Zvukoscarabus

ponedjeljak, 23.04.2007.

PORIN 2007, tv-prijenos


Sinoć sam pogledao veći dio tv-prijenosa dodjele diskografske nagrade Porin 2007. Prvo sam se upitao koliki broj ljudi gleda tu emisiju, koga to zanima. Sasvim sigurno emisija je privukla glazbenike i one koji rade u glazbenoj industriji, obitelji, prijatelji i poznanici nominiranih. No, da li prosječnog gledatelja televizije zanima najbolji album klapske glazbe? Ili život i djelo Dubravka Detonija? Ili najbolje oblikovani box set? U pauzama tih priopćavanja pojavljivao se neki stariji čovjek koji je pričao kako se "fataju ženske" i koji je glumio nekog galeba-starca. To je trebao biti smješni i zabavni dio, koji služi da se smiri velika napetost iščekivanja porina za npr. "najbolju solističku ili komornu izvedbu, odnosno izvedbu bez instrumentalne pratnje". U međuvremenu razni su izvođači, uglavnom nominirani glazbenici, izvodili svoj program, od kojih me dojmio Massimov nastup. No, uz lijepi glas i interpretaciju shvatio sam da mi jako zanimljivo i kako Massimo izgovara pojedine glasove, č, ć, ž i sl. I to nekako čini njegov zvuk.

- 10:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • glazbeni i oko-glazbeni ogledi

    audio dnevnik

    propitivanje preslušanog

    glazbeni ukus

    statistika

Linkovi

  • Snaxors.com