i to mi je bio prvi put da sam se vozio u vlaku... Dojmovi su pozitivni,i ovim putem pozdravljam mušicu koja mi se zabila u oko i par njih što su mi uletile u usta... Isto tako pozdravljam pelud koji me je pratio cijelim putem i budio moju alergiju tako da cijelim putem nisam spavao, osim neš malo preko noći ali da ostanem budan pomogli su mi "mići fićeki,široke felge,dupli veberi i šparko sicevi"... (rio i nanko će znat o ćemu pričam). Pozdrav onom nekom liku šta je oko 2h i 30min po noći gledao u vlak iz nekakve ruševine ograđene šikarom i šumom udaljene 10-ak metara od tračnica. Ja sam primjetio samo tu ruševinu i sama se po sebi činila jeziva,dok je nanko baš kad ja nisam gledao primjetio na prozoru te iste ruševine nekog tipa. Jadan se sav naježio od šoka... A k'o se sebi naježio na njegovom mjestu... A,da se vratim na musice koje su bile aktivne tamo oko Zagreba. Majku im! To su sigurno bile neke bbb mušice koje su nas htjele ujebati u "zdrav" mozak prije utakmice,ali u tome nisu uspjele osim što sam ja jednu imao u oku neko duže vrijeme... U vlaku mi se desilo i to,da mi je prvi put neki policajac onako uljudno zaželio dobar tek.. To se ne događa često,pogotovo ne ne utakmici. Najveći gušt predstavljao je put od kolodvora do stadiona. Ulice su bile popračene "grmljavinom" stotinama navijača Rijeke,neopisivo... Kad smo došli na stadion, lijepo smo popunili tribinu,a "rupe" na tribini su popunili navijaci koji su došli u osobnom angaržmanu. U Varaždinu se okupilo oko 2000 navijača Rijeke. Slikat 60min i neke djelove s utakmice nisam uspio jer me previše obuzela euforija tako da se nisam ni sjetio slikat. Čak smo uspjeli rio i ja ulovit majicu "osvajači kupa 2006 god.",a kako smo je zajedno ulovili pustio sam je njemu. Ja ipak imam dres pa neka njemu ostane ta majica.. Mislim da ju je bacio Novaković (nek me ispravi ako nije točno pa ću ja taj dio prepravit). Majica je letila tolikom brzinom da su se ljudi ispred nas izmakli da ih nebi pogodila,a kako rio i ja nemamo reflekse,mi se nismo izmakli i majica nas je pogodila u ruke. Svaka čast onemu majstoru ča je zel armuniku va Varaždin. Bio se gušt šetat po Varaždinu slušajući Toronijeru i Brkicu u njegovoj izvedbi (one su mi jedine ostale u uhu)... ..I dobro je skinuo onaj majstor s trubom onu pijesmu "i nema pjesme i nema cuge da pozdrave forca fiume".... Unatoc izubljenoj utakmici sa 5 lopti u Riječkoj mreži i odgrizenih 10 noktiju pred kraj tekme od nervoze (nokte na nozi se nisam usudio grist,da me nebi poslije zadržali u "Općoj bolnici Varaždin"), ovo gostovanje će se po mnogoćemu pamtiti i živiti u nama do slijedećeg trofeja.

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Izvještaj sa armadine stranice možete pogledati ovdje.

Evo i slika koje sam podjelio u 2 kategorije:

Donekle normalne slike:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Evo i onih koje sam svrstao u drugu kategoriju,ali im stvarno nisam znao dat ime pa ću opisat jednu po jednu...:
-->Na putu za Vž,srdačno nas je pozdravila i ekipa iz gracijanija...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-->Evo malo mojih švraljotina uz prugu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

--> Ne ulasku u Zg na prvi pogled mi se činila ko neka uvredljiva parola bbb,ali prevario sam se...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-->Oldtimeri Zagrebačkog kolodvora...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-->Na kraju smo ipak dočekali uvrijedljivu parolu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-->"Serbus dragi Zagreb moj,kaj se skrivaš v megli toj. Kaj da bi se nekaj sramil,ti se nemaš sramit kaj..."
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-->u Zagrebačkom predgrađu smo čak uočili i jedne od zagrebačkih toplica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-->...i na kraju... ...uz igrače koji su nas dočekali na našoj najdražoj Kantridi,najveću i najsrdačniju dobrodošlicu priredila nam je "ptičja gripa"...Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo i nekih video clipova: (za gledanje vam je potreban quick time player)

-->Šetanje Varaždinom
http://rapidshare.de/files/19695068/P5030069.MOV.html

-->Izlazak iz stadiona uz "toronijeru"
http://rapidshare.de/files/19696455/P5030083.MOV.html

Ljudi moji,napokon da sam i ovo napisao... Žiwili vi meni...Image Hosted by ImageShack.us
- 00:38 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (6)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (9)
Srpanj 2006 (12)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (9)
Travanj 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O meni:

Ime: U izradi...
Prezime: U izradi...
God: U izradi...
Razred: U izradi...
Volim: U izradi...
Ne volim: U izradi...
Hobi: U izradi...

E-Mail --> palunkod@gmail.com
ICQ --> 318-698-984
MSN --> dnogv@hotmail.com

Koliko je vas uživalo u ovoj muzici za oči (čitaj: blogu) :D ...
Free Web Counter
Free Web Counter











Chat

Sopek vas je prije gledala, pa vas je gledao prestrašeni Dominik, a sad vas gleda Mišel (veliki fan ozzy osbourna)
The WeatherPixie
Rekao bi Mišel:
"jer ja vjeeerujem u ljuuubaaav,
to što nisi htjela tiiii" :D
Brate da. I gromovi.


Prvi primjer smrtonosnog virusa ptičje gripe koji je prešao na čovjeka...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Sretnici koje reklamiram: .. :D

Arhiva mojih postova:

Nema vise arhive zbog ljenosti uplouda box-a . Hvala :Đ

SLike

Galerija slika:
(Benčić, Pariz-Bakar, Graffiti)
http://www.gv-portal.com/galerija/main.php


Nes moje, nes mjesano :)

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






The rest of the best:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ST!llness - Sloboda

NEĆEMO ŠPORKE ZIDOVE

OGRADE NI BARIKADE

PREPREKE NI ŽICE

NAGAZNE RAZORNE KLICE

ŽIVICE I PLOTOVE

STOPIRANJA I DROTOVE

SAMO PIVAT I SNIMAT

ALBUME I SPOTOVE

SLOBODE GOVORA

KULTURNOG IZRAŽAVANJA

KREATIVNA STVARANJA

NE LAŽI, PRESERAVANJA

NIKAKVA OGRANIČAVANJA

NI UNIŠTAVANJA

VEĆ PROSTORA

ZA NOVA OTVARANJA

POGLEDA KROZ PROZORE





OĆEMO SLOBODE



NEĆEMO LOGORE NI GROBOVE

NI DEMAGOŠKE SNOBOVE

FIGE NI ROGOVE

VEĆ RJEŠENJA I DOGOVORE

NEĆEMO BATOVE U SUDNICI

TAMNICE I KRIMINALE

RATOVE NA ULICI

NI NASILNE SKANDALE

NEĆEMO OTPADKE OD DRUŠTVA

NEGO DA NAS NEKO SLUŠA

I GUŠTA U TOME

DOK SE OSJETILA LOME

OD NAPADA KREACIJA

SLUŠNIH PODRAŽAJA

I VIZUALIZACIJA

DA NAS NA KRILIMA

IZNAD INFLACIJA

VODE.........



OĆEMO SLOBODE