subota, 21.01.2006.

POSTOJI ILI NE POSTOJI..................... (MOLIM DA PROČITATE OVAJ POST AKO VAN SE DA)

Evo ovaj post nije o Gunsima al' ću ubrzo napisat nešto o njima.
Ovaj post je o Bogu. Da li on postoji ili ne postoji. Ovaj post je nasta kad san ja negdi napisala da Bog nepostoji (bar za mene). Jedna se osoba "okomila" na mene tako da je ovaj post upućen njoj. Evo svak ima svoje mišljenje i ostali ljudi bi ga tribali poštovat. Ja nevirujen u Boga niti krivin ili mrzin.....osobe koje viruju u njega. Da se iko naša u mojoj situaciji u proteklih 6 miseci sumnjan da bi ta osoba virovala u Boga. U 8. misec 2005 godine jedna osoba koju znan je zamalo poginila zbog nekog luđaka koji je vozia prebrzo. Ni misec dana posli toga u 9. miscu, dva tjedna nakon šta je počela škola jedna osoba koju znan površno je zamalo poginila u automobilskoj nesreći i bila je u komi. Zadnje ša san čula o toj osobi je da se oporavila i da je dobro. Drago mi je zbog njega. U 10. misecu 2005 godine jedan lik koji je iša s menon u osnovnu je pa s 5 metara i bia cili u zavojima. Na staru godinu 31.12.2005 imala san smrtan slučaj u obitelji. Misec dana prije san upoznala jednu curu iz Splita. Ženska je stvarno super. Njoj je otac kojih tjedan-dva prije nove godine bia komi. Ima je moždani udar. 1.1.2006 godine u 6 sati ujutro njezin je otac umra. Ona je jedinica i nedavno joj je mater završila u bolnici (čula san da s oporavila i da je bolje) i tribala je ić na operaciju al' valjda nije jer jon je bolje, od čega je mogla umrit. I sad ajde neka neko meni kaže zašto bi ja sad tribala virovat u Boga. Neki će reć: pa vidiš da neke osobe nisu umrle, Bog je zaslužan za to......al' uopće nije tako. Za mene Bog ne postoji. Ako postoji zašto ima toliko gladnih, sromašnih, bespomoćnih ljudi. Zašto postoji rat, glad, bijeda, sirmaštvo....... Zašto????? Ako Bog postoji zašto sve to ne "spriječi"??? Ja nevirujen Boga al' ako neko viruje ok, to je njegov ili njezin izbor i ja poštujen to. Ali to šta ja nevirujen nemože me niko kivit jer je to moj izbor i ja živin s tin. Nemože meni neko reć: ima da sad viruješ u Boga jer ako ne viruješ učinit ću ti to ili to. To je glupo ka' i ono ovde su samo vjernici....ma daj. Evo ako me neko može nek' me uvjeri da Bog postoji.
Evo molin vas da komentirate ovo i da napišete svoje mišljenje postoji li Bog ili ne postoji.
P.S.Ovo je sve istinito tako nemojte mislit da san izmislila jer nema te sile da bi mogla izmislit vako nešto.
Pozz i big kizz of Slash_girl ili ti ga System Error



- 17:45 - Komentari (105) - Isprintaj - #

nedjelja, 15.01.2006.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......................

- 16:37 - Komentari (32) - Isprintaj - #

petak, 13.01.2006.

NET.....

Ovo san skinila s neta pa ako se kome da nek pročita...............

Bojite li se petka 13.?

Stoljećima ozloglašen, petak 13. danas će praznovjernima pomrsiti planove. Neki će cijeli dan biti u strahu, a neki možda neće ni ustati iz kreveta. Zašto je ta kombinacija toliko negativna?


Teško je pouzdano ustanoviti otkad postoji praznovjerje vezano uz ovu kombinaciju, no ima nekoliko teorija.

Novi zavjet kaže da je na Posljednjoj večeri bilo 12 apostola koji su s Isusom tvorili trinaestoricu, od kojih je jedan, a dobro znamo koji, bio izdajnik. Sutradan, a gle slučajnosti baš je bio petak i to 13., Isus je razapet, te su mnogi kršćani zbog toga taj dan počeli smatrati nesretnim.

