četvrtak, 22.12.2005.

No fuel

Eh, da. Naslov govori sve. A bilo je to ovako:

Uspio sam nagovoriti svoju dragu K. da prošli petak odemo pogledati King Konga. Doduše, nije bilo potrebno obilno nagovaranje. I tako se spremismo i krenusmo u grad malo ranije. Predstava je bila u 21:00, a mi smo krenuli u 19:00 da još malo prođemo po dućanima.

Parkirališta su bila dupkom puna. K. je izašla, a ja ostadoh u autu tražeći parking. I ja se vrtih po gradu poprilično vremena, napravio nekoliko nesankcioniranih prometnih prekršaja (tipa, vožnje kroz jednosmjernu u krivom smjeru i sl. - sve za parking...) dok se nakraju ne zaustavih na jednom, i rekoh sam sebi:

- Tu ću sad čekati, netko će se već maknuti...

I ja čekah, i čekah....

I nakon nekog vremena provedenog u čekanju zvoni mob. Moja draga K.:

- Ej, gdje si? Ja sam obavila što sam imala...
- Evo tu na parkiralištu čekam da se netk...

Kad se moj automobil ugasi. Nema benzina, goriva, fuel-a.... A auto na sredini parkirališta... Ma nisam mogao vjerovati, mozak mi je iskipio u trenu tj. hipu...

Što sad? Ništa, nego linija manjeg otpora.
- Halo, K., slušaj, ovaj, znaš, kako da ti kažem....

Došla je za 5 min. Nije baš bila presretna. Ponudih joj da sjedne i čeka u autu, sad ću ja to obaviti. Odbila je, čekati će vani na hladnoći.
Ostavio sam poruku ispod brisača "vozilo u kvaru" s brojem moba i otišao do najbliže benzinske.
Nije zgorega napomenuti da smo bili u strogom centru grada, tako da benzinska nije bila daleko, ali ipak.
Dakle, odoh ja na benzinsku. Prvo kupih 5 litara vode, to istočih vani u neku šahtu, pa utočih 5 litara benzina u istu, te krenuh natrag.

Dođoh natrag do auta. Srećom, nikome nije smetalo moje vozilo. Skinuo sam kaput, i natočio benzin. Iako sam imao lijevak (tratur) isto sam se sav nalio po rukama benzinom.
Eh, da me je bilo slikati... Osoba, sređena, u kaputu, ide po centru grada sa kanisterom benzina, te ta ista osoba smrdi po benzinu.

Eto, to vam je moja priča.

Ali, da bi dan bio katastrofa do kraja, u kinu je moja draga K. uspjela prosuti sve kokice prije početka filma, dok su svjetla bila još upaljena. E to me je dokrajčilo.

P.S. Film - izvrstan. Barem nešto.

- 21:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>