utorak, 22.08.2006.

6. DIL


Evo je prošlo misec i 2 dana od mojeg zadnjeg posta pa van evo sad pišen 6.dil.
Nadan se da ćete uživat čitajuči ka' i ja dok san pisalarofl

Osvrnuo se i na velike promjene u svom životu, među kojima su bila nagla slava i bogaćenje: "Volim biti uspješan. Prije sam vijek bio siromašan klinac, gladan na drugoj strani. Tada sam mrzio bogataše. No sad sam se pridružio njihovoj grupi te postao bogat i uspješan čovjek. To mi se ne sviđa, jer ja sam i dalje ja. U školi nika nisan bio popularan, no imao sam talenta i zato sam uspio."
Prva dva albuma Guns N' Rosesa prodala su se u više od 12 milijuna primjeraka i našli se na vrhu glazbenih ljestvica. Svi su očekivali treći album, no Axl Rose je smatrao da nisu dovljno cijenjeni: "Čini mi se kao da smo mi nekakav cirkus. Časopise više zanima tko se jučer sršio od alkohola nego kakvam je glazba. Ne želim više biti cirkusant. Mi smo posebni jer govorimo istinu i ja volim biti iskren s novinarima. No živcira me kad čitam te članke, jer shvatim da ljudi uopće nemaju pojma tko sam ja. Zbog tog ću davati sve manje intervjua, makar me optužili da sam razmažena zvijezda. Ne trebam se živcirati jer me udi krivo interpretiraju."

Medije su zanimala i šaputanja o tome da se bend polako raspada. Krajem 80-ih na koncerte su počeli putovati odvojeno. Izzy Stradlin je dobio šest mjesci uvjetne kazne jer je tijekom jednog leta avionom zlostavljao stjuardesu koja mu je rekla da ne smije pišiti u avionu, a onda se pokrio po podu, rekavši da je to njegov način samoizražavanja. I drugi članovi benda su zapadali u nevolje stalno su bili na lječenju od ovisnosti o drogi, te je to bio svojevrstan kraj originalne postave Guns N' Rosesa.

Image Hosted by ImageShack.us

Nightrain

Loaded like a freight train
Flyin' like an aeroplane
Feelin' like a space brain
One more time tonight

(look out)
Well I'm a west coast struttin'
One bad mother
Got a rattlesnake suitcase
Under my arm
Said I'm a mean machine
Been drinkin' gasoline
An honey you can make my motor hum
I got one chance left
In a nine live cat
I got a dog eat dog sly smile
I got a Molotov cocktail with a match to go
I smoke my cigarette with style
An I can tell you honey
You can make my money tonight

Wake up late honey put on your clothes
Take your credit card to the liquor store
That's one for you and two for me by tonight
I'll be
Loaded like a freight train
Flyin' like an aeroplane
Feelin' like a space brain
One more tonight

I'm on the nightrain
Bottoms up
I'm on the nightrain
Fill my cup
I'm on the nightrain
Ready to crash and burn
I never learn
I'm on the nightrain
I love that stuff
I'm on the nightrain
and I can never get enough
I'm on the nightrain
Never to return - no

Loaded like a freight train
Flyin' like an aeroplane
Feelin' like a space brain
One more tonight

I'm on the nightrain
An I'm lookin' for some
I'm on the nightrain
So's I can leave this slum
I'm on the nightrain
And I'm ready to crash an' burn
nightrain
Bottoms up
I'm on the nightrain
Fill my cup
I'm on the nightrain

Whoa Whoa Whoa Whoa yeah
I'm on the nightrain
Love that stuff
I'm on the nightrain
An I can never get enough
Ridin' the nightrain
I guess I
I guess, I guess, I guess I never learn

On the nightrain
Float me home
Ooh I'm on the nightrain
Ridin' the nightrain
Never to return
Nightrain


STAY GAY CAUSE' GAY IS O.K.

By: Slash_girl ($€n!LnO$t)


- 21:04 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>