No, osim Isusovog razapinjanja, postoje i drugi događaji koje Biblija povezuje s petkom: Eva je nagovorila Adama da pojede zabranjeno voće u petak, a toga dana je počeo i veliki potop.

U srednjem vijeku vještice su se skupljale na petak 13. u skupinama po 13, u tarotu se karta tog broja zove Smrt, u kabali ima 13 duhova zla.

Praznovjerje o samom petku 13. potječe iz 1307. godine, kad je uhićen glavni vitez templar Jacques Demolay. Naime, papa Klement V. i francuski kralj Filip IV., želeći srušiti templarski red, na prijevaru su ga zatočili, na petak 13., a on je uoči smrti predvidio da će se s obojicom sresti u raju iduće godine. Obojica su umrla iste godine.

No broj 13 ipak nije baš uvijek nositelj nesretnih vijesti i događaja. U numerologiji upozorava na neočekivane i iznenadne obrate, koji ne moraju nužno biti loši.

U astrologiji se petak, pak, smatra iznimno sretnim danom, pod zaštitom je Venere i kaže se da su ljudi rođeni na taj dan šarmantni i privlačni te da lako prolaze kroz život. Taj je dan ujedno sretan dan za ljubav.

- 12:09 - Komentari (24) - Isprintaj - #

PETAK 13.

Ljudi danas je petak 13. Prošle godine je bio na moj rođendan al' zato će mi ove godine bit rođendan u subotu. Nadan se da se niko ne boji. Hahaha. Za mene je petak 13. ka' i svi ostali dani samo šta ga svi "malo" uvećavaju. Ne kužin šta je tako posebno u vezi njega i zašto bi se iko triba bojat na taj dan. Mislin ne vidin nikakav razlog. Malo mi je glupo kako su neki ljudi praznovjerni. Ne kužin ih...........................vjerovatn oni neće izać sutra cili dan iz kuće. Ajde javin van ako mi se šta "uvrtnuto" desi.

- 02:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.01.2006.

APPETITE FOR DESTRUCTION

Ovo san skinila negdi s neta pan prevela. Nadan se da san je sve dobro prevedeno. Haha

"Welcome to the Jungle", "Paradise City", i "Sweet Child O' Mine" su sve izdržljive pjesme, visokog krakteristike od Guns N' Rosesa i utjecajnog u popularnoj Američkoj muzičkoj sceni.
Originalni omot, baziran na Robert Williams-ovu crtežu Appetite for Destruction, prikazuje silovatelja kako dobiva zasluženu kaznu, povučenu odmah nakon izdaje koja se samo koristila u nekoliko država. Slika je pomaknuta.
U 2003 TV mreža VH1 je imenovala APpetite for Destruction 42. najboljim albumom svih vremena. U 2001 Q magazinu je imenovan jednim od 50 najžešćim albumom svih vremena.

REDOSLJED PJESAMA NA CD-U:
"Welcome to the Jungle" (Guns N Roses) - 4:32
"It's So Easy" (Arkeen/Guns N Roses) - 3:21
"Nightrain" (Guns N Roses) - 4:26
"Out Ta Get Me" (Guns N Roses) - 4:20
"Mr. Brownstone" (Guns N Roses) - 3:46
"Paradise City" (Guns N Roses) - 6:45
"My Michelle" (Guns N' Roses) - 3:38
"Think About You" (Guns N Roses) - 3:49
"Sweet Child O' Mine" (Guns N Roses) - 5:54
"You're Crazy" (Guns N Roses) - 3:16
"Anything Goes" (Guns N Roses/Weber) - 3:25
"Rocket Queen" (Guns N Roses) - 6:14

OSOBE:
•Robert John - Photography
•Izzy Stradlin - Guitar, Percussion, Guitar (Rhythm), Vocals (bckgr)
•Steven Adler - Drums
•Michael Barbiero - Mixing
•Mike Clink - Producer
•Victor Deyglio - Assistant Engineer
•Greg Freeman
•George Marino - Mastering
•Duff "Rose" McKagan - Guitar (Bass), Vocals (bckgr)
•Jeff Poe - Assistant Engineer
•Dave Reitzas - Assistant Engineer
•Axl Rose - Synthesizer, Percussion, Vocals, Vocals (bckgr)
•Micajah Ryan - Assistant Engineer
•Slash - Guitar (Acoustic), Guitar, Guitar (Rhythm)
•Julian Stoll - Assistant Engineer
•Steve Thompson - Mixing
•Robert Williams - Paintings
•Andy Udoff - Assistant Engineer
•Jack Lue - Photography
•Michael Hodgson - Art Direction, Design


- 21:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 11.01.2006.

