prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Prikaz komentara Da/Ne

Opis bloga

Ovo je jedan blog,
Jedan običan blog.
Nekima kome se svidi,
Neće biti samo običan blog,
A onima, kome se ne svidi
Biti će obična gluparija.
Neću opisivati ništa.
Vi možete skroz drugačije shvatiti
Priložene postove na blogu
Nego što je opisano u priloženom tekstu.
Zato ću vas zamoliti,
Da kad pročitate postove,
Svoja razmišljanja o blogu,
Uzmete kao da su ona moj opis bloga.

Me, Myself & abeceda
Afrika_ Sviđaju mi se pustinje i savane i sav onaj zanimljivi biljni i životinjski svijet. Htjela bih jednom posjetiti taj kontinent…i ako ikad budem mogla, htjela bih pomoći siromašnima i gladnima kojih na tisuće umiru…
Brda_ voljela bih se penjati po visokim planinama,sigurno je super onaj osjećaj kad dođeš na vrh a oko tebe sav svijet
Crkva_ odmor za dušu…
Čaj_ obožavam voćni čaji čaj od kamilice, makar ni šipkovnije nešto loš, ali svaki čaj mora biti zašećeren…obavezno

Ćaća_ moj tajo…
Deke_ volim mekane,tople deke koje me griju zimi dok gledam super filmić sa vrućim čajem u ruci
ep_ uvijek mi ili gornji ili donji odjevni predmet mora imati džep…
Ekologija_ mislim da je ona
trenutno najpotrebnija prirodiza opstanak u ovom novom svijetu…
Francuska salata_ njam…super je, uvijek požderem cijelu zdjelu…
Gepard_ jedna veoma fascinantna životinja koja me očarala svojom ljepotom i snagom,ona je najbrža kopnena životinja na svijetu
His Infernal Majesty_moja najdraža grupa…obožavam je…kao što obožavam i metal…

Indonezija_ htjela bih je posjetiti radi velike razvedenosti obale i zanimljive kulture
Jabuke_ super su…osobito one slatke žute…
Kompjuter_moj saveznik...
Lišće_ volim njegove raznobojne boje u jesen
Ljeto_ moje najdraže doba…nema škole…kupanje…izlasci…ma to se zove odmor
Mama_ najvažnija osoba na svijetu
Noć_ prije sam se jako bojala mračnih noći, ali sad ne...zapravo volim noć, a pogotovo
kad je nebo puno zvijezda i kad je mjesec pun…
Njihaljka_ i dan danas se volim ljuljati na njoj…jednostavno mi je super…kao da letim…
Oči_ Divno je kad ljudi imaju velike oči jako izražajne boje npr.zelene ili tamno plave, sive ili crne…

Pacifik_ voljela bih ploviti njime, fascinira me pogled koji seže
u nedogled i nigdje mu kraja
Radio_ Svi su se prilijepili za TV i kompjutore…pa tako i ja. Ali u zadnje vrijeme uključim radio i vidim da je jednako zanimljiv kao i ostali mediji…
Svijet_ tako malen, a ipak tako velik…želim ga cijelog vidjeti
Šuma_ strašne i mračne šume…BRRRRR...
Tišina_…………………
Vjetar_ volim srednje jaki vjetar, onaj umjereni što te gladi po licu
i mrsi ti lagano kosu
Zmije_svih ih se boje,
a uopće nisu tako strašne…
ako ih napadneš ili uznemiriš
pa naravno da će te napasti
kao i sve druge životinje…



His Infernal Majesty = HIM


Život je jedan začaran vrt
u kojem raste ljubav, bol i smrt!

Voljeti sebe, najvažnija stvar...
Voljeti druge, sporedna briga...
Voljeti bližnje, nezaobilazna obaveza...
Voljeti njega, ludilo bez kraja...
Voljeti prijatelje, jednostavno moraš...

Voljeti život...
Zavisi kako si raspoložen...


Counters


Paris at night

Tri šibice upaljene jedna za drugom u noći
Prva da ti vidim lice
Druga da ti vidim oči
Posljednja da ti vidim usta
I čitava tama noći da bih se sjetio svega toga
Stežući te u zagrljaju.

Žak Prever


§*Slike*§












myspace


myspace


myspace


myspace


myspace


myspace


myspace


myspace


myspace


myspace


myspace


myspace


myspace


myspace


myspace

22.12.2005. četvrtak ~ 17:43
Ići

Put me vodio.
Sve
i ništa se
promijenilo.
Ići dalje,
bez ikakve
Prepreke.
Kao u snu.
Ali ništa ne traje,
a najmanje sreća.
Otišla iz mojih ruku
bježala od mene.
Ponovo sam krenula.
Nazad.
Onim istim putem.
I eto me,
na istom mjestu,
odakle sam
i počela ići naprijed.


myspace

Zapiši misao... (1) Isprintaj - #

<< Arhiva >>

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws