nedjelja, 29.01.2006.

dar sudbine

…bića koja te mogu oraspoložiti i u najgorim trenucima, bića koja ti uljepšavaju život i zbog kojih žudiš za životom…

stvoreni smo da imamo i da budemo prijatelji…znamo li to cijeniti? teško…razmišljajući o tome, shvatila sam da su prijatelji oni bez kojih ne mogu, bez kojih bi mi život bio sjeban i jadan…pomogli su mi kad mi se srušio svijet , kada sam tražila istinu i kada me, u konačnosti, i nada iznevjerila! pomogli su mi u tuzi i boli…srce ponovo ispunili optimizmom…
posvetiti im nekoliko riječi najmanje je što mogu napraviti…
hvala…volim vas

…bića koja te mogu oraspoložiti i u najgorim trenucima, bića koja ti uljepšavaju život i zbog kojih žudiš za životom…prijatelji…dar sudbine…

Image Hosted by ImageShack.us

- 01:14 - raskeli enega (12) - za dušu - i herc

<< Arhiva >>