MALO......

Evo ovo san maloprije dok san prevodila našla pa ću van sad pastat:

Chart positions
1988 Sweet Child O Mine - The Billboard Hot 100 No. 1
1988 Welcome To The Jungle - The Billboard Hot 100 No. 7
1988 Sweet Child O Mine - Mainstream Rock Tracks No. 7
1988 Welcome To The Jungle - Mainstream Rock Tracks No. 37
1988 Nightrain - The Billboard Hot 100 No. 93
1989 Paradise City - The Billboard Hot 100 No. 5
1989 Nightrain - Mainstream Rock Tracks No. 26
1989 Paradise City - Mainstream Rock Tracks No. 14

- 23:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

PRIJEVOD.....

Evo san sinoć nakon dugo vrimena išla na kompjuter da popravin net al' mi se nije dalo pa san malo prčkala po folderu i našla stvari koje san davno skinila sa neta o Gunsima i Velvet Revolveru. Većina je na engleskom al' ima neke na hrvatskon pa san počela prevodit one sa engleskog pa ću kad ih preveden stavit ili ću stavljat tekst dio po dio kako ga uspijen prevest. Neznan. Još ću vidit. Uglsvnon iden pogledat Braćne Vode pa onda prevest do kraja.

- 17:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 10.01.2006.

EVO VAN JOŠ PAR SLIKA OD GUNSA:




- 14:43 - Komentari (12) - Isprintaj - #

NADAN SE DA MI NIKO NEĆE ZAMJERIT

Ovo van je moj pas u jednon od boljih izdanja:


P.S. Pas mi se zove Lero i jedan je od najvećih rokera u kući (tj. u cilon gradu)!!!!!!!!!
Nadan se da su van se svidile slike, nastojat ću danas stavit još neke.

- 11:37 - Komentari (12) - Isprintaj - #

EVO VAN PAR SLIKA OD GUNSA




- 00:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 08.01.2006.

EVO O AXL-U:

