ponedjeljak, 24.04.2006.

tek tolko da nekaj piše...


kak ste mi ljudeki? kaj vas muči?
ima tolko toga kaj imam za reči, al' mi se trenutno neda zamarati ozbiljnim
temama...kad god razmišljam o takvim temama, posle se nemrem oporaviti...
mislim, posle sam jedno vuru, dve u blagoj depresiji...onda trebam tražiti novu
zanimaciju da odvratim misli...e, a ta nova zanimacija je uvijek nekše sranje...
i tak na kraju završim pred tv-om s čokoladom u desnoj, a daljenskim u lijevoj ruki.
i zato mi se sad neda pisati o takvim temama...
jaj, a kak vam je bilo u šk, danas- prvi dan posle praznika? meni solidno...naravno, prvo
mi je došlo da sfrentam celi dan i otiđem s busom do turske granice, al' kad sam došla u razred
i vidla sve one moje frendove koji uvijek nešt pametno sfilozofiraju i od kojih nema boljih
ljudi...e, onda mi je nekak bilo lakše i odma mi se pojavil osmijeh na licu...
joj, a imali smo danas i predavanje o drogi...došel je neki diplomirani kriminalac...heh...kriminalist
i davil o drogi i takšim sranjima...e, i veli taj tip da si dileri dosta put znaju narivati drogu
u šupak...mislim ono, fuj...i onda to neko posle upotrebljava...najbolja marica, izravno iz šupka!!
ajd, pozdraf ljudeki!!

- 22:06 - raskeli enega (5) - za dušu - i herc

<< Arhiva >>