Axl Rose je rođen kao William Bruce Rose, ali se njegovo ime kasnije mijenja u William ili Bill Bailey (njegova majka se preudala) a onda William Rose (kada je imao 17 godina saznao je da je prezime njegovog pravog oca bilo Rose) zatim W. Rose (zato sto je mislio da je William odvratno ime) zatim "Babe" na njegov zahtjev za sto kračim imenom i nazad u W. Axl Rose (Axl je bio njegov,Izzy-jev i Chris Weber-ov bend prije G N' R -a) i tako ga dan danas znamo!
Axl je rođen 6. veljače 1962. u Lafayette Indiana, gdje je i odrastao. Ime njegove majke je Sharon E. Bailey. Ime oca je L.Stephen Bailey. Axl-ova majka je uvijek birala nekog drugog preko Axl-a tako da je to ostavilo na Axl-a osječaj odbačenosti. Axl-ov pravi otac takođe nije bio uzoran građanin. "Sječam se kako sam zlostavljan od strane ovog covjeka i takođe sam gledao kako se nesto strašno desava mojoj majci kada je došla da me spasi.Dobivao sam dosta nasilnih pomisli gledajuči moju majku sa tim čovjekom." "Uvjek sam osječao tu potrebu da se vratim nazad i pomognem majci. Osječao sam to kao obavezu ali sada ne više, ona me je oblačila i hranila ali nije bila tu kada mi je bila potrebna." Axl nije totalno zaboravio svoju porodicu, što je dokazao slanjem limuzine svojoj porodici da ih doveze na koncert u Indiapolisu 1992. godine. Njegova baba je očigledno ženska verzija njega jer je tokom cijelog koncerta pjevala zajedno sa publikom. Porodično re-ujedinjenje je uslijedilo poslije koncerta ali je nešto, očigledno, pošlo naopako jer je Axl polomio sav inventar u hotelskoj sobi te noći, što nije skoro nikada ranije radio. Na kraju krajeva bar je pokušao! Čim se kako on kaze skotrljao u L.A. historija je počela da se piše. Nije utrošio mnogo vremena ispunjavjući svoje snove, ali nije mu bilo lako. "Kada sam bio u Indiani bio sam Labeled Punk...Punk Rocker. Kada sam se preselio u L.A punkeri su me zvali hippy i nisu željeli da imaju ništa zajedničko sa mnom. Hollywood rock scena je bila ratna zona tada. Pokusao sam sa punk bendom i nisam uspio jer su rekli da previše zvučim na Robert Plant-a". On je ustvari tražio Izzy-a (koji je prvi napustio Indianu) dva dana ali ga nije odmah našao. Slučajno se sreo sa njim. Uostalom svi članovi su se selili iz benda u bend sve dok se nisu sastavili u najboljoj kombinaciji. A to je bio Guns N' Roses. Axl je bio član L.A Gunsa poslije Holliwood Rose a tek onda prelazi u Guns N' Roses. "Napustio sam Holliwood Rose i pridružio sam se L.A Guns-ima, zbog basiste i bubnjara koji su se zgrozili i mi smo se na neki način raspali. U međuvremenu Izzy je rezervirao nastup za Holliwood Rose, a ustvari ta grupa nije više postojala. Također je Tracii rezervirao nastup za L.A Guns-e, a ni tu nije postojao bend. Pomješali su ono sto je ostalo od dva benda i dobili smo Guns N' Roses. Tada nas je Tracii napustio i vratio se u L.A Guns-e, a umjesto njega stigao je Duff. Prava postava bila je napravljena 6-tog lipna 1985 ". Axl Rose je i danas član Guns N' Roses-a. Jedan je od onih koji su podigli Guns-e na vrh svjetske slave, a za uspjeh Guns-a je jedan od najzaslužnijih.

- 21:37 - Komentari (20) - Isprintaj - #

subota, 07.01.2006.

A JOJ.......

Ljudi moji ja san neispavana. Zaspala san tek oko pet ili kasnije i mater me digla prije 10 minuti jer je tražila kabel za fotoaparat da može pribacit slike. I onda san se punih 10 minuti nako pospana jedva gledajući tražila taj fucking kabel. Ja se u svojoj sobi ne mogu orijentirat otkad mi je mater dovela ćistaćicu da mi je spremi(onda misli kakva je soba bila). I još kad mi je jutros ušla otvorila mi je the fuckng prozor jer "nema zraka". Mislin ako ja mogu unutra disat onda može svak'. Evo kako neman pametnijeg posla (a, i tila san izbječ da iden u grad njoj do ureda jer ide po scener haha iša mi je brat) otišla san malo na net i fala bogu pogledala svoj e-mail i onda došla vamo ubit vrime. Nažalost komp mi još neradi tj. neradi meni samo Internet Explorer (pa radin priko materinog a, na njemu mi nema ničega). Neradi mi niti jedan drugi program. Niti Opera, Firefox... Neman blage zašto. Neman više ništa pametnog za reć (a, ka ovo je bilo pametno) pa iden ča. Ajde vidimo se....

- 10:44 - Komentari (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.01.2006.

UKRATKO....

Nešto mi na komu ne radi sa Internet Explreron pa nemogu baš dugo na kompjuter. Čin ga popravin napisat ću van nešto malo o preostalin članovima Guns N' Roses-a. Pozdravljan sve koji mi čitaju blog. I to je to. Čujemo se....

- 22:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.01.2006.

UKRATKO...

Ka' prvo svima želin sritnu novu 2006. godinu. Želin svima puno sriće i ljubavi i sve šta ide uz to. Želin da u ovoj godini svi ispune svoje želje i da bude više rokera/ica i metalaca a, da narodnjaci budu "manje popularni".... Želin da svi prođu (oni koji su u školi) drugo polugodište (umisto mene)... Zahvaljujen onoj tuki iza mene šta mi je konačno posjetila blog i šta je konačno odlučila nahranit životinje te je tako udebljala sama sebe. Uglavnon čujemo se....

- 22